[kl-bogel] Rogol - Antara Malaysia Dan Jepun

http://cerahjeff.blogspot.com/2011/07/rogol-antara-malaysia-dan-jepun.html

Alhamdulillah,aq dah 1 tahun 4 bulan tinggal di Jepun. Macam aq cerita dalam post2 sebelum ni,menetap dan melancong adalah 2 benda yang berbeza. Kalau ikut skill Ice Breaking,melancong ni seolah-olah mengenal ais yang nampak di permukaan air,kebanyakannya elok dan sememangnya tidak menggambarkan keseleruhan ais itu sendiri. Sebaliknya menetap bererti mengenal ais itu secara total.

korang tgk atas je ingat Nico Robin tapi sebenarnye x..

Awal2 dulu aq selalu persoalkan apsal di Malaysia banyak kes rogol tapi di Jepun sikit padahal di Jepun orangnya 'tiada agama' dan perempuan-perempuannya seksi-seksi belaka? Di Malaysia pakaian perempuan takde la seksi sangat,kadang2 yang kena rogol tu berpurdah kot tapi kenapa Malaysia banyak kes rogol? Aq pun buat konspirasi sendiri sebagai contoh pelacuran sini halal dan senang dapat,mana-mana bandar pun ada.

Lepas aq tinggal lama sikit,baru aq tahu pelacuran di Jepun juga haram. Pelacuran di sini juga 'black market' yang mana dijaga oleh Gengster2(Kitorang panggil Pak Ya),polis Jepun tak berani campurtangan sebab kedudukan Pak Ya ni sebenarnya lagi tinggi dari polis dan bawah sikit dari Kerajaan,cuma tak ditunjuk secara jelas.

Then bulan lepas baru aq tahu sebab kukuh kenapa kes rogol di Jepun rendah berbanding di Malaysia. Di Jepun ada satu kerja part time yang terbalik dengan pelacuran. Kalau pelacur,pelanggan cari perempuan untuk buat seks tetapi part time ni,perempuan yang nak buat seks tu cari lelaki dan bayar upah yang agak lumayan. Ada blog perempuan tu siap tunjuk akaun bank dia nak cakap dia kaya dan dia jelaskan,dia berkerja untuk buat seks sahaja. Pastinya,dia taknak kahwin sebab taknak tanggungjawab.

So dengan adanya baito(part time) sebegini,aq rasa persoalan kenapa kes rogol di Jepun kurang dari Malaysia sudah terjawab. Dan kalau ada juga lelaki Jepun yang merogol,itulah sehina-hina lelaki aq rasa. Ye la,kalau gersang sangat,contact aja perempuan2 tu,bukan sahaja dapat buat bahkan dibayar lagi,bukan murah tapi mahal gile kot.Lagipun perempuan2 yang tawar baito ni bukanlah makcik2 tua,ada yang umur 30 tahun pun ada. Lawa ke tak? Of course lawa make-up! So tiada sebab la untuk orang Jepun rogol orang...Aq rase la..

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana