[kl-bogel] Rogol Cikgu Syikin

August 01st 2007

 

Namaku Somchit. Aku sedang belajar di tingkatan 4 sebuah sekolah menengah di kawasan pedalaman yang penduduknya kebanyakan terdiri dari kaum siam. Di sekolah aku ada seorang guru lepasan maktab perguruan yang baru enam bulan mengajar di sini. Guru baru ini bernama Elida Asyikin tetapi di kalangan warga sekolah dipanggil Cikgu Syikin saja. Cikgu Syikin berumur 25 tahun berwajah amat cantik. Tingginya sederhana lebih kurang 5 kaki 2 inci, bertubuh langsing berkulit putih kuning licin gebu. Cikgu Syikin bertudung mengikut trend bila ke sekolah. Pipinya gebu putih kemerahan dan sentiasa senyum. Bibirnya merah merekah bak delima. Bila Cikgu Syikin melintas, harum bau minyak wangi yang dipakainya. Murid-murid lelaki sekolah kami sentiasa berbisik-bisik bila melihat Cikgu Syikin melintas. Mereka geram melihat kecantikan Cikgu Syikin. Kawan-kawanku selalu bercakap-cakap bahawa mereka selalu membayangkan Cikgu Syikin bila mereka melancap. Cikgu Syikin menjadi inspirasi mereka bila nafsu seks mereka bangkit. Macam kawan-kawanku juga, aku selalu membayangkan Cikgu Syikin bila aku keseorangan.

 

Bila saja wajah Cikgu Syikin berlegar di benakku, konekku akan mengeras. Sambil membayangkan Cikgu Syikin berdiri bogel di depanku, aku akan melancap sehingga maniku terpancut. Aku letih keenakan. Cikgu Syikin menyewa sebuah rumah kampung bersama dua lagi kawannya yang juga bertugas sebagai guru di sekolahku. Bila akhir minggu biasanya Cikgu Syikin tinggal bersendirian kerana kawan-kawannya selalu pulang ke kampung mereka. Bila ke sekolah aku akan melewati rumah sewa Cikgu Syikin. Begitu juga bila pulang kerana rumah Cikgu Syikin terletak antara rumahku dengan sekolah. Bila berjalan pulang berseorangan, aku akan meninjau-ninjau ke rumah Cikgu Syikin. Biasanya ampaian menjadi sasaranku. Bila aku pasti tiada siapa di rumah, aku akan mencuri seluar dalam yang sedang dijemur. Aku akan membelek dan membayangkan cipap Cikgu Syikin yang ranum.

 

Di dalam bilik aku akan mencium seluar dalam Cikgu Syikin sehingga konekku mengeras. Sudah lima helai seluar dalam Cikgu Syikin berbagai warna dalam simpananku. Suatu senja kira-kira pukul lapan malam aku pulang dari kedai dan melintas rumah sewa Cikgu Syikin. Aku lihat lampu menyala terang di rumah papan yang dihuni Cikgu Syikin. Di luar rumah agak gelap kerana lampu di bahagian luar rumah tidak dinyalakan. Naluriku seperti terpanggil untuk mendekati rumah Cikgu Syikin. Pelan-pelan aku menghampiri rumah papan setingkat yang didiami Cikgu Syikin. Melalui celah-celah dinding papan aku meninjau-ninjau ke dalam.

 

Tiada siapa di dalam. Sunyi sepi seperti tiada penghuni. Aku meninjau-ninjau lagi ke bilik tidur. Aku lihat sesosok tubuh sedang berbaring di katil. Aku pasti ini pasti Cikgu Syikin kerana kawannya pasti pulang kerana hari ini adalah hujung minggu. Cikgu Syikin sedang membaca novel sambil berbaring. Waktu itu Cikgu Syikin hanya mengenakan pakaian tidur sahaja paras lutut. Cikgu Syikin tidak bertudung dan rambutnya yang hitam paras bahu kelihatan. Selama ini kami tidak pernah melihat rambut Cikgu Syikin di sekolah. Tubuh Cikgu Syikin bergerak-gerak sambil membaca novel. Di kulit novel tertulis Cinta 200 Ela karya Raja Azmi. Aku tak pasti dari mana Cikgu Syikin mendapat novel ini kerana setahu aku novel ini telah dibanned kerana mempunyai unsur-unsur seks melampau. Tapi semua itu aku tak kisahlah, yang aku pasti di hadapanku melalui celah-celah dinding papan aku melihat Cikgu Syikin tergolek di katil dengan berpakaian tidur putih nipis tanpa lengan.

 

Terpampang di hadapanku susuk tubuh Cikgu Syikin yang sungguh cantik. Kakinya berkulit putih bersih halus. Begitu juga kulit tangan dan lehernya yang jenjang. Seronok aku menikmati keindahan tubuh Cikgu Syikin. Selama ini aku hanya berkhayal tetapi sekarang Cikgu yang menjadi idaman murid laki-laki benar-benar berada di hadapanku. Kulihat Cikgu Syikin seperti gelisah. Tubuhnya bergetar dan kedua-dua kakinya bergerak-gerak. Mungkin Cikgu Syikin sedang membaca bab yang menghairahkan. Lutut Cikgu Syikin dibengkok ke belakang dan pahanya direnggang sedikit. Baju tidur nipis melorot ke pangkal paha mendedahkan pahanya yang padat dan putih melepak. Rupanya Cikgu Syikin tidak memakai seluar dalam. Cikgu Syikin melunjurkan kedua-dua pahanya semula.

 

Baju tidur nipis masih tersingkap hingga ke pangkal paha. Terlihat jelas tundun Cikgu Syikin yang membengkak. Tundun Cikgu Syikin gebu dan putih bersih. Tiada sebarang bulu di tundun yang tembam berbeza dengan tundun kakakku yang sebaya yang berbulu hitam lebat dan tak terurus. Aku pernah mengintip melalui lubang kunci waktu kakakku sedang mandi. Bentuk tundun yang bersih sama seperti kepunyaan adikku yang berumur lima tahun. Bezanya kepunyaan Cikgu Syikin lebih lebar dan besar. Bibir luarnya kelihatan terbentuk sempurna.

 

Tiba-tiba saja konekku mengeras di dalam seluar. Aku meraba-raba konekku sambil melihat pemandangan indah di hadapanku. Cikgu Syikin tetap asyik dengan novel yang dibacanya. Tangan kanan memegang novel sementara tangan kiri memegang buah dadanya yang masih dibaluti baju tidur. payu dara yang pejal diramas-ramas silih berganti kiri kanan. Makin lama dibaca, tangan kiri Cikgu Syikin makin aktif. Tangan bergerak pelan-pelan ke perut, tundun dan akhirnya berada di celah kangkang. Cipap yang telah terdedah mula diusap-usap dengan tangan kirinya. Jari-jari yang lentik mula bermain-main permata di sudut atas alur cipap. Cikgu Syikin menggentel-gentel daging pejal permata sakti. Bunyi erangan mula terdengar keluar dari mulut Cikgu Syikin. Tangan Cikgu Syikin bergerak-gerak di celah pahanya. Kedua pahanya seperti bergetar. Cikgu Syikin menggigit bibir. Kulit pipi yang putih gebu berubah kemerahan.

 

Aku tak dapat mengawal perasaan, nafsuku memuncak. Konekku terpacak keras di dalam seluar memberontak. Perasaan jahat telah menguasai fikiranku. Aku menuju ke pintu dapur. Aku menolak perlahan…dan pintunya terbuka. Agaknya Cikgu Syikin terlupa mengunci pintu. Kusambar pisau yang terletak di atas kabinet dapur. Pisau yang diguna memotong sayur tajam berkilat. Kugemgam erat pisau sepanjang 8 inci itu. Perlahan-lahan aku bergerak ke pintu bilik tidur Cikgu Syikin. Pintu papan bilik tidur Cikgu Syikin kutolak perlahan. Ada bunyi berkeriyut kerana engsel pintu tidak pernah diminyaki. Cikgu Syikin terkejut. Novel yang dipegang dengan tangan kanan terjatuh ke dada. Aku melompat pantas mendekatinya sambil mengacukan pisau tajam. Cikgu Syikin terbeliak, mulutnya melopong dan mukanya pucat.

 

"Cikgu jangan menjerit. Pisau ini akan meragut nyawa cikgu jika cikgu melawan," ancamku.

 

"Apa yang kamu ingin?" tanya Cikgu Syikin bersuara pelan sambil menutup pahanya yang terdedah dengan menarik baju tidurnya ke lutut.

 

"Saya nak sambung apa yang cikgu buat tadi," kataku tegas.

 

"Apa yang saya dah buat?" tanya Cikgu Syikin lagi.

 

"Segala-galanya. Saya dah intai semua yang cikgu lakukan," terangku tanpa disuruh.

 

"Saya guru kamu, kamu tak patut apa-apakan saya," rayu Cikgu Syikin perlahan.

 

"Cikgu hanya di sekolah. Di sini tidak. Di sini hanya antara perempuan dan lelaki," kataku keras sambil mengacu pisau tajam ke muka Cikgu Syikin yang menjadi idaman semua murid lelaki.

 

 "Apa yang kamu nak buat?" tanya Cikgu Syikin lagi dengan suara menggeletar.

 

"Saya tak akan apa-apakan cikgu. Cikgu ikut saja arahan saya. Tapi ingat! Pisau ini boleh meragut nyawa cikgu," ancamku lagi.

 

"Kamu jangan cederakan saya, saya ikut saja arahan kamu," ujar Cikgu Syikin pasrah.

 

"Itu yang paling baik. Sekarang cikgu buka baju cikgu," arahku pelan tapi tegas.

 

Dengan tangan terketar-ketar Cikgu Syikin melepaskan baju tidur nipis yang dipakainya. Tiada seurat benang yang menutup tubuh cantik Cikgu Syikin. Sekarang Cikgu Syikin berdiri bogel di hadapanku. Sungguh cantik badan Cikgu Syikin. Kulit putih halus, buah dada sederhana besar amat pejal. Puting warna pink terpacak di hujung bukit kembar sebesar kelingking budak. Aku meraba-raba payu dara kenyal. Sungguh halus kulit payu dara Cikgu Syikin. Nafsuku berada di puncak. Tangan kiriku bergerak-gerak pelan di payu dara idaman sementara tangan kanan tetap kukuh memegang pisau tajam dihala ke arah Cikgu Syikin.

 

"Sekarang cikgu buka seluarku," perintahku.

 

Dengan perasaan takut Cikgu Syikin melutut di hadapanku sambil menarik seluar sukan yang kupakai. Aku sememangnya tak pernah memakai seluar dalam. Begitu saja seluarku tertarik ke bawah, konekku yang sememangnya telah keras melenting keluar seperti spring. Cikgu Syikin sedikit terperanjat melihat konekku yang terpacak keras bertul-betul di hadapan mukanya.

 

"Cikgu pernah hisap konek boyfriend cikgu?" tanyaku menduga.

 

"Belum pernah. Saya tak ada boyfriend," jawab Cikgu Syikin pelan.

 

"Cikgu pernah lihat lelaki telanjang?" tanyaku lagi.

 

"Lelaki dewasa belum pernah, anak saudara umur 4 tahun adalah," jawab Cikgu Syikin tergagap-gagap.

 

 "Cikgu cium kepala konek saya, di situ ada bau jantan, bau lelaki sejati," arahku tegas sambil menggerak pisau di tangan kanan sebagai amaran. Cikgu Syikin nampak ragu.

 

Wajahnya terpinga-pinga. Apakah benar apa yang aku ucapkan tadi. Cikgu Syikin mendongak ke arahku seolah-olah meminta kepastian. Bola matanya penuh tandatanya.

 

"Tunggu apa lagi, cium," gertakku.

 

Antara mau dan tidak Cikgu Syikin mendekatkan hujung hidungnya yang mancung ke kepala konekku yang separuh terbuka. Disedut pelan bau kepala konek. Kulihat mimik muka Cikgu Syikin sedikit berubah.

 

"Apa baunya, enak?" tanyaku ingin tahu.

 

"Baunya pelik, saya belum pernah mencium bau seperti ini," jawab Cikgu Syikin.

 

"Itulah aroma lelaki, banyak wanita tergila-gila bau ini," kataku lagak pandai. Sebenarnya aku pun tak pasti apa yang aku cakap.

 

"Cium lagi, lepas tu cikgu hisap," aku bersuara lebih keras. Ibarat orang yang tak berdaya, Cikgu Syikin akur dengan arahanku.

 

Dirapatkan lagi hujung hidungnya ke kepala konek. Ditarik nafas perlahan, kemudian disedut dalam-dalam bau kepala konekku yang sebahagiannya masih tertutup kulup. Aku terasa riang melihat Cikgu Syikin yang cantik sedang menghidu konekku yang berwarna coklat gelap. Kepala konekku yang licin menempel erat ke hidung berkulit licin halus.

 

"Sekarang cikgu kulum dan hisap, tapi awas cikgu jangan gigit. Kalau cikgu gigit, pisau tajam ini akan menggigit payu dara cikgu". Aku mengingati Cikgu Syikin. Aku bimbang juga konekku boleh putus kalau digigit oleh Cikgu Syikin.

 

Cikgu Syikin mula membuka mulutnya yang comel dengan dua ulas bibir yang cantik. Bila agak luas, aku terus merodok batang konekku yang keras. Terkejut Cikgu Syikin bila konekku telah berada dalam mulutnya. Mungkin inilah konek pertama yang memasuki mulutnya yang indah.

 

"Hisap! Tunggu apa lagi," jerkahku. Terkejut suaraku yang kuat, Cikgu Syikin meyonyot dan mengemut mulutnya menghisap batang konekku yang terpacak keras.

 

Mulut Cikgu Syikin sungguh hangat. Keenakan menjalar keseluruh batangku. Lidahnya yang kasar membelai kulit kepala konek yang licin. Terasa batangku basah lencun dengan lior Cikgu Syikin. Tiba-tiba Cikgu Syikin berhenti dari mengisap batang konekku. Dibuka mulutnya. Batangku yang lencun tercabut dari mulut mungil Cikgu Syikin. Cikgu Syikin mengeluarkan lidahnya dan melihat ada benda putih terpalit di hujung. Aku tersenyum saja kerana aku tahu benda putih itu berasal dari kepala konekku. Benda lembut putih itu sentiasa ada di bawah kulit kulupku. Jika sehari aku tidak mencucinya maka banyak benda putih macam keju menempel pada takok kepala konekku.

 

"Tunggu apa lagi, hisap," keras suaraku mengarah. Terkejut dengan jerkahanku, Cikgu Syikin menarik masuk lidahnya dan menelan benda putih di hujung lidah. Dicekup kembali batangku yang basah dengan mulutnya.

 

Dihisap dan dikemut mulutnya. Keenakan dan kelazatan kembali menjalar di seluruh batang konekku. Aku tak dapat menahan geli. Cairan licin maziku telah keluar. Tentunya Cikgu Syikin terasa masin maziku yang berlendir licin. Tentunya Cikgu Syikin menelan cairan licin yang keluar dari lubang kecil di hujung kepala konek.

 

 "Sekarang cikgu tidur telentang dan buka paha cikgu luas-luas," perintahku sambil menunjukkan pisau tajam di tanganku. Cikgu Syikin akur perintahku.

 

Cikgu Syikin berdiri perlahan dan menuju ke katil. Cikgu Syikin tidur telentang sambil mengangkang luas seperti arahanku. Sungguh indah pemandangan di hadapanku. Bukit kembar berdiri kekar. Pinggang ramping dan ahhh!! Tundun licin membengkak putih bersih. Alur merah membelah tundun yang indah. Lurah merah agak basah diapit dua bibir lembut seperti kelopak mawar. Sungguh indah pemandangan di hadapanku. Cikgu Syikin terkapar kaku dengan paha terbuka luas. Aku geram melihat cipap Cikgu Syikin yang merekah basah. Aku menghampiri celah kelangkang Cikgu Syikin. Kutempel hujung hidungku ke tundun gebu. Kucium bau yang terbit dari lurah basah. Aroma segar cipap Cikgu Syikin kusedut dalam-dalam.

 

Pertama kali dalam hidupku aku menghidu cipap perempuan. Selama ini aku hanya menghidu bau seluar dalam Cikgu Syikin. Bau cipap Cikgu Syikin merangsang nafsuku. Konekku tambah keras. Aku tak mampu lagi menunggu lama. Aku bergerak merapatkan konekku ke lurah merkah. Aku menekan konekku yang kejang ke lurah yang basah. Cairan cipap Cikgu Syikin sungguh licin. Terasa geli di kulit kepala konek yang sensitif. Aku menyondolkan kepala konekku ke celah bibir cipap. Aku akui inilah pengalaman pertama mengadakan seks dengan perempuan. Aku tak begitu pasti yang mana satu lubang senggama. Untuk mengadakan seks pun rupanya perlu pengetahuan.

 

Aku lihat di video mudah saja si lelaki membenamkan konek mereka yang besar ke lubang cipap. Tapi aku dengan konekku yang hanya 4.5 inci terasa susah untuk menembusi cipap Cikgu Syikin. Aku tak boleh gagal. Malu aku kepada Cikgu Syikin kalau aku tak mampu meneroka lurah cipapnya yang telah sedia menunggu. Aku menekan lagi, kali ini lebih kuat tapi konekku meluncur ke bawah ke arah lubang anus Cikgu Syikin. Terlonjak Cikgu Syikin bila konekku menikam lubang duburnya. Aku tak boleh mengalah, fikirku. Aku menekan lagi di lurah yang basah dan licin. Kali ini konekku meluncur ke atas. Kepala konekku menyentuh daging kecil di sudut atas cipap. Cikgu Syikin mengeliat dan menggigit bibir. Kemudian aku sengaja memainkan kepala konekku ke indah Cikgu Syikin yang telah memejal sebesar biji jagung. Kutekan beberapa kali ke indah yang nampak tertonjol keluar.

 

Cikgu Syikin makin mengeliat bila kelentitnya diusap-usap dengan kepala konek. Kulihat mata Cikgu Syikin meredup dan bibirnya digigit-gigit. Pastinya Cikgu Syikin telah merasa kenikmatan hubungan seks. Kalau tadi jarinya sendiri yang menggentel indah tapi sekarang kepala konek lelaki yang membelai, tentu saja lebih enak dirasa. Aku juga terasa geli di kepala konekku. Aku mencari-cari lubang keramat Cikgu Syikin. Aku menggerakkan kepala konekku ke bahagian tengah lurah berlendir. Aku tekan lebih kuat. Aku rasa seperti ada lopak kecil di situ. Aku menekan lagi dan terasa seperti kepala konekku mula terbenam. Aku yakin inilah lubang nikmat kepunyaan Cikgu Syikin. Aku menekan lagi, separuh kepala konek terbenam. Kulit kulupku tertolak ke belakang. Aku menekan lebih kuat, seluruh kulit kulup sudah terbuka. Kepala konekku meluncur masuk tanpa sarung. Terasa hangat lubang cipap Cikgu Syikin.

 

Aku mula yakin pada diriku. Aku menekan lebih kuat dan seluruh batang konekku terbenam dalam rogga cipap Cikgu Syikin yang sempit. Aku gembira kerana sekarang aku lelaki sejati yang mampu menyetubuhi seorang wanita. Aku rasa sungguh nikmat dan lazat. Kugerakkan lagi konekku maju dan mundur. Bila ditekan terasa kulit kulup tertolak ke belakang dan kepala konekku terbenam tanpa penutup. Bila kutarik ke belakang konekku di lorong sempit, aku terasa kulupku tertutup kembali. Kepala konekku bergerak ke belakang dengan penutupnya. Kurasa cipap Cikgu Syikin seperti meramas-ramas batang konekku. Kurasa rongga cipap Cikgu Syikin seperti sarung getah lembut yang memicit-micit dan meramas-meramas batang konekku yang semakin mengeras. Sungguh lembut dan nikmat. Berganda nikmatnya daripada tanganku yang melancap konekku.

 

Kulit tanganku yang keras berbeza sekali dengan rongga cipap Cikgu Syikin yang lembut dan licin. Aku rasa Cikgu Syikin juga menikmati rongga cipapnya yang digaru-garu oleh kulit kulup yang melingkari batang konekku. Kelazatan menjalar ke seluruh batang konekku. Tetapi yang paling lazat adalah di bahagian kepalanya. Cipap Cikgu Syikin seperti memerah dan meramas-ramas batang konekku. Aku terbayang bila aku memerah payu dara lembuku. Aku menggenggam dengan tanganku sambil melurut payu dara lembu ke bawah. Begitu diramas dan dilurut, terpancut susu putih ke dalam baldi di bawah perut lembu. Aku pasti konekku juga akan memancut susu putih bila diperah dan diramas oleh cipap Cikgu Syikin. Mungkin kerana pengalam pertama berjimak dengan perempuan, aku tak pandai mengawal nafsuku. Konekku yang bergerak dalam cipap Cikgu Syikin terasa amat geli.

 

Aku seperti tak dapat mengawal maniku. Maniku mula terkumpul di pangkal konek. Aku perlahankan gerakan maju mundur. Kemudian kuhentikan semua gerakan. Terasa sedikit selesa. Aku tak mahu maniku cepat memancut. Aku mahu menikmati sepuas-puasnya cipap Cikgu Syikin yang selama ini menjadi idaman semua pelajar lelaki. Alangkah bertuahnya aku kerana menjadi orang pertama menikmati Cikgu Syikin yang cantik dan bergetah. Sekarang aku rendam sahaja konek 4.5 inci dalam lorong nikmat kepunyaan Cikgu Syikin. Kudapat merasai lorong nikmat tersebut berdenyut-denyut. Gerakan seperti meramas-ramas makin pantas.

 

Aku rapatkan badan telanjangku ke badan bogel Cikgu Syikin. Dadaku merapat ke dada pejal Cikgu Syikin. Terasa hangat di dadaku yang kurus. Kupeluk erat badan lembut cikgu yang cantik. Aku tak akan membiarkan nikmat yang terbentang di hadapanku. Aku cium lembut bibir berulas yang cantik. Bibir merah muda aku gigit perlahan. Bibirku yang coklat lebam aku tempelkan ke bibir cantik cikgu kesayangan. Aku hisap dan sedut bibir basah kenyal. Sungguh nikmat dan lezat. Di bawah konekku dibelai bibir cipap Cikgu Syikin, di atas bibirku membelai bibir mulut Cikgu Syikin. Kenikmatan yang kurasa tak mungkin aku ungkapkan dengan kata-kata. Nafas Cikgu Syikin sungguh harum. Aku sedut nafasnya dalam-dalam. Lidah basah Cikgu Syikin aku hisap puas-puas. Aku teguk air lior Cikgu Syikin.

 

Aku terdengar suara erangan keluar dari mulut Cikgu Syikin. Cikgu Syikin mula menikmati keenakan hubungan seks. Badannya yang kupeluk erat mengeliat-ngeliat. Pinggulnya ditonjol-tonjol ke atas menyebabkan konekku terbenam hingga ke pangkal. Tundunnya yang gebu rapat ke tundunku yang berbulu. Aku dapat merasakan bulu-buluku membelai indah Cikgu Syikin. Cikgu Syikin makin pantas menggerakkan pinggulnya. Cairan licin mencurah keluar dari rongga sempit hingga membasahi telurku yang berkedut. Kupeluk erat badan hangat Cikgu Syikin. Bibirku kini berlabuh di puting payu dara. Aku nyonyot puting gunung kembar kiri kanan silih berganti. Selama ini aku geram melihat anak saudaraku menyonyot puting pejal payu dara kakakku, tapi sekarang aku dapat menetek puting pejal kepunyaan Cikgu Syikin.

 

Mungkin kerana geli Cikgu Syikin bergerak-gerak dalam dakapan kemasku. Suara erangan Cikgu Syikin makin kuat. Aku makin ghairah mendengar erangan yang keluar dari mulut Cikgu Syikin. Aku kembali menggerakkan konekku maju mundur. Nikmat dan lazat menjalar ke seluruh batang konekku. Kepala konekku yang mengembang mengelus-elus dinding cipap Cikgu Syikin. Lorong sempit terasa makin licin. Gerakan maju mundur menjadi semakin lancar. Badanku makin rapat di atas badan Cikgu Syikin yang sedang terlentang dengan kaki terkangkang luas. Kedua-dua kaki yang terkangkang kini merangkul pinggangku hingga badanku melekat ke badannya. Pinggul Cikgu Syikin diayak kiri kanan. Sunguh hebat tindak balas Cikgu Syikin. Gerakannya nampak profesional seperti pelakon dalam video lucah yang sering aku tonton .

 

Selepas 15 minit menggerakkan konek maju mundur aku tak tahan lagi. Cairan maniku yang terkumpul meronta-ronta hendak keluar. Maniku seperti tak sabar-sabar ingin menyirami rahim Cikgu Syikin yang hangat. Aku tekan kuat-kuat konekku agar kepala konekku benar-benar berada di mulut rahim Cikgu Syikin. Aku mahu benih siam membesar dalam rahim Cikgu Syikin. Aku rasa seperti kepala konekku dikecup oleh pangkal rahim Cikgu Syikin. Aku yakin kepala konekku kini benar-benar berada pada muara pangkal rahim. Aku benar-benar geli dan dengan erangan kuat dari mulutku aku pancutkan maniku yang pekat ke muara rahim Cikgu Syikin. Enam das aku tembakkan benihku ke rahim yang subur. Mata Cikgu Syikin terbeliak menerima benihku yang panas dan laju menerpa memasuki rahimnya. Badan Cikgu Syikin mengejang, badanku dipeluk erat dan satu suara keluhan kuat keluar dari mulut Cikgu Syikin. Selepas beberapa minit badan Cikgu Syikin menjadi lemas dan layu. Matanya kuyu terpejam rapat.

 

Nafasnya kini kembali teratur. Konekku yang semakin lembik tidak lagi diramas-ramas. Selepas konekku benar-benar lembik, aku mencabut pelan dari cipap Cikgu Syikin yang basah. Aku bangun mengenakan pakaian dan meninggalkan Cikgu Syikin yang terlentang kepenatan. Aku benar-benar puas dapat merasai nikmat bersanggama dengan cikgu kesayangan di sekolahku.

 

Terima kasih cikgu

Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana