[kl-bogel] Mat Sabu, mangsa fitnah PapaGomo seterusnya?

Menurut seorang sahabat, Ikon Fitnah 1Malaysia iaitu Papagomo yang telah selesai menjayakan penyebaran Video Lucah seorang lelaki mirip DSAI yang didakwanya sebagai DSAI, bakal meneruskan agenda fitnahnya lagi..
Kali ini beliau dikhabarkan akan menerbitkan satu lagi video lucah, yang didakwa oleh Ikon Fitnah 1Malaysia itu melalui laman tweeternya sebagai rakaman video lucah antara Mat Sabu yang telah memenangi jawatan Timbalan Presiden PAS dan seorang perempuan..
Seperti dengan penyiaran Video Lucah yang lalu, Ikon Fitnah 1Malaysia iaitu Papagomo dipercayai akan mendahului penyiaran rakaman tersebut dan kemudiannya akan diekori oleh blogger-blogger Pro-UMNO yang lain..
Ikon Fitnah 1Malaysia iaitu Papagomo baru-baru ini telah mengaku melakukan ugutan bunuh ke atas seorang pengguna facebook bernama Harapan Rakyat.
Berikutan ugutan itu satu laporan Polis telah dibuat terhadap Ikon Fitnah 1Malaysia itu..
Kerana itu Papa Gomo telah menuduh Harapan Rakyat sebagai Mat Ganja pula, saudara Fariz Musa dan Azmi Zam yang turut sama membuat laporan Polis berhubung perkara ini pula masing-masing dituduh sebagai Kaki perempuan dan kaki mabuk.
Fitnah oleh Ikon Fitnah 1Malaysia yang menuduh Harapan Rakyat sebagai Mat Ganja telah disangkal oleh Harapan Rakyat dengan membuat ujian air kencing..
Sila baca penafian Harapan Rakyat itu di SINI
Fitnah demi fitnah ditaburkan oleh Papagomo.. membuat aku tertanya-tanya apakah pegangan atau ugama beliau? Jika beliau seorang Islam tidak takutkah beliau akan balasan dari Allah?

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana