Tuesday, June 14, 2011

[kl-bogel] Pak Mat Jaga - Part 1

Hari itu merupakan pendaftaran pelajar baru untuk Tingkatan Empat. Pak Mat hanya memerhatikan dari jauh, melihat kepada sekumpulan pelajar wanita, seorang demi seorang. Akhirnya, pandangannya terhenti kepada seorang pelajar bertudung labuh yang asyik membelek-belek fail oreintasinya.

 

Ternyata gadis itu adalah wanita tercantik pernah dilihat Pak Mat seumur hidupnya yang menjangkau hampir 60 tahun itu. Walaupun bertudung labuh dan berbaju kurung sekolah yang longgar, Pak Mat masih dapat memabayangkan kesumpurnaan susuk tubuh gadis itu. Kulitnya gebu dan putih melepak, hidng mancung dan bibir merah nipis yang cukup menyelerakan. Pak Mat mula membayangkan angan-angan untuk menyetubuhi gadis sunti itu.

 

Pak Mat membuat perancangan.Lebih baik dia meratah gadis itu pada malam minggu sebab kalau hari biasa, sudah tentu gadis itu tidak akan ke sekolah pada esok harinya selepas disetubuhi 5-6 round semalam. Hari ini baru hari Selasa, bermakna dia ada 4 hari lagi untuk mempersiapkan dirinya bertarung dengan anak gadis 16 tahun itu.

 

Dalam masa sehari saja, Zu dah terkenal. Bukan setakat di kalangan pelajar sahaja, malah guru-guru dan para perkerja. Jadi, tak perlulah Pak Mat menyiasat akan nama gadis pujaannya itu. Walaupun cantik, ternyata Zu seorang yang peramah dan menghormati orang tua. Kesempatan ini digunakan sebaik-baiknya oleh Pak Mat untuk mendekati Zu. Dia hanya menunggu peluang untuk memperdaya anak dara itu. Namun peluang untuk mendekati Zu secara berseorangan tak kunjung tiba kerena sentiasa ada saja kawan-kawan yang mendekatinya.

 

Malam Sabtu itu, nafsu Pak Mat sudah memuncak. Dara 16 tahun yang diidam belum masuk perangkapnya. Suasana malam itu sunyi sepi kerana semua pelajar turun menonton video di Blok A. Dia memandang sekeliling, didapati bilik bacaan di blok C sahaja yang menyala lampu. Dia melihat kelibat seorang gadis sedang tekun membaca.

 

“Boleh tahan jugak…Tak dapat Zu, yang ni pun jadik la” Getus hatinya.

 

Dia pun menapak keluar bilik ke arah gadis tersebut. Pak Mat betul-betul terkedu mendapati gadis yang sedang asyik mentelaah itu adalah Zu, gadis idamannya. Zu jauh kelihatan cantik tanpa bertudung, dengan rambut lurus separas bahu.

 

“Memang dah rezeki aku…..” getus Pak Mat dalam hati.

 

“Assalamualaikum…..” Pak Mat menegur dari belakang.

 

“Wa’alaikumussalam…… eh…. Pak Cik….” Zu menjawab, sedikit terkejut, sambil berpaling ke belakang.

 

“Zu tak pegi tengok video ke? Cerita best, tau….”, asyik mula mengajak Zu bersembang.

 

“Eh…. Mana Pak Cik tahu nama saya ni?”, Zu sedukit terkejut.
“Alah….. orang glamer macam Zu semua orang kenal.” Acik membalas.

 

“Zu orang susah Pak Cik. Jadi, Zu kena belajar betul-betul…..”, tambah Zu.

 

“Elok lah tu, Zu. Belajar-belajar jugak. Ikhtiar tu perlu. Tapi Pak Cik rasa mesti Zu payah nak ingat apa yang Zu dah baca kan?” Pak Cik Mat mula memasang perangkap.

 

“Eh… Mana Pak Cik tahu? Memang payah betul nak ingat. Dah banyak kali ulang, tak ingat-ingat.” Zu menjawab, jujur.

 

“Pak Cik rasa, ada makhluk halus dalam badan Zu. Sebab tu lah payah nak ingat. Pak Cik dapat rasa.” Pak Cik Mat terus cuba memerangkap Zu..

 

“Betul ke Pak Cik? Apa perlu Zu buat?” Zu bersuara cemas.

 

“Jangan risau, Zu. InsyaAllah Pak Cik boleh tolong. Cuma Zu jangan beritahu sapa-sapa sebab nanti ramai nak jumpa Pak Cik nak berubat. Pak Cik ni, nak mengubat tak de le pandai sangat, tapi kalau nak menolong tu, bolehlah sikit-sikit.” Ternyata perangkap Pak Cik Mat sudah mengena.

 

“Tolonglah Zu, Pak Cik!”, Zu merayu.

 

“Zu kemas barang, mari pegi bilik Pak Cik. Kita buang benda tu……” Pak Cik Mat tersenyum, mangsa dalam tangannya.

 

Zu mengikut Pak Cik Mat ke dalam bilik belakang Blok D, bilik khas untuk jaga asrama sepertinya. Setelah masuk, Pak Cik mengunci pintu rapat-rapat.

 

“Zu tunggu kat sini kejap.” Pak Cik Mat bersuara sambil mempelawa Zu duduk di ruang tamu rumahnya. Pak Cik Mat terus hilang ke dalam bilik tidurnya.

 

Tiga minit kemudian, dia keluar membawa kain lepas bewarna kuning and sehelai tuala, lalu menghulurkan kepada Zu.

 

“Zu mandi dulu. Sabun bersih-bersih. Sebelum lap, bilas dengan air dalam baldi biru yang Pak Cik dah jampi. Pakai kain ni. Senang sikit nak urut.” Pak Cik Mat memberi arahan kepada Zu.

 

“Baiklah Pak Cik.” Zu menurut, langsung tidak mengesyaki perangkap Pak Mat yang sentiasa berkopiah itu.

 

Pak Mat mengarahkan Zu menggunakan bilik air yang terletak di dalam bilik tidurnya. Setelah Zu masuk ke dalam bilik tidurnya, Pak Mat keluar dan menutup pintu bilik. Dari celah lubang kunci, Pak Mat mengendap Zu yang sedang menanggalkan baju dan seluar treknya, dan memakai tuala. Pak Mat menahan nafsu, melihat Zu yang hanya bertuala menuju bilik air.
Setelah Zu masuk ke bilik air, Pak Mat kembali memasuki bilik tidurnya. Dia memeriksa pakaian Zu, ternyata coli dan seluar dalamnya ada bersama dengan t-shirt dan seluar treknya yang dilipat rapi, diletak di penjuru katil.

 

Pak Cik Mat menunggu Zu mandi sampai memegang zakarnya yang masih menegang dari tu. Tak lama kemudian, Zu keluar, memakai kain lepas kuning yang diberi Pak Mat, sambil melilit bahagian atas tubuhnya dengan tuala.

 

“Eh…. Pak Cik……”, Zu terkejut mendapati Pak Mat ada di bilik itu sambil mengemas katil bujangnya.

 

“Zu, nak berubat tak perlu malu. Lagipun , bukannya ada orang. Cuma Pak Cik yang dah kerepot ni”’ Pak Mat tersengih, sambil menhampiri Zu dan membuka tuala yang membaluti bahagian atas tubuh Zu.

 

Zu tersipu-sipu sambil menutup bahagian minyilangkan tangannya di bahagian ata dadanya. Pak Mat menelan air liur melihat bahagian atas tubuh Zu yang putih gebu kemerah-merahan itu. Sedikit pun tidak ada parut dan calar. Kalau diikutkan nafsunya, mau aje dia menerkan ke arah Zu yang hanya memakai kain lepas itu, tapi masih dapat dikawalnya lagi.

 

“Zu baring, Zu….” Pak Cik Mat bersuara sambil menepuk bantal di hujung katilnya.

 

Sambung ke Part 2…… nak tak????

No comments:

Post a Comment