[kl-bogel] Diceroboh..

Setelah tamat peperiksaan SPM, aku hanya duduk dikampung sambil menoreh
getah kepunyaan datuk ku. Suatu hari abang yahya jiran aku mengajak aku ke
tempat nya untuk bekerja sebagai pekerja am sambilan di syarikat tempat nya
bekerja di bandar minyak negeri pantai timur. Aku menerima tawaran tersebut
dengan hati yang terbuka. Abang yahya memang seorang yang baik dari dulu
sampai sekarang dia selalu membantu aku. Abang yahya dah berkahwin dan
mempunyai seorang anak yang sudah pun memasuki darjah satu. Isterinya kak
ani seorang yang cantik menawan dan bersopan santun, sentiasa menjaga maruah
dan tingkah laku, maklum lah dulunya beliau seorang ustazah tetapi telah
bergenti dan menjadi suri rumah sepenuh masa setelah berkahwin. Abang Yahya
merupakan seorang pegawai kanan di syarikat minyak terkenal di negara ini.

Hubungan aku dengan abang yahya memang baik, dia menganggap diriku macam
adik nya sendiri dan juga sebagai seorang kawan. Atas dasar itu lah aku
tidak lokek menghulurkan sebarang pertolongan yang diperlukan olehnya. Aku
juga begitu menghormati kak ani yang sentiasa menjaga tata susila, adab
sopan dan batas aurat ketika berdepan dengan ku. Ketika memulakan pekerjaan
di bandar tersebut aku telah menyewa sebuah bilik yang berdekatan dengan
rumah abang yahya, supaya senang untuk aku berulang alik ke tempat kerja dan
membantu keluarga abang yahya sekiranya diperlukan. Kos sara hidup di bandar
tempat aku kerja tu, tinggi oleh sebab itu abang yahya mencadangakan kepada
aku supaya makan malam dirumah nya sahaja. Walaupun segan aku menerima
perlawaan tersebut dengan hati yang terbuka setelah didesak oleh abang
yahya. Dpatlah juga kak ani meminta pertolongan aku untuk membeli barang
keperluan dapur dan menghantar anak kesekolah ketika abang yahya tiada
dirumah. Lama-kelamaan hubungan aku dengan keluarga abang yahya semakin
akrab, terutama dengan anakya. Aku juga selalau mengajr tuisyen kepada anak
nya. Begitu juga dengan kak ani, walaupun sduha biasa dengan aku. dia tetap
menjaga batas susila dimana tidak mendedahkan apa yang terselindung
disebalik pakaian nya kepada ku,walau pun seurat rambut. namun begitu aku
tahu kak ani seorang yang cantik, aku tengok kulit tangan je pun aku tahu
kak ani memang putih melepak.

Bila keseorangan sering juga aku membayangkan menyetubuhi kak ani dan
dijadikan modal melancap. Aku teringat  pada makcik ku yang telah mengandung
hasil persetubuhan yang kami lakukan. Aku bukan nya jenis yang suka
merosakkan dara perempuan atau suka mengambil kesempatan atas kelemahan
perempuan kecuali peluang tersebut datang kepada ku.

Suatu petang abang yahya meminta aku menghantar nya ke airport di bandar
kuala terengganu kerana beliau terpaksa menghadiri mesyuarat tergempar
keesokan hari nya. Dia juga meminta untuk aku bermalam dirumahnya menemani
anak dan isterinya malam ini, kerana ketika ini musim kejadian geng rompak
dan rogol. Telah berlaku dua kejadian di taman perumahan tersebut dimana
isteri dan anak perempuan nya telah dirogol bergilir-gilir oleh geng
tersebut yang masih lagi dalam buruan pihak polis. Selalunya ada adik kak
ani yang menemani nya bila ketiadaan abang yahya, tapi kali ini, adik nya
mempunyai urusan dan tidak dapat menemani kak ani.

Ketika dalam perjalanan menghantar abang yahya ke airport yang mengambil
masa lebih kurang sejam lebih, dia telah menceritakan satu rahsia mengenai
diri nya, dimana beliau mempunyai ramai perempuan simpanan di kuala lumpur
dan hasil dari hubungan terlarang tersebut beliau telah dijangkit STD dan
masih lagi dalam proses rawatan dan pemulihan. Namun begitu keadaan tersebut
tidak menghalang nya melaksanakan tanggung jawab batin nya terhadap kak ani
dimana abang yahya mengenakan kondom ketika mengadakan hubungan kelamin
dengan kak ani, walau pun tidak disukai oleh kak ani. yang menjadi masalah
kepada abang yahya sekarang ialah kak ani ingin mengandung lagi kerana anak
mereka pun dah besar. Adalah berisiko memenuhi permintaan kak ani tersebut
disaat abang yahya di jangkiti STD, lagi pun rahsia abang yahya belum
diketahui oleh kak ani. Abang yahya juga menceritakan tentang kelemahan
isterinya yang mudah terangsang dan cepat menyerah. Kalau orang lain tahu
habis lah bini aku , abang yahya menampakkan kerisauan nya. Sebab itu lah
abang cerita kat kau sahaja, lagipun kau jenis yang tak suka mengambil
kesempatan, tambah abang yahya lagi. Aku hanya tersenyum mendengar pujian
abang yahya tersebut, dia tak tahu yang aku sering menjadikan bini nya
sebagai modal untuk melancap.

Joe awak pernah melakukan hubungan seks dengan perempuan tak sebelum ini,
tanya abang yahya. Terkejut jugak aku dengan pertanyaan tersebut. Tak
pernah, jawab ku pendek cuba menyembunyikan kisah aku yang pernah mencurangi
makcik ku dulu. Teringin nak berjubur tak, tanya abang yahya lagi. Eh benda
sedap, siapa yangtak nak bang, jawab aku selamba. Abang yahya tergelak
mendengar jawapan tersebut. sebenarnya abang nak mintak tolong kau jugak,
sekarang ni kak ani tak mahu bersetubuh lagi kalau abang main pakai kondom,
tak sedap kata nya, lagi pun dia nak pregnant kalau main pakai kondom macam
mana nakmengandung, tapi abang hentam jugak burit dia, tengah-tengah malam
masa dia tak sedar tu, sambung abang yahya lagi. Abang nak buat saya buat
macam mana, tanya ku lagi dalam keadaan berdebar-debar menanti arahan
seterus nya. Tadi kata nak berjubur kan, malam ni cubalah berjubur dengan
kak ani, kata abang yahya selamba. Ishh, abang yahya ni tak sanggup lah
saya, nanti kak ani buat report kena rogol kan tak pasal-pasal saya masuk
penjara, jawab ku.

Awak cuba lah dulu, kalau kak ani nak buat report juga nanti abang counter
lah balik dengan dia, pujuk abang yahya lagi. Abang dah cakap kan tadi, kak
ani ni jenis tidur mati, kalau dah tidur tu apa orang buat kat dia pun dia
tak sedar, masa tu lah awak menyetubuhi dia lepas tu buat-buat bodoh je lah,
sambung abang yahya lagi. Pasal apa abang beria-ia sangat nak saya
menyetubuhi kak ani ni, tanya aku ingin kan kepastian. Semalam abang
berbohong dengan dia yang abang dah menyetubuhi dia tanpa memakai kondom dan
melepas kan air mani abang dalam rahim dia, tapi dia tak percaya sebab tak
rasa dan tak sedar, abang cakap kat dia tengok lah nanti kalau dia
mengandung betul lah tu, lepas tu dia minta abang menyetubuhi nya sebelum
dia tidur, tapi abang tak nak sebab penat, sebenar nya abang tak mahu rahsia
abang terbongkar. terang abang yahya. Tu la sebab abang nak minta kau tolong
bersetubuh dengan kak ani dan melepas benih kau dalam rahim dia, kalau dia
mengandung pun dia ingat abang yang buat, sambung abang yahya lagi. kak ani
tahu ke projek ni, tanya ku lagi. Ish kalau dia tahu tak mungkin dia nak,
entah -entah yang kena siasat diri abang, ish kalau terbocor lah rahsia tu,
habis rumah tangga abang, tu la abang nak minta tolong kau ni, sebab kau je
abang percaya terang abang yahya. Lagi pun yang sedap nya engkau, bukan
senang abang nak bagi peluang macam ni, tambah nya lagi. OK lah bang saya
akan cuba, kalau tak berjaya jangan marah ye, jawab ku. Tak pe lah, kita
cuba lain kali, kata abang yahya.

Selepas menghantar abang yahya, aku membeli sedikit buah tangan untuk kak
ani dan anak nya dan terus memecut pulang. Dalam perjalanan tersebut kepala
ligat memikir strategi untuk menyetubuhi kak ani malam ini. Setelah sampai
dirumah aku sedikit terkejut melihatkan kak ani yang tidak bertudung seperti
selalu, rambut nya yang ikal mengurai menambahkan keayuan wajah nya serta
meningkatkan rangsangan nafsu ku. Namun begitu aku berlagak baik dan
menghormati nya seperti biasa. Ketika menjamu selera makanan yang aku beli,
aku melayan kak ani berboarak seperti biasa walaupun amat meliar sedikit
memerhatikan tubuh kak ani, peluang yang jarang aku dapat. Setelah memeriksa
kerja sekolah dan memberi sedikit tuisyen kepada anak nya, lepas itu dia pun
masuk tidur. Tinggallah aku dengan kak ani sambung berborak sambil tengok
tv. Tak seperti selalu dimana kak ani amat menjaga batas aurat nya tetapi
lain pulak malam ini, yang mana baju kaftan yang di pakai nya mempunyai
ruang lengan yang agak besar memberi peluang unutk aku menatap buah dada nya
walau pun berbungkus coli setiap kali belian mengangkat tangan nya. Batang
zakar ku mula berdenyut-denyut menyatakan kegeraman nya. Joe nak tidur
dengan zairol ke atau kat luar je, tanya kak ani mengakhiri perbualan kami.
Kat luar je lah, kat sofa ni pun boleh, jawab ku. Kalau macam tu tak pe lah
akak masuk tidur dulu, buat lah macam rumah sendiri, kalau perlukan apa-apa
uruskan sendiri lah ye, sambung kak ani. setelah kak ani menghilang dalam
bilik nya, aku lihat dia tidak menutup rapat pintu bilik nya, ini memberi
peluang kepada aku untuk meneruskan rancangan ku malam ini.

Untuk menahan mata dan tenaga aku malam ini aku bancuh kopi tongkat ali
dengan madu yang memang tersedia di dapur. Kak ani tidur dengan memadam
lampu bilik nya. Perlahan -lahan aku mengintai kak ani disebalik pintu yang
tidak ditutup rapat oleh nya. Kecerahan lampu diluar sudah cukup untuk aku
melihat bayangan kak dalam bilik tersebut. Aku melihat kak ani tidur dengan
tidak beselimut, batang zakar ku kini keras menegang melihat tubuh kak ani
yang cuba aku nikmatinya malam ini. Aku mengunci jam handphone pada pukul 3
pagi untuk memulakan projek tersebut. Selepas peristiwa bersetubuh dengan
makcik ku, aku tak pernah lagi melakukan nya dengan mana-mana perempuan.
lagi pun sudah lama aku tidak melancap lebih dua bulan, di saat zakar ku
menegang sebegini air mani ku membuak-buak ingin keluar yang aku rancang
untuk dilepas dalam faraj kak ani malam ini, barulah puas hati, lagi pun itu
yang abang yahya mahukan. Tepat jam 3 pagi aku pun bangun, memang aku tak
dapat tidur pun kerana teringin sangat nak berjubur dengan kak ani, semoga
petua yang diajar oleh abang yahya ini berhasil.

Aku mengintai kak ani disebalik pintu bilik nya tidak rapat itu, kelihatan
kak ani sedang nyeyak tidur dalam keadaan terlentang dan sedikit
terkangkang, satu posisi yang baik untuk melaksanakan misi aku.
Perlahan-lahan aku memasuki bilik kak ani dan menghampiri nya. Jantung ku
berdebar kencang ketika itu, namun disebabkan ketegang zakar yang telah
mencapai tahap maksimum itu aku teruskan niat ku. Sasaran utama ku adalah
burit kak ani, yang akan aku terokai dan lepaskan air mani ku didalam nya.
Perlahan-lahan aku menyingkap keatas baju kaftan nya sehingga mendedahkan
burit nya yang temban dan berbulu nipis itu, benda yang aku impikan selama
ini.Menggigil tubuh ku melihat keadaan tersebut.
Namun begitu tubuh kak ani
masih diam membisu tanpa sebarang respon. Perlahan-lahan aku menyentuh dan
mengosok-gosok permukaan faraj kak ani, kehangatan dan kelembapan mula
dirasai, namun kak ani diam tiada respon. Aku tidak boleh menunggu lama,
takut nanti kak ani terjaga, aku mesti meneruskan sasaran ku iaitu
menusukkan zakar ku kedalam burit kak ani. Dengan berhati-hati aku naik ke
atas tubuh kak ani tanpa menindih nya, cuma batang zaka rku sahaja yang
bergesel dan menyentuh permukaan faraj kak ani yang hangat dan mula berair
itu. Aku menekan perlahan-lahan kepala zakar ku pada lubang faraj kak ani,
kehangatan dan kegelian mula dirasai pada kepala zakar ku.

Disebabkan faraj kak ani tidak cukup basah, sukar juga kepala zakar ku untuk
memasuki nya.
Tambahan lagi kepala zakar agak besar berbanding dengan lubang
burit kak ani yang kecil. AKu menyapu air liur pada kepala zakar ku untuk
melicin kan nya, lalu sekali lagi ditekan pada lubang burit kak ani. Kini
lubang burit kak ani terkuak menerima tekanan daripada kepala zakar ku yang
terperosok masuk dan tenggelam dalam rongga burit nya. Lubang nya yang ketat
dan rasa suam-suam hangat , serta kegelian menambahkan sensasi perasaan yang
melanda diri ku. Kak ani sedikit mengerang menerima kemasukan kepala zakar
ku, tapi badan nya masih kaku tiada respon. Agak susah sedikit untuk aku
meneruskan kemaraan batang zakar ku kerana faraj kak ani belum cukup basah,
lagi pun batang zakar aku agak besar untuk lubang burit kak ani.

Lantaran itu aku hanya melakukan aksi sorong tarik setakat kepala zakar ku
sahaja sehinggalah dirasakan faraj kak ani cukup basah untuk aku melakukan
tekanan zakar ku kedalam rongga burit kak ani. Aku menguatkan tekanan zakar
ku kedalam burit kak ani yang mengerang ketika separuh daripada batang zakar
ku tenggelam didalam lubang burit nya. Aku memberhentikan nya setakat itu
kerana ditakuti kak ani akan terjaga dengan perbuatan aku tersebut. Ketika
itu batang zakar ku dirasakan bagai tersepit didalam lubang sempit burit kak
ani. Manakala burit kak ani mula memberi respon dengan berdenyut-denyut dan
mengemut-ngemut batang zakar ku. Walau pun sedikit mengerang tubuh kak ani
masih kaku. Aku meneruskan tekanan zakar ku sehingga keseluruhan batang
zakar ku tenggelam rapat didalam rongga burit kak ani . Aku dapat rasakan
kepala zakar ku menyentuh pintu rahim kak ani, ketika itu kak ani mengerang
keras sehingga kepala nya terdonggak keatas, badan nya melentik dan mula
mengejang. Batang zakar ku dicengkam dan dikemut kemas oleh otot faraj kak
ani. Akibat cengkaman dan kemutan tersebut batang zakar ku terasa ngilu dan
kegelian sehingga dirasakan air mani ku akan terpancut bila-bila masa
sahaja. Aku menekan kepala zakar ku rapat kepada pintu kak ani dan melepas
kan berdas-das pancutan mani ku kedalam rahim nya. Kak ani yang terkejut
dengan pancutan tersebut telah memusingkan badan nya menyebabkan zakar ku
tercabut dari dalam burit nya aku terjatuh dari katil, dengan segera aku
beredar dari bilik nya dan berpura-pura nyeyak tidur di sofa.

Aku tahu kak ani telah terjaga akibat perbuatan dan pancutan air mani aku
tadi. Namun begitu tidak kesemua air mani ku yang tersimpan dapat
dipancutkan di dalam burit kak ani, disebabkan kak ani telah terjaga,
pancutan tersebut terbantut menyebabkan sisa yang keluar mengenai kain
pelikat ayng aku pakai. Akibat ketidak puasan tersebut batang zakar ku masih
keras menegang.

Selepas beberapa ketika kak ani keluar dari bilik nya untuk ke bilik air.
Dia memandang aku seketika sebelum meneruskan niat nya kebilik air. Selepas
keluar dari bilik air kak ani menghampir dan mengejutkan aku yang
berpura-pura nyenyak tidur. Joe ada orang ceroboh bilik kak ani tadi, kata
kak ani sambil mengejutkan aku. Aku buat - buat mamai dan terkejut lalu
berdiri didepan kak ani, tetapi aku lupa yang batang zakar masih menegang
dan kain pelikat sedikit kebasahan akibat lelehan air mani yang masih
keluar. Kenapa kak ani, tanya aku dalam buat-buat terkejut. Entah lah joe,
samada betul atau pun kak ani mimpi ke tak tau lah, kak ani perasan macam
ada orang ceroboh masuk bilik kak ani dan ….jawab kak ani perlahan dan tidak
meneruskan keterangan nya serta malu-malu melihat keadaan zakar ku yang
masih menegang keras disebalik kain pelikat ku yang agak kebasahan didepan
nya. Berdebar jugak aku ketika itu, takut dituduhnya aku yang merogol nya
pulak. Tak pe lah joe, agak nya kak ani bermimpi tadi, jawab nya sambil
beredar ke bilik nya. Aku lega kerana kak ani tak naik angin, walaupun pada
jangkaan ku dia tahu aku yang menceroboh bilik nya tadi, berdasarkan
bukti-bukti yang di tunjukkan oleh zakar ku yang masih menegang dan kain
pelikat ku yang basah kerana pancutan air mani ku.
Sepuluh minit kemudian kak ani sekali lagi keluar mendapatkan aku, joe kak
ani tak boleh tidur lah, takut kena ceroboh lagi, kata nya. Habis tu saya
nak buat , jawab aku. Entah lah nak ajak anak kak ani teman kan pun dia dah
nyenyak tidur, keluh kak ani lagi. Nak saya teman kan ke, boleh saja
tapi…sambung ku tak berani menerus kan risiko nya. Itu la pasal kak ani
kejut kan awak ni, selagi joe dapat menyimpan rahsia ni kak ani tak kisah
tentang risikonya jawab kak ani memotong percakapan ku, seolah-olah memahami
apa yang aku fikirkan. Sekurang-kurang nya kak ani tahu siapa yang
bertanggung jawab melakukan nya, sambung kak ani lagi. Jom lah temankan kak
ani kejap sementara terlelap, sambung kak ani lagi. Aku mengekori kak ani
kebilik nya. Jangan lupa tutup pintu tu, nanti kan tak semena-mena zairul tu
masuk kan. kak ani hanya tersenyum melihat aku yang masih gugup, joe ni lah
kali pertama kak ani buat benda ni dan awaklah orang pertama selain suami
kak ni dapat tidur dengan kak ani, sambung kak ani lagi.

Sebenar nya kak ani kesian tengok awak tadi, tu ha zakar awak yang dah
menegang sangat tu hingga basah kain pelikat awak tak ada tempat nak
dihalakan nya, kalau tidur dengan kak ani ni adalah tempat nak ditujukan nya
tu sambung kak ani lagi. Entah lah kak ani rasa terangsang lah pulak malam
ni, mungkin disebabkan mimpi tadi kot, sambung kak ani lagi. Kini aku tahu
kak ani memang tidak meyedari yang aku telah meyetubuhi diri nya. Kak ani
mimpi apa tanya aku , walaupun ku tahu itu adalah perbuatan aku. Mimpi
bersetubuh, basah lencun kak ani punya, jawab kak ani berseluruh. tapi rasa
macam betul berlaku, sebab tu la kak ani tanya awak tadi, sambung kak ani
lagi. Dah lah tu, pergi padam lampu tu, lepas tu mari masuk dalam selimut
ni, ajak kak ani yang mula berselimut. Dalam kegelapan itu aku menyelinap
masuk dalam selimut dan terus memeluk tubuh kak ani. Bukan apa kak ani malu
kalau terdedah, dalam selimut ni kau nak buat apa pun buat lah, kata kak ani
lagi yang membiarkan aku menggomol dan mencium tubuh nya. Kejap joe, biar
kak ani tukar baju dulu, mudah sikit awak nak mengerjakan nya nanti, kata
kak ani memberhentikan aktiviti aku yang kini dilambung nafsu. Setelah
menukar bajunya dan dengan hanya berkemban kak ani kembali mendapat kan aku
yang telah pun berbogel. Kak ani memeluk tubuh ku dan membiar aku membogel
kan di sebalik selimut tersebut. Dia membisik kan kepada ku supaya melakukan
dengan lembut kerana inilah kali pertama dia menyerah tubuh nya kepada orang
lain, apatah lagi zakar ku yang agak besar dan panjang.

Peluang tersebut aku gunakan sepenuh nya dengan meromen, mencium menghisap
dan menyonyot tetek nya, manakala tangan ku pula sibuk meramas dan
mengosok-gosok burit nya yang sudah lencun dan telah pun aku nikmati itu.
Kak ani yang telah terangsang itu memeluk kemas tubuh ku disaat tubuh nya
mula mengejang untuk klimak nya yang pertama. sambil megerang dia
membisikkan kepada aku yang dia telah pun terpancut, basah perut ku akibat
pancutan air mani kak ani yang keluar dari faraj nya. Di saat kak ani
kelesuan itu aku mengambil kesempatan dengan mengangkang kaki kak ani dengan
lebih luas dan mula menindih tubuh nya.
Zakar ku yang dari tadi keras menegang dihala tepat pada lubang burit kak
ani yang sudah lencun dan hangat itu. Kak ani mengerang bila aku menekan
masuk batang zakar ku ke dalam rongga faraj nya hingga tenggelam kedasarnya.
Faraj kak ani mengemut kemas batang zakar ku disaat kepala zakar ku
menyentuh batu merinyam nya. Kak ani mengerang panjang dan diikuti dengan
tubuhnya yang mula mengejang serta mengigil. Kak ani memeluk kemas tubuh ku
sambil tangan nya mencengkam belakang ku serta kaki nya dipaut kemas pada
pinggang ku. Aku membiarkan sahaja kak ani mencapai klimaks nya yang kedua.
Setelah mengeluarkan air mani nya kak ani terdampar kelesuan. Sambil
tersenyum pada ku kak ani memberitahu ku yang dia telah terpancut mani nya.
Aku menggunakan kesempatan tersebut untuk menikmati faraj dan tubuh kak ani
dengan menghenjut batang zakar ku keluar masuk kedalam rongga faraj kak ani
dengan lembut dan teratur. Kak ani mengerang lembut setiap kali batang zakar
ku mencecah dasar buritnya. Disebabkan aku telah pun terpancut ketika
merogol kak ani tadi, memudahkan aku mengawal kengiluan kepala zakar ku dari
terpancut mani. Aku dapat bertahan agak lama jugak ketika menghenjut untuk
menikmati burit kak ani. Peluh jantan mula memercik keluar dari tubuh ku dan
tubuh kak ani. Aku menerus kan aktiviti tersebut sehinggakan tubuh kak ani
mengejang sekali lagi untuk klimaks nya yang ketiga. Setelah kak ani kembali
tenang selepas klimaks nya aku kembali menghenjut buritnya dengan rentak
yang lebih ganas dan laju sehingga terhenjut-henjut tubuh kak ani menahan
hentakan batang zakar ku pada lubang burit nya. Tak disangka gerakan
tersebut menyebabkan kak ani mengerang kuat, macam dalam filem blue orang
putih lah pulak.

Keadaan tersebut menjadikan aku lebih bersemangat untuk menyetubuhi kak ani
sehinggakan aku tak mampu lagi bertahan dan melepas kan air mani
sebanyak-banyak nya memenuhi rongga burit kak ani. Kak ani mengeluh panjang
ketika menerima berdas-das pancutan air mani ku yang memenuhi rongga burit
nya. Selepas itu aku terdampar kepenatan di atas tubuh kak ani. Lama jugak
aku menyetubuhi kak ani hampir satu jam, berpeluh aku dibuat nya. Burit kak
ani bukan setakat lencun sahaja tapi banjir dengan air mani kami berdua
sehingga membasahi cadar katil nya. Setelah batang zakar ku mengendur aku
mencabutnya dari lubang burit kak ani lalu membersihkan sisa air mani yang
masih mengalir keluar dari rongga burit nya yang telah longgar aku kerjakan.
Kak ani terlena kepenatan, begitu juga aku terlena sambil memeluk tubuh kak
ani yang bogel. Memang puas aku menikmati tubuh serta burit kak ani yang
warak ni.

Aku terjaga bila kak ani mengejutkan aku, alamak malu jugak aku dalam
keadaan berbogel didepan kak ani. Entah bila kak ani bangun pun aku tak
sedar, tengok -tengok dia dah siap mandi. Selepas mandi aku bersiap untuk
pergi kerja dan menghantar anak nya kesekolah. Pagi itu macam biasa
seolah-olah tiada apa yang berlaku antara aku dengan kak ani. Aku senang
hati kerana misi abang yahya telah dilaksanakan tanpa bersusah payah dan
mendapat kerja sama sepenuh nya dari kak ani. Walau pun abang yahya
mengetahui kejadian tersebut, namun begitu dia tidak mengambil kisah perkara
tersebut seolah-olah tiada sebarang hubungan antara aku dengan kak ani.
Begitu juga dengan kak ani yang masih lagi menjaga tata susila dan batas
pergaulan dengan aku, namun begitu dia tidak menolak sekiranya aku teringin
untuk berhubungan badan dengan nya untuk memuaskan nafsu seks ku dan setiap
kali kami bersetubuh kak ani tidak pernah melarang aku dari memancutkan air
mani kedalam rahim nya. Hubungan kami terhenti bila kak ani mendapati
dirinya telah mengandung hasil dari perbuatan tersebut.

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana