[kl-bogel] nasik daun pisang Bangsar

http://bloggerjadian.blogspot.com/2011/05/nasik-daun-pisang-bangsar.html
entri ni dah terperam sekian lama nye. dari time aku still berambut panjang lebih dari paras bahu, sampai lah la ni kontot huduh sepang menyesal aku potong. *dem btol*. 

eh eh ni entri nak citer pasal makanan yang sungguh lazat dan enak berkrim tapi bila bayau tekujat tgk mesin kira-kira padan muke ^,^'. bukan nye nak citer pasal salah sendiri yang gatal sangat pegi trim rambut tapi malas nak blow maka nye rambut ko jadik huduh bukan salah tukang gunting okeh. tu salah sendiri sebab ko yang malas nak blow rambut. ah mak tak kuasa nyah. mak tau bangun pagi mandi terus rambut cantik meletop vogehdevass. tgk, lagik skalik melalut ke rambut huduh sepang ni, orang nak tulis pasal nasik daun pisang lazat berkrim lah, bukan pasal rambut huduh sepang kau tu! adui lah jari jemari ni, haip biasa sungguh degil tanak dengor isyarat otak. 

ni masa kami g makan kat sini ni, ekceli kuar nak pegi carik hadiah tuk si Farhan. tgk. sampai baby Farhan dah besor dah pun, entri masih lagik lom keluar. sungguh lah dah basi cerita. tak kira nak jugak kasik korang terliur sama. sedap tau. ni tergoda bile baca cik Peej Burhan nye entri lah ni. *Peej, saya carik entri awak yang citer pasal nasik daun pisang tu tp x jumpe lah. banyak nau entri nye. saye link kan url jek pun buleh kan? :D*

nah nak kasik korang pulak terliur!

  
 complimentary dishes

memang kenyang bangat kau dengan nasik yang seperiuk dia letak sorang. gile lah banyak. macam tetau jek yang aku lapo sesangat. adui tgk balik gamba ni terliur-liur dah deria rasa. peria goreng tu ah sedap nyeee.... (ni semua complimentary, memang dia kasik nye kalau ko makan nasik daun pisang ni, in case korang pun 1st time makan cam aku neh hah!)

the dishes

lauk order sudah sampai. aku amek ayam tandoori, orang tua tu amek tenggiri goreng, si Bujang pulak order ayam masak kurma. yummy. xsabo dah masa ni nak telan, sampai kan orang tu kena marah sebab lambat sangat snap gambau. aku dah le lapo. 


nak masuk pun amek seat kena beratur ok. macam pizza hut, sakae sushi. mamak lain ado?? nan hadooooo!

 

tadi ko tgk meja banyak kosong kan? tu kejap jek tuh, sebab orang yang beratur tu lom duduk lagi. aku tgk manjang jek full kat sini. asal orang ni bangun, kejap jek orang lain pulak duduk. non-stop orang que.


konon buat muke sedih x cukup makan walhal aku lah yang makan banyak sampai x larat nak jalan, pastuh buat buat tekujat bile time nak bayar bil. dah ko order cemacam, xkan 15hengget jek kot? almost RM50 for everything we ate, ok lah tu, 3 orang makan.


ouh aku lupe nama restoran nya, tanya orang tu pun hampeh dia nak ingat, walhal dia yang bawak ke situ. yang aku tau, restoran ni kat Bangsar. :)


teringat kat peria goreng tu lah. nak pegi lagik, tapi nak orang belanja, boleh x? :P

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana