Monday, June 6, 2011

[kl-bogel] Isteri Tukang Kebun

Ini adalah cerita sebenar yang berlaku pada diri ku.Aku seorang Guru Sekolah Menengah di sekitar Melaka dan mempunyai seorang isteri dan 4 anak.Isteri ku bekerja dan masih solid lagi namun begitu naluri jantanku yang sentiasa mencari idea untuk memuaskan nafsu sering memaksa aku mencari jalan untuk menyetubuhi perempuan lain, tak kiralah samada pelacur, janda atau minah bohsia.

Namun aku belum pernah bersetubuh lagi dengan isteri orang kerana aku rasa berdosa berbuat begitu, tetapi godaan dari seorang perempuan bernama Rozaimah, isteri seorang tukang kebun sekolah aku telah mengubah pendirian ku selama ini.

Kisah bermula apabila Rozaimah berjumpa aku ditepi Quarters Kakitangan sekolah semasa aku menjalankan Pendidikan Jasmani bersama murid-murid ku yang kebetulan ditepi Padang Sekolah. Imah memang masih seksi lagi, dengan tubuh 36C-28-36 memang mampu membuat mana-mana lelaki ingin merasa pantatnya yang menundun, dan bentuk punggung tg kembang itu.

   Zali suaminya memang sorang lelaki yang suka membuang masa memancing dan mengabaikan tanggungjawabnya. Walaupun anak dah 3 tetapi masih tak mahu memikul tanggung jawab sebagai ketua keluarga. Imah berjumpa aku untuk mengadu hal kerana aku memang faham dengan situasi mereka anak-beranak. Imah meminta aku meminjamkan RM 30.00 kerana nak beli barang keperluan dapur, aku tanpa banyak bertanya memberikan wang tersebut sambil bergurau tentang bila nak membayar semula.  Imah pun berkata dengan selamba dan cara bergurau, ”kalau tak dapat bayar, kira bayar dengan body pun boleh tak Cikgu” , sambil tersenyum melirik, 

Aiiii!!! ini peluang baik ni dan aku pura-pura terkejut, "Betul ke ni Imah ? janganlah bergurau begitu..! berderau darah Cikgu"... Dia jawab ngan selamba..."Kalau nak dan berani, malam ni datang lah sebab Zali nak bawa budak balik kampung ada kenduri, Imah malas nak pergi dan memberi alasan tak sihat, Zali memang selama ini tak kisah sangat maklumlah dah puas dia pulun Imah setiap hari."

”O.K malam ni Cikgu datang pukul 8.30 malam, kau buka pintu belakang dan Cikgu datang ngan motosikal ok". ”Set"jawab Imah  

Malam itu aku bagi alasan pada bini ku nak pergi sekolah sebab ader tuisyen dan dengan senyapnya aku memasukkan Coli dan seluar dalam merah berbunga terang isteriku,  serta Tumit Tinggi 6 inci yang selalu dipakai biniku semasa kami bersetubuh.Aku beredar dari rumah dan apabila sampai dekat rumah Imah, aku matikan motosikalku dan sorokan didalam semak berdekatan. Pintu belakang rumah Imah sudah terbuka sikit dan aku terus masuk, Imah menanti dalam kegelapan cahaya samar-samar, dan terus aku memeluk dan memberi ciuman dibibir..Hmmmm hangat sungguh. kulum mengulum,

Aku terus meminta Imah memakai coli dan seluar dalam Merah dan menyuruhnya memakai kasut tumit tinggi Merah yang seksi. "Amboiii...Romantik dan Ganas jugak abang ni yerr" Sahut Imah dalam samar-samar cahaya. Aku terus ikut Imah ke Bilik tidur dan berbaring sambil Imah menanggalkan baju T dan kain batik yang dipakainya. Sambil itu batang konek aku dah mencanak.Selepas pakai dia berbaring dan aku pun memulakan adegan mencium bibirnya yang basah merkah, aku sedut lidahnya, aduh tindak balasnya hebat sekali,.

Dari bibirnye, bibirku mencari cuping telinga dan menggigit halus dan menja serta membisik kata2 romatis..terus kebatang tengkoknye..Kami bergelut ciuman, berbalas ciuman buat seketika, sambil tangan ku meramas teknya yang sudah mengembang dan puting teknya mengeras dan kenyal,

Sejurus kemudian mulut ku mengulumi puting teknya, kiri dan kana bergilir2, sambail tangan ku turun kebawah meraba cipapnye tg agak tembam juga. Seluar dalamnye dah basah, meleket-leket..tangan ku melondehkan pantynye.. kebawah, dan tangan ku mula memainkan bulu-bulu cipapnya.. sambil itu jari ku bermain kat lurah cipapnye..

Imah mengeliat sambil mendesus kelazatam, masa itu die memeluk kepala ku rapat kedadanya, menghempap muka ku pada teknya. Aku semakin rakus, terus menjilat dan mengulum puting dan sedut teknya. Urghhhhhh.Hmmmmm...Sedapnya Baaaaaaang!!!!

Mulut ku turun kebawah.. jilat dan gigit perutnye.. . masa itu dia kegelian.. terangkat perutnya.. dan tundunnya.  Jari ku menggentil kelentiknya... sekali sekali aku menerjah masuk jari ku dalam lubang pantannya.. terangkat dia sambil merengget dan desus,  pantatnya talah basah, ” Banggggg  cepattt bannggg”, dia meminta. Aku biarkan saja.. sambil aku terus kan jilat ku , kini pada tundunnye pula.. terus ke bibir pantantnye.. dan mengulum dan menggigit kelentiknya, dengan rakus aku sedut. Dan lidah ku bermain tempat yg paling sensitif itu. Imah mengelepar dan meraung halus dalam kelazatan, masa itu aku terasa banyak air yang keluar dari pantatnya..”Bannggggg eeemmm aaarrrhh.. ”  aku tau Imah dalam kepedasan, buka kerna termakan cili tapi dek kelazatan. Kepala ku dihempap kuat ke pantantnye.. hidung dan muka ku terperonyut kepantannye..naik nak lemas aku dibuatnye..

     Kini tiba giliran Imah pula menjilat dan menghisap batang ku dengan berahinye, dikulumnya telorku , kepala kote ku dijilat dan dikulum macam kulum icecream.. Aku nampak dia bernafsu sekali. Batang kote aku tak pernah dihisap oleh biniku dan perbuatan ini merangsang nafsu ku ke makam yang paling tinggi, bila aku rasa nak kemuncak dan tak tahan lagi, aku menolak Imah dan membaringkannya sambil menyendal Kedua pehanya ke bahuku, aku naik berahi melihat kasut tumit tinggi yang tergawang-gawang dibahuku,lampu kalimantan yang terang dibilik tidur lagi menaikkan nafsuku melihat semua bahagian tubuh Imah.

Aku mula memasukkan batang ku yang bersaiz XL kedalam pantatnya ,Imah mengerang lembut merasakan kefanaan batang ku dan aku santakkan ke hujung rahim, Imah mula mengepitkan pantatnya dan mengemut sekuat hati sampai aku rasa macam nak putus batang XL aku ini. Adegan batang masuk kelubang pantat berjalan lancar dan aku pump in and out, sampai 30 X setelah cukup 30 X aku tukar gaya, mengering 30 X., dan bebagai gaya..dengan kiraan ini akan melambatkan pancutan mani ku keluar. Lepas itu Imah menonggeng secara doggie. Semasa cara doggie aku santakkan kuat sampai bergegar katil dibuat nya, sambil tu aku ramas segeram aku keteteknya. Sempat juga aku guna jari untuk menjolok lubang duburnya, bergegar dan terangkat punggung nye bila dia terasa jari aku bermain2 dalam dudurnye. Selepas aku puas buat secara doggie, aku cabut batang ku dan dan jari ku dari dalam duburnya, Lalu Aku basahkan lagi kepala kote ku dan mula mengacu-ngacu ke lubang duburnya yg sudah mula renggang,Bila aku nak masukkan batang aku ke lubang bontotnye, ini mengejutkan Imah sambil berkata 

"Jangan lah Cikgu...tak pernah buat camni..Imah tak mahulah" Aku kata "Jgn lah gitu takper, sekejap aje sakit lepas tu sedaplah,lagipun cikgu tambah Rm 20 lagi o.k"

Imah pun bersetuju dan aku dengan perlahan-lahan memasukan batang ku ke lubang Jubur E "Awwww!!!! sakitlah Cikgu"Aku tak peduli langsung santak masuk dalam lubang Imah dan mula menghunggis berkali-kali sampai terasa kemutan bontot Imah semakin galak. Adalah lebih kurang 15 minit kami bermain sehingga tiba masa Imah terkulai lesu dan nampak air putih keluar dari celah bibir pantatnya, Aku tahu Imah dah klimaks. Aku pun dah nak keluar juga kerana dah seminggu tak dapat sebab biniku Red-Light lalu membaringkan Imah dan menghentakkan batang ku ke lubang pantatnya yang sedia menjalang itu. Aku hunggis lagi keluar masuk sambil memerhatikan keluar masuk batang dan lubang dengan asyiknya. 

    Akhirnya aku tak tahan "Abang nak pancut ni" "Jgn Bang nanti mengandung"Pohon Imah dalam keadaaan letih dan memohon belas, aku tak peduli dan terus memancutkan air mani ku sedalam yang mungkin ke Rahim Imah, Pekat dan Putih sampai 7 kali pancutan padu dan pasti melekat disekitar dinding Rahim Imah, aku tak kisah..dia kan ader laki..  

Dalam keletihan aku dan Imah memeluk sambil berkulum dengan rakusnya. Aku puas , Imah pun puas, dia bangun dan menanggalkan coli dan undies serta kasut tumit tinggi dan memasukan dalam beg plastik...

"bagilah Imah Bang" "Ishhh jgn..nanti laki kau nampak haru nanti" jawabku..sebenarnya itulah bekalan pakaian aku nak bagi pada betina lain bila nak main nanti...Sebenarnya aku nak bagi tahu kau orang aku dah seludup masuk Video-Camera dalam bilik tidur Imah dan segala permainan Zina kami telah dirakamkan. Aku bertuah sebab bila play-back semuanya clear..Yahooo...

”Kalau Cikgu nak lagi boleh tak ? ” ’boleh’,  jawab Imah.. ’Imah akan bagi tahu bila dan masanye.’

Selepas hampir 1 jam setengah aku beredar perlahan-lahan dari rumah Imah, Nasibku baik semasa nak tolak motosikal aku, Zali balik bersama anak-anak dia, dia tak nampak aku sebab terselindung balik semak. Yahooooo....aku pun pulang keletihan tapi puas sebab pertama dapat mainkan bini orang dan kedua dapat rakamkan Blue-Film stail Melayu..bye..bye.. 

No comments:

Post a Comment