[kl-bogel] Pantai Bogel Rasmi Pertama di Negara Islam


Khabar datang dari Turki, untuk pertama kalinya di dunia secara rasmi sebuah negara yang bermajoriti umat Islam, menyediakan tempat bagi para pelancong asing untuk berbogel ria tanpa seurat benang pun yang menempel di tubuh mereka.

Sebuah hotel baru di Turki akan membenarkan para pelancong dan pengunjung mereka yang gemar berbogel, dapat melampiaskan nafsu binatang mereka di sebuah pantai persendirian di Turki.

Hotel ini dikatakan terletak di wilayah barat daya Turki (berdekatan Laut Aegean) di resort utama Marmaris. Ianya dibuka secara eksklusif untuk pelancong asing sahaja. Tindakan hotel ini dianggap sebagai sebuah revolusi kecil di masyarakat konservatif Turki, lapor akhbarTurki Milliyet.


kawasan hotel Adaburnu-Golmar

"Nudisme dibenarkankan di kawasan kompleks hotel, namun tidak di pantai umum yang berada berdekatan dengan sini," kata Ahmet Cosar, pengurus pemasarann hotel Adaburnu-Golmar.

Malah, untuk pengunjung yang berkeinginan 'bermain-main' di pantai tanpa benang sehelaipun yang menutupi tubuh mereka, pihak hotel akan menyediakan shuttle bus dari dan ke pantai bogel tersebut.


sumber: http://www.siasat.com, www.ibnuhasyim.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana