[kl-bogel] Cubaan Meliwat Isa!


perkara ini akan menjadi sejarah bagi aku.
perkara yang paling ngeri sepanjang hidup.

Ceritanya begini,
aku ada berkenalan dengan seorang pak cik,
di universiti aku sedang menuntut,
Hari pertama kami berjumpa..
yup dia sangat ramah dan baik sekali,
peluk-peluk aku, pegang-pegang tangan aku,
tanya asal-usul aku, so aku ok je lah..

Tapi hari ini, which is hari kedua aku kenal dia
sangat scary dan takkan terlupakan,
aku bersama rakan ku. shasha (bukan nama sebenar)
mahu makan malam bersama tetiba
terserempak dengan pak cik ini,


Shasha dengan ikhlas mengundang pakcik ini bersama,
yup kami di bawa menaiki kereta perdana pak cik ini,
ke kedai makan berdekatan dan dia belanja kami,

Dalam perjalanan pulang,
sepatutnya pak cik ini menghantar aku dulu,
tetapi kerena takut dituduh apa-apa,
pak cik itu berkata akan hantar shasha dulu.
kemudian pusing balik menghantar aku,


TETAPI,
setelah menghantar shasha,
Pak cik itu terus main raba-raba aku,
mula-mula dia raba tangan,
kemudian dia cium tangan aku (ini dh seram dah)
kemudian dia raba peha dan perut aku..

perjalanannya bukan ke arah rumah aku,
dia bertanya aku tahu x jalan disini,
aku cakap aku tahu dan dia ajak ke rumah,
setiba dirumah dia ajak aku masuk rumah dia,
dia mahu mandi sekejap


Namun dengan mengikut kata hati,
aku menolak dan berkata aku tggu dibawah,
dia memaksa aku naik kerumah nya,
namun aku terus berjalan ke sebuah kedai minum
di bawah apartment rumahnya,

selesai mandi dia memanggil aku di kedai minum itu,
setelah dia menghidupkan kereta,
baru lah aku naik dan mengharap kali ini,
dia betul-betul mahu hantar ke rumah,

dalam perjalanan balik dia raba lagi,
Kali ini lebih advance,
dia selak baju aku sebab nk raba perut,
then dia raba-raba muka dan leher,
kemudian tanya tentang kemaluan aku
(masa ni serius seram, Allah je yang tahu)

setibanya di depan rumah aku,
means pintu pagar apartment aku,
dia kata jangan turun dulu.
then dia tgk kiri kanan, line xclear,
dia just raba2 leher aku sahaja..

dia mintak number aku,
dan aku beri, tp sure aku xlayan,


pengalaman ini amat mengerikan,
aku xdapat bayangkan jika aku,
mengikutinya masuk ke rumah,
mungkin jika dia xraba-raba aku masa dalam kereta,
aku dah ikut di naik dan masuk kerumahnya,
menunggu dia mandi,

Jika ada yang kata ianya satu rekaan,
oh sememangnya aku xterkejut,
kerana hanya bila perkara itu menimpa kita,
baru kita akan kata percaya..



Kepada Saiful Bukhari JIKA betul kamu benar,
kini aku rasa apa yg kamu lalui,
sekadar aku lebih bernasib baik.
kerana bertindak lebih pantas,
kerana aku tidak naik apartmentnya,
kerana jika sudah naik pasti sukar untuk turun,
oleh itu aku decide untuk tidak naik,
dan menunggunya di kedai minum di bawah aprtment
walupun dia pada mulanya memaksa naik,
tapi di khalayak ramai dia gagal memaksa ku..

Thanks ALLAH.. Alhamdulilah!!!

Peaceee yawww..

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana