Tuesday, June 14, 2011

[kl-bogel] Terbiar

Kisah ini berlaku dua tahun yang lalu. Kalau nak dihuraikan satu persatu kisah ini terlalu panjang. Oleh itu aku tidak masukkan bab-bab kesudahan rumah tangga pasangan ini mahupun punca-punca masalah ini. Cerita in dipadankan daripada peristiwa sebenar tetapi aku ubah nama-nama, sama ada nama orang, tempat mahupun pertubuhan. Jadi tak perlu anda bersusah-payah memandang serong pada jiran atau rakan anda. Kisah ini aku dapat tahu daripada seorang kenalan rapat yang hidupnya berniaga komputer dan khidmat IT. Dia menunjukkan kepada aku 'filem panas hasil kerjanya'. Sebelum aku beritahu adegan panas tu, eloklah cerita dimulakan dulu yer?

 

Apa tujuan encik nak pasang alat ni? Tanya Adam.

 

Saya sekadar mau tahu dan kepastian. Saya tak suka menuduh atau membuat sangkaan buruk. Tetapi hati saya kurang sedap bila memikirkannya, jawab Arifin.

 

Arifin berusia 38 tahun. Suraya, isterinya 34 tahun. Mereka berumahtangga sejak 13 tahun yang lalu. Suraya tak bekerja, maksudnya menjadi suri rumah sejak kawin. Anak mereka hanya 3 orang. Yang tua 11 tahun, dan dua lagi 9 dan 7 tahun. Arifin adalah peniaga barang-barang makanan. Dia mengedarkan barang makan ke serata peruncit di beberapa negeri. Biasanya Arifin berada di luar selama 10 hari hingga dua minggu kecuali kalau kebetulan laluan negeri berdekatan.

 

Biasanya bila Arifin balik dari kerja edar-mengedar barang makanan ni, dua atau tiga hari dia di rumah. Di samping berkubang dengan Suraya dia juga mengemaskini akaun dan mengira-ngira duit serta pesanan. kadang-kadang van maxinya dia hantar servis atau baiki. Kehidupan mereka kelihatannya tenang dan Suraya pun nampak gembira. Ekonomi mereka walaupun tak kaya sangat tetapi agak lega. Rumah mereka banyak gak barang-barang perhiasan dan elektronik. Suraya walaupun suri rumah agak menarik. Tetapi taklah lawa macam artis. Suraya ni agak peramah dan tidak sombong.

 

Arifin pula yang kelihatan kurang gembira dua tiga minggu belakangan. Tidak diketahui puncanya. Walaupun begitu dia tetap berkelakar dan ketawa dengan kawan-kawan dan kenalan bila dia ada di kampung.

 

Bagaimana nak pasang benda ni?

 

Tak apa, awak cakap nak repair lampu. Awak pasang tempat yang strategik sikit. Saya bayar tapi ingat kerja ni rahsia tau.

 

OK. Kalau gitu saya akan pergi pasang sendiri. Arifin beritahu dia akan keluar outstation mulai lusa dan dijadualkan balik 10 hari kemudian.

 

OK saya akan serahkan hasilnya bila awak balik nanti. Tapi awak datang ambik kat sinilah dengan saya sendiri.

 

Apabila melihat hasilnya Adam macam tak percaya. Pertamanya Suraya yang pemalu sanggup buat begitu. Gambar-gambar yang diambil waktu siang amat jelas. Gambar yang diambil pada waktu malam tak menampakkan apa-apa sebab lampu dipadamkan. Cuma nampak bayang-bayang dan kelibat orang bergerak-gerak saja.

 

Suraya ternyata gemar telanjang. Kelihatan seorang lelaki India masuk bilik. Ketinggian lelaki India tu lebih kurang 5' 6". Umur agaknya lebih kurang 40an sebab perutnya agak buncit dan ada sedikit uban putih di sebalh kana-kiri kepalanya. Lelaki India terus memeluk Suraya. Pakaian Suraya dilondehkan. Kemudian lelaki India juga menanggalkan baju dan seluarnya. Kedua-duanya berbogel. Lelaki itu mencium dan mengucup Suraya. Suraya merangkul tengkuk lelalki tu. Sambil mengucup Suraya, tangan lelaki India tu merayap dan mengusap tetek, pinggang dan punggung Suraya. Lepas tu lelaki india tu memeluk Suraya dari belakang. Mereka masih berdiri. Anu lelaku tu beleum kelihatan dalam gambar. Ramas-ramas berlaku. Dan Suraya mula memaut-maut badan lelaki tu.

 

Kemudian lelaki tu memainkan jari-kari (mungkin tangannya) ke celah kelangkakng Suraya. Kelihatan kaki Suraya bergoyang-goyang dan kakinya dikangkang.

 

Kemudia, Suraya berpaling lalu memaut kuat-kuat lelaki India tu. Lelaki India tu menolak Suraya ke katil dan dnegan tangkas menindih Suraya.Dia mengangangkat kaki Suraya ke atas bahunya. Tangannya kemudian meramas tetek Suraya. Kedua-dua nya betelanjang bulat. Tetek Suraya tegang memanjang. Kelihatan tangan Suraya cuba memegang batang lelaki India tu. Tak berapa smapai. Kemudian lelaki India tu mengalihkan sikit badan Suraya. Melintang katil. Kaki Suraya berada di atas bahu lelaki India tu. Kelihatan cipap Suraya kemerahan dan kembang. Tembamnyer. Tersengih ker cipap Suraya.

 

Kemudian lelaki India tu perlahan-lahan menyorongkan batangnya ke dalam cipap Suraya. Baru nampak batang Lelaki tu. Memang lebar walaupun panjangnya biasa.

 

Sedikit sedikti batangnya masuk ke dalam cipap Suraya kemudian di tarik. Pastu sorong-sorong perlahan-lahan. Kemudian kelihatan punggung Suraya bergerak-gerak.

 

Lepas tu, sorong-sorong tarik tu makin laju. Kelangkang Suraya dah basah dan sorong tarik makin kuat. Lama jugak adegan sorong tarik. Kemudian batang lelaki tu ditarik keluar. Batang itu dihalakan ke dubur Suraya cuba masuk tapi tak dapat. Entah macam mana batang lelaki itu di masukkan semula ke dalam cipap Suraya. Mereka berubah kedudukan iaitu memandang ke kaki katillak. Muka Suraya kelihatan berpeluh dan matanya pejam celik. Kaki Suraya melingkari pinggang lelaki India tu. teteknya tegang sakan. Diramas kuat-kuat oleh lelaki tu.

Kemudian, lelaki itu sorong-sorong laju-laju kira-kira 5 minit rasanya. Suraya kelihatan macam orang mabuk. Dia menggoyang-goyang badan sambil memaut badan lelaki India tu.

Selepas beberapa minit sorong-tarik yang kuat dan laju tu kelihatan Suraya mengejang. Perutnya macam orang tengah exercise, sementara lelaki tu terus mengepam cipap Suraya.

Kemudia, lelaki itu mendongak ke atas sambil mengetap gigi. Mereka puas nampaknya. Mereka berdua tersadai sekejap kira-kira dua minit. Pastu lelaki India tu mengeluarkan batangnya yang terkulai tetapi masih kelihatan lebar. Surat memegang dan mengusap batang lelaki tu. Lepas tu Suraya mencium lelaki india tu lalu bangun mencapai pakaian. lelaki tu beredar.

Ada lagi gambar lain tetapi biarlah ceritanya lain kali.

 

Kabarnya Arifin dan Suraya bergaduh gak selepas tu. Walau apapun tak perlu aku cerita bab tu di sini. Adam tak lak memberi tahu sama ada lelaki India tu dikenalpasti atau tidak. Gambar yang ditunjukkan pada aku adalah salinan gambar yang dirakam dalam bilik tidur mereka.

 

Sekian.

No comments:

Post a Comment