Tuesday, May 24, 2011

[kl-bogel] Cikgu Zana

Cikgu zana


Cikgu Zana berusia awal 30an dan sudah berkahwin. Mempunyai 2 orang
anak.
Bertugas disalah sebuah sekolah menengah di pinggir Kuala Lumpur.
Sudah berkhidmat di sekolah tersebut dalam jangkamasa 8 tahun.
Sebelum ini beliau menyandang jawatan yang tidak penting dalam
persatuan dan kelab di sekolah.
Pada tahun ini beliau dilantik menjadi guru pengakap.
 Agak kekok rasanya kerana beliau sudah lama tidak terlibat dalam
aktiviti pengakap.
 Kali terakhir semasa beliau belajar di maktab perguruan dulu.
Tapi kerana diberikan amanah, beliau menerima dengan tangan terbuka.
"takpe lah, nanti pelan pelan la aku belajar" bisik Cikgu Zana.
 Pada bulan februari, beliau diarahkan oleh Jabatan Pendidikan Negeri
supaya mengikuti salah sebuah perkhemahan pengakap daerah negeri
Selangor di salah sebuah tempat perkelahan di Hulu Langat.
 Suami beliau mengizinkan dia pergi. Dengan hati yang berdebar-debar
Cikgu Zana mengemas barang keperluan perkhemahan mengikut pada surat
yang diberikan.
 Tibalah hari yang ditunggu, Cikgu Zana memandu sendirian ke tempat
tersebut kerana suaminya agak sibuk dengan urusan kerja di pejabat.
Dengan kepayahan dan kesusahan ditambah dengan sesat, Cikgu Zana
berjaya menemui tempat yang ditujui.
Bila sampai di situ, Cikgu Zana melapor diri dan diarahkan oleh
urusetia untuk memasang khemah kecil di suatu sudut kawasan perkelahan
itu. Tanpa membuang masa, Cikgu Zana memasang khemah tersebut namun
kerana agak kekok, beliau terkial-kial memasangnya. "Ahh sudah!" bisik
Cikgu Zana.
"Macamana pulak aku nak pasang benda alah ni".
 Tanpa disedari beliau, Cikgu Saiful memandang kerenah dia dari jauh
lalu datang untuk membantu.
 "Err saya Cikgu Saiful, saya rasa cikgu ni dalam kesusahan ni" kata
Cikgu Saiful. "Eh?, hehe..saya cikgu Zana, maaflah, saya ni tak reti
dalam bab-bab perkhemahan ni" katanya lagi.
 "Tentu cikgu ni masih baru dalam pengakap ni kan?" soal Cikgu Saiful.
" Ye, mmg lah.." tersipu-sipu malu Cikgu Zana menjawabnya.
Dengan sepantas kilat, Cikgu Saiful yang sudah lama terlibat dalam
pengakap, memasang dengan pantas khemah kecil Cikgu Zana. "Haa, dah
siap pun" kata Cikgu Saiful. "eheh, terima kasih," kata Cikgu Zana.
"Erh terima kasih je ke? takde upah ke?" sindir CIkgu Saiful dengan
nada lawaknya. "Ahh? OOhh...dtg la malam nanti, nanti saya buatkan
kopi utk cikgu.." balas Cikgu Zana.
 "Ok..mlm nanti ye.."..kata Cikgu Saiful dan dengan pantas dia
meninggalkan kawasan tersebut untuk memastikan peserta lain memasang
dengan betul khemah mereka.
 Tiada apa-apa yang berlaku pada hari tersebut cuma aktiviti latihan
mengikat tali dan keperluan asas pengakap yang diajar kepada cikgu-
cikgu ini. Dalam keadaan tersebut, macam biasa, Cikgu Zana terkial-
kial untuk belajar dan dengan rasa ringan hati, Cikgu Saiful membantu
beliau. Dalam pada itu, Cikgu Zana merasakan kebaikan dan peramahnya
Cikgu Saiful dalam mengajarnya. "Uhh letihnya" bisik Cikgu Zana. Penat
beliau rasa kerana pelajaran yang diajar amat susah untuk beliau
paham.
Selepas malam berlabuh, beliau pulang ke khemah dan memasang lampu
kecil. Sedang elok-elok dia hendak berbaring, terdengar suara Cikgu
Saiful dari luar. "Err cikgu Zana, kopi o satu!" gelak Cikgu
Saiful.."Ahh,,Cikgu Saiful, masukla.."balas Cikgu Zana. "Erhh tak
payah panggil saya cikgu cikgu la..Panggil je Saiful ke, epol ke.."
balas Cikgu Saiful. Cikgu Zana dengan tergesa-gesa memakai tudung
namun kerana letih, beliau menyarung ala kadar je ke kepala.
 "Ehh maaflah mengganggu cikgu" kata Cikgu Saiful. "eeh jgn la panggil
saya cikgu pula, panggil je Zana" gelak Cikgu Zana.."Ohh ok
ok..zana"balas Saiful. Cikgu Saiful pun masuk ke dalam khemah dan
duduk di sudut. "marilah minum saiful..cuma kopi o je la" cikgu zana
mencelah. "Ohh takpe..saya nak kopi o je nih.."balas cikgu saiful.
Sambil minum, mereka berdua berbicara tentang sekolah masing-masing,
hinggalah sampai ke hal peribadi. Barulah Cikgu Zana tahu yang Cikgu
Saiful ni seorang duda yang telah bercerai kerana isterinya mahu
menetap di UK.
Terasa kemesraan mula terjalin antara mereka berdua. Keesokkan
harinya, Cikgu Zana dengan gigih mula memahami pelajaran yang
diberikan dan dengan bersungguh-sungguh Cikgu Saiful membantu.
Pada malamnya pula, Cikgu Saiful datang lagi untuk meminta secawan
kopi. Sambil minum, mereka berbual dan tanpa disedari Cikgu Zana,
Cikgu Saiful meletakkan tangannya ke atas pehanya. Terasa berdebar-
debar CIkgu Zana rasakan tapi beliau mendiamkan diri. Mungkin rasa
malu atau letih Cikgu Zana membiarkan tangan CIkgu Saiful. "Saya rasa
zana ni menarik orgnya,"kata Cikgu Saiful. "walaupun dah berkahwin,
namum masih lagi cantik dan menarik. tertarik saya dibuatnya" tambah
Cikgu Saiful lagi. "ehh pandaila awak kata camtu, mana ada" dengan
pantas Cikgu Zana membalas. Dengan tak semena-mena Cikgu Saiful
memberikan satu ciuman pantas ke pipi Cikgu Zana. "ehh apa ni? " jerit
kecil Cikgu Zana.."ohh ni ciuman terima kasih dari saya kerana sudi
membuat secawan kopi utk saya" kata Cikgu Saiful. Dan tanpa Cikgu Zana
sedari, Cikgu Saiful terus mengucup pipi dan bibir Cikgu Zana. "Eh jgn
la Saiful, apa ni...saya tak suka la awak buat begini" katanya.
Cikgu Saiful tanpa bersuara, bertalu talu mengucup Cikgu Zana hingga
beliau rasa lemas dan gelisah.."jgn la awak, saya takut la" kata Cikgu
Zana lagi. Walaupun beliau takut dan gementar dengan tingkah laku
Cikgu Saiful, namun beliau merasakan kelainan bila seorang lelaki lain
mengucup bibir dan pipinya.
 Akhirnya Cikgu Zana membalas kucupan Cikgu Saiful dengan keadaan
terpaksa dalam rela. Dengan pantas Cikgu Saiful memainkan peranan.
Maklumlah beliau sudah lama menduda dan sudah lama tidak merasai
kehangatan badan seorang wanita. Beliau mengucup tengkuk Cikgu Zana
dan membuang tudung di kepalanya. Cikgu Zana kegelian dan kesedapan
bila diperlakukan sedemikian. Tanpa beliau sedar, Cikgu Saiful telah
menanggalkan t-shirt yang dipakainya dan tinggalah coli yang
menyelimuti badannya. "Eh malu la saiful awak buat mcmni" katanya
untuk mempertahankan dirinya agar Saiful memberhentikan tindakannya.
 Namun dia sendiri gagal mengawal dirinya apabila nafsunya mula datang
apabila CIkgu Saiful pandai memainkan peranan beliau dengan mengucup,
mengusap tempat2 sensitif Cikgu Zana.. Dalam keadaan yang samar-samar
di dalam khemah tersebut, akhirnya Cikgu Zana dan Cikgu Saiful telah
bertelanjang bulat. Cikgu Saiful dapat melihat bentuk badan Cikgu
Zana.
 Walaupun sudah berkahwin dan mempunyai anak, badan CIkgu Zana masih
menarik. Buah dadanya yang turun sedikit tapi pada pikiran Cikgu
Saiful, boleh la....Cikgu Saiful dengan pantas mengucup dan menghisap
buah dada CIkgu Zana.
Di ulinya buah dada cikgu Zana dengan lembut. Cikgu Zana mengeluh
panjang bila buah dadanya diusik sebegitu. Amat lain rasanya bila
orang lain selain dari suaminya sendiri mengusap dan menyentuh gunung
yang selama ini beliau simpan dan jaga dengan baik. Dengan terketar
ketar, Cikgu Zana mengusik dan menyentuh senjata Cikgu Saiful. Amat
lain bentuknya bisik beliau. Terasa lain dari apa yang dia dapat dari
suaminya. Walaupun tak sebesar dan sepanjang mana, namun dia amat
seronok memegangnya.
 Bila nafsu mula menguasai khemah tersebut, Cikgu Saiful menolak
lembut Cikgu Zana ke lantai. Dia menindih Cikgu Zana. "eh jgan la
saiful, kita buat ringan2 je la, jangan la masuk" kata Cikgu Zana.
"Alaa zana, takkan u taknak?" bilas Cikgu Saiful. Cikgu Zana terkedu
dan diam apabila ditanya soalan begitu.
Walaupun dia tegas untuk menghalang Cikgu Saiful untuk pergi jauh, dia
rasa amat lemah untuk menghalangnya. Dengan perlahan Cikgu Saiful
mengangkat kaki Cikgu Zana ke atas dan terbuka luas kini mahkota Cikgu
Zana menunggu masa untuk dilapah.
Cikgu Zana mula sedar , dia kini gagal untuk menahan diri dan dia
seakan-akan menunggu masa untuk diberikan hukuman. Beliau tahu,
mahkotanya kini akan dirobek dan dirasa oleh orang yang bukan beliau
sayang. Dengan perlahan-lahan, Cikgu Saiful meletakkan senjatanya
dihujung mahkota Cikgu Zana. Memusing-musingkan senjatanya agar basah.
Dengan sekali tekan, senjata Cikgu Saiful kini berendam dalam mahkota
Cikgu Zana. Dengan keadaan sedih, Cikgu Zana mengeluh apabila terasa
mahkotanya dirodok dengan senjata Cikgu Saiful. "Jgn la saiful, sudah
la...hentikan lah" dengan nada lemah Cikgu Zana cuba untuk menahan.
 Cikgu Saiful dah tidak peduli dengan rayuan Cikgu Zana. Sudah lama
dia tidak merasa nikmat bersetubuh begini.
Walaupun mahkota CIkgu Zana tidak ketat tapi kesedapannya itu
membuatkan Cikgu Saiful tidak ambil peduli. Dengan perlahan Cikgu
Saiful mendayung kemas.
Sambil mendayang, Cikgu Saiful mengucup mesra bibir cikgu zana dan
menjilat buah dadanya. Cikgu Zana dalam keadaan tidak menentu. Matanya
terpejam kerana kenikmatan yang dia alami dan dengan tidak semena-mena
air mata beliau mula mengalir.
 Beliau terpikir tentang anak-anaknya dan suaminya namun kerana nafsu
telah menguasainya, lama-kelamaan ingatan beliau mula padam dan mula
mengikuti hayunan Cikgu Saiful.
Dayungan senjata Cikgu Saiful mula laju bila kemaluan Cikgu Zana mula
basah dan lencun. Berdecit-decit bunyinya apabila senjata Cikgu Saiful
meneroka alam mahkota Cikgu Zana.
Beberapa kali Cikgu Zana tersentak apabila senjata Cikgu Saiful
menusuk jauh dan menikam dinding dan terkena batu maryam beliau. Dalam
keadaan yang mula panas dan sesak, Cikgu Zana dapat merasakan yang
Cikgu Saiful mula melajukan hayunan dan badannya mula kejang. "Saiful,
tolonglah, jgn la pancut kat dalam, u dah dapat apa yang u nak, please
tolong jangan pancut dalam ye,,please!'' rayu Cikgu Zana. Cikgu Saiful
dalam keadaan yang tak menentu, mendengar rayuan Cikgu Zana.
 Apabila sampai masanya, Cikgu Saiful terus menariik keluar senjatanya
dan memuntahkannya di atas dada Cikgu Zana."Oohhhhhh
aaahhhhhh....."jerit kecil Cikgu Saiful bila senjatanya muntah.
 Lega Cikgu Zana kerana nyaris-nyaris Cikgu Saiful tidak memuntahkan
benih beliau.
 CIkgu Zana berasa takut kerana pada waktu itu, beliau dalam keadaan
subur.
Beliau takut nanti benih-benih CIkgu Saiful akan menjadi. Dengan
kepenatan, CIkgu Saiful mengumpul tenaga dan mengusap manja CIkgu
Zana. "Terima kasih Zana, terima kasih atas segala-galanya" katanya.
Cikgu Zana terdiam dan mengelap sisa-sisa benih yang ditaburkan atas
badan nya. Dengan perlahan mereka mula memakai baju masing masing dan
bila cikgu saiful hendak keluar dari khemah, Cikgu Saiful memberikan
satu ciuman di bibir Cikgu Zana.
"Please Saiful, apa yang berlaku tadi harap ia takkan berlaku lagi"
kata Cikgu Zana. Cikgu Saiful mengangguk.
"Apa yang terjadi antara kita tadi, saya harap kita lupakan dan anggap
ia tak pernah berlaku" dengan pantas Cikgu Zana bersuara.
Cikgu Saiful mula meninggalkan khemah dan mula hilang ditelan
kegelapan malam.
 CIkgu Zana mula mengemas khemahnya yang bersepah dan turun ke pinggir
sungai untuk membersihkan diri. Walaupun sejuk, beliau terpaksa.
 Keesokkan harinya, hari penutup perkhemahan diadakan.
CIkgu Zana mula mengemas dan membuka khemah. Apabila tiba di kereta
beliau, Cikgu Saiful hadir dari belakang.
"Zana, maafkan saya atas kejadian malam tadi, dan saya harap kita akan
bertemu nanti dan berkawan" katanya.
Beliau menghulurkan no telefon dan berharap Cikgu Zana akan
menghubungi beliau bila senang.
 "Tgk la nanti Saiful, kalau diizinkan, kita akan bertemu tapi kita
telah berjanji bahawa kita takkan ulangi apa yang berlaku semalam.
Apa yang terjadi, adalah kesilapan besar kita. Saya tak mahu rasa
bersalah pada semua insan yang saya sayangi" balas Cikgu Zana.
"Ya saya paham Zana, teramat aham, jumpa lagi" Cikgu Saiful
menghulurkan tangannya dan disambut oleh Cikgu Zana.
Cikgu Zana mula memandu pulang ke rumah.
Semasa memandu, beliau memikirkan kejadian yang menimpa nya.
Terasa dirinya lemah dan tidak berdaya apabila terjadi kejadian
sebegitu.
 Dia bersyukur kerana tiada kejadian yang buruk menimpa dan lega
kerana kesilapan itu disedarinya dan Saiful.
Selepas kejadian tersebut, Cikgu Zana dan Cikgu Saiful ada berutus SMS
namun hanya sekadar SMS biasa.
Cikgu Zana tidak mahu memikirkan lagi kejadian itu dan mahu bersama
dengan keluarganya.
Padanya kejadian itu biarlah dia simpan dalam lipatan sejarah dan
berharap ia takkan berulang dan menjadi
rahsianya hingga mati.. Tamat......... 

6 comments:

  1. Replies
    1. Pakistani Sexy School Girls First Time Sex With Her Teacher




      Newly Married Indian Aunty Massage Her Husband Big Cock




      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son




      South Indian Sexy Mother And Her Daughter Forced Raped By Police Officer




      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty




      Nude Bathing Indian College Girl In Swimming Pool




      Boobs And Pusssy Pictures of Indian And Pakistani Girl




      Super Sexy Punjabi Bhabhi Removing Clothes and funking Nude




      Indian College Girl Boobs Pussy Gallery




      Pregnant Muslim Bhabhi Group Sex Video With Two Neighbor Boy




      Indian Busty Girl Sucking 12 Boys Penis




      Indian Mother And Daughters Gets Fucked In Night Train




      Sameera Aunty Kiss Boob Press Sucking n Fucking by Boss




      Desi Aunty Fucked By Her Two Boyfriends




      Indian Bhabhi Caught by Her Hubby When She is Having Sex With Boyfriend




      Indian Desi Housewife Tanusha Nude Boobs And Hairy Pussy Pics




      Indian Housewife Shows Her Nude Pussy Pictures




      Hot Big Boobs Shewta bhabhi from Pune Fucking In Car




      Indian Nangi Randi Bhabhi Ki Boobs or Chut Ki Nangi Photo




      Kareena Kapoor Nude Naked Enjoying Hardcore Fuck At Swimming Pool




      Indian Girl Forced Fuck By Police Officer In Jail




      Pregnant Wife Showing Boobs And Pussy Hole Nude Photos




      Madhuri Dixit Poses Doggy Style And Fucked Her Ass




      Indian Women Bathing Nude In Ganga Infront Of All In Public




      Old Mallu Aunty Giving Blowjob to Devar and Gets Fucked




      Sexy Indian Bhabhi Fucked In Her Bedroom Homemade Sex




      Mumbai College Girl Sex in Toilet With Hindi Audio




      Teen Age School Girl Small Boobs And Virgin Pussy Photo




      Hot NRI Model Bihari Girl From Patna City Nude Photo Gallery




      Desi Girl Clean Shaved Pussy Fucked By Boy Friend

      Delete
  2. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Abang sangat hebat..
    Sayang puas hati sangat..
    Terima Kasih bang..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete