Tuesday, June 14, 2011

[kl-bogel] Bercuti Di Kampung

Perlahan-lahan Jimmy menarik keluar pelirnya dari burit Imah. Air maninya meleleh keluar membasahi cadar dan tilam yang tidak keruan. Jimmy terlentang disebelah Imah sedang Imah terus terkangkang kelelahan. Pelir Jimmy terlentok antara dua pahanya. Dia juga keletihan.

Selepas beberapa ketika Imah bangun. Memang hari dak nak siang. Dia berjanji dengan Mama Som untuk memberi makan ayam di reban pada pagi ni. Mama Som pergi kenduri di rumah adiknya bersama abah. Tangahri ini baru balik.

 

Mengenakan kain batik Imah berkembang ke dapur. Dia menjengok di bilik sebelah. Atan masih lagi lena. Di ruang tamu Pak Usu adik abah juga tiada ditempat tidurnya. Dia tahu Pak Usu ke bendang menambat lembu. Itu yang dipesan oleh abah kepadanya. Pak Usu balik dari Pulau Pinang, dia kata lama tak balik kampung. Sudah tiga hari dia di rumah abah. Imah menjerang air lalu masuk semula ke bilik tidurnya. Dia Jimmy, suaminya, lena dengan nyenyak sekali. Maklumlah malam tadi dua kali Jimmy menyetubuhi dan ditambah sekali lagi pagi ni. Imah mengenakan kemeja T tanpa lengan. Buah dadanya yang besar menonjol menongkat kemeja-T yang di pakai tanpa bra tu. Jelas putting buah dadanya mencacak tegak.

 

Bergegas dia melangkah turun ke belakang rumah. Dia mengambil baldi yang digunakan untuk mengaul dedak makanan ayam.

Sedang memasukkan air kedalam baldi sambil menggaul dedah dia terasa ada orang memegang bahu. Terkejut juga tapi Imah tenang semula apabila mengetahui bahawa yang memegangnya itu adalah Pak Usu.

 

“terkejut Imah” sambil menraik nafas panjang.

 

“Maafkan pak Usu, tak berniat nak buat Imah terkejut” jawab pak Usu sambil menarik tangan Imah untuk mengikutnya.

 

“Nak kemana ni?”tanya Imah

 

Pak Usu menariknya ke belakang reban ayam tempat menyimpan peralatan kebun dan makanan ayam.

Pak Usu menarik Imah dan terus merebahkan Imah di atas guni makanan ayam.

 

“Kenapa Pak Usu ni?”

 

“Pak Usu tak tahan” Tangannya menyelak kain Imah sampai paras pinggang. Imah membuka kangkangnya. Pak Usu tanpa membuka seluar mengeluarkan pelirnya yang keras melalui lubang zip terus menekan ke burit Imah.

 

“Ughhh” Keluh Imah.

 

“Tadi Pak Usu dengar Imah buat dengan Jimmy semasa Pak Usu nak keluarkan lembut. Tak tahan Pak Usu jadinya”dia menghayun pelirnya yang panjang dengan hayunan yang sederhana lajunya.

 

“Becak sangat ni Imah” Pak Usu berhenti selepas beberapa ketika.

 

“Banyak air mani abang Jimmy dalam tu, malam tadi kami buat tiga kali” Sambil mengesat buritnya dengan kain batik yang dipakainya.

 

Pak Usu memasukkan lagi pelirnya. Rasa kesat sikit. Terasa kemutan Imah untuk menyedapkan pelirnya. Memang isteri anak saudaranya ini boleh tahan hebatnya kalau bersetubuh. Itu yang dinyatakan oleh abangnya sendiri yang telah banyak kali merasai nikmat dari liang burit muda menantunya ni.

 

“Imah tonggeng” pinta Pak Usu.

Imah turun dari guni yang didudukinya lalu menonggeng. Pak Usu sekali lagi menjolok pelirnya dalam ke dalam rongga burit Imah.


“Ohhh..Pak Usu…. Emmmmph” Keluh Imah. Tangan Pak Usu meramas buah dada Imah dari dalam kemeja T yang kian terselak ke atas.

“Imah..Pak Usu nak bontot..boleh” Pintanya.

“Emmmph… suka hatilah..Imah dah dekat nak sampai ni….. bagi Imah sampai dulu” pinta Imah.

Pak Usu mempercepatkan hayunannya. Imah mencekam kukunya ke guni-guni tempat dia menonggeng.

“Hah!! Hummmmph yeah!!!!” Imah klimeks. Dia menarik nafas panjang-panjang.

 

Pak Usu meneruskan kerja sorong tariknya.

Imah menoleh ke belakang.“Masukkanlah”arah Imah kepada Pak Usunya.

Pak Usu menarik keluar pelirnya lalu meluruskan ke lobang bontot Imah. Pelir yang memang bersalutkan cecair licin itu mudah saja masuk ke lobang bontot yang menanti. Imah meneran sikit duburnya supaya terbuka dan Pak Usu dengan perlahan menekan sampai habis ke pangkal. Imah mengemut menjerut.

 

“Ohhh Imah sedapnya” Keluh Pak Usu sambil merendam pelirnya buat beberapa ketika menikmati jerutan  lobang dubuh Imah.

Selepas beberapa ketika Pak Usu menghayun. Sekali dia tarik terasa sebat di batang pelirnya. Dia tahu najis dari bontot Imah terpalik di batang pelirnya.

 

“Emmm pelir Pak Usu kena kunyit Imah hehe” Gurau Pak Usu.

“Dah nak sangat kat situ…..ohhh itukannn kilang kunyitttt emmmm” jawab Imah sambil mengeluh.

“Tapi sedap… huh…kemut kau Imah.. best gila”Pak Usu menambahkan kelajuan.

Tangan Pak Usu membelai kelentik Imah.

“Aghhhh emmmmph huhhhh!!! Pak Usu..Imah nak sampai lagi niii!!!”

“Pak Usu pun” Pak Usu menghayun dengan laju. Tibah tiba dia menjerit “Aughh!! Aughhh!!!” ponggongnya melentik. Imah dapat merasakan pancutan airmani memanaskan rongga bontotnya.

 

Imah terus tertiarap buat beberapa ketika. Pak Usu juga tertiarat di atas belakang Imah sebelum berdiri semula dan mencabut pelirnya dari bontot Imah.

 

Terasa air pekat hangat meleleh ke pahanya Imah turut berdiri dan berpaling ke arah Pak Usu.

 

“puas?”tanya Imah.

“Best Imah… betul macam abah kau cakap” Pak Usu jawab dalam kelelahan.

 

Imah tersenyum “Pak Usu pun boleh tahan jugak hebatnya”

Ayam di reban kian rioh bunyinya. Imah bergegas memberikan makanan ayam sambil di tolong oleh Pak Usu.

 

‘Pak Usu tak basuh dulu ke… nanti berbau macam kena tahi ayam pulak” Gurau Imah.

 

“Bukan tahi ayam …tahi Imahlah”balas Pak Usu sambil meramas ponggong dan berlalu. Imah cuma senyum sambil mengelengkan kepalanya.

1 comment: