Friday, May 20, 2011

RE: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

Hehehehe… GOOD DOG…!!!!

Ko Cuma tau maki hamun jer….

Tapi otak kosong….

Tikam nombor lagi baik drpd layan ko….

Hahahaha….

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Jack O'Latern
Sent: Friday, 20 May 2011 1:00 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

huh... anjing ni dh tak leh menyalak dh.. dh kena suap tulang babi... deii makhtar mahadir atau apa pun nama ko... gi tikam ekor nombor 4D laa.. bior vinsen tan syg ko plak.. ko kan minat 4D..

 


From: "Makhtar, Mahadir: Mr." <mahadir.makhtar@epcos.com>
To: kl-bogel@googlegroups.com
Sent: Thursday, May 19, 2011 8:47 PM
Subject: RE: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

Next….

Spekulasi jer tuh….

 

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto: kl-bogel@googlegroups.com ] On Behalf Of EzYmOneY
Sent: Thursday, 19 May 2011 9:46 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

korner baring nampk... dah xde idea ke nak jawab... tulah ko ni dah kena suap ngan nasi kangkang anuar tu yg jadi lagu ni tuh... wakakakaka.....

 

aku heran tul ngan puak2 fuckatan nih... anuar kencing depa hidup2 psl 16 sept... 1 dunia dia kencing.. tapi depa ni tetap tadah mulut tahan ayaq kencing dia... adesss.... kesiannnnn..... yg nih jelas pny kencing..... keluaq dr mulut dia sendiri.... last2 dah berapa kali 16 sept dah... haram jgn kan nak rampas malaysia ... perak plak yg terlepas.... wakakaka... bodo pny fuckatan.....

2011/5/18 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

Baik ko gi buat MLM ko jer lah….

Dah x leh gerak ker sbb minyak da naik….

Hahahha....

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of EzYmOneY
Sent: Wednesday, 18 May 2011 5:03 PM


To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

ntahnya... mamat makhtar bodoh sampai agama  nak kena main masih lagi dok tutup mata buat pekak telinga... apa punya turrr. daaa....ikutlah pemimpin dia tu si kaki jubur.... tang anuar pandailah plak kata fitnah lah... hapala... walaupun video rakaman dok ada pun masih x percaya.. tapi tang najib yang hangpa tuduh membunuh tu x plak kata  fitnah.... org tua tu relaks je... x melatah pun.... bukan macam anuar... blum org dedah nama dia dah melompat buat report... nampak no takut.... huahhuahua....

 

kat png ni ada gak aku jumpa sorang member mentua aku... perangai sma lah mcm makhtar ni... buta perut... dia kata kat aku PR memerintah xda rasuah... kami telus... fuck offfff telus... sampai mampus si beng hock tu kes rasuah pny psl... telus pekejadahnya... mai plak jumpa aku nak minta sain tnda sokongan kat beng hock .... aku ludahkan aje.... tuihhhh

2011/5/17 Jack O'Latern <hfy2k@yahoo.com>

MM kan anak ikan bung nuar... tp anjing pd family lim..

 


From: " Makhtar, Mahadir: Mr. " <mahadir.makhtar@epcos.com>

Sent: Tuesday, May 17, 2011 8:39 PM
Subject: RE: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

Ko yg x sokong Anwar tu knp?

Ko dok serumah dgn dia ker?

Apa punya alasan lar ko ni.....

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Abu Bakar
Sent: Tuesday, 17 May 2011 1:59 PM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

ha, ha yang dok sokong sangat nuar tu wat pe. hang tidur satu rumah dengan dia ka..yg leh tau semua. Bila mahkamah buat keputusan tidak menyebelahi nuar. hampa pakat ramai ramai dok kata mahkamah tak adil. tak caya kita tungguuuuuuuuuuuuuuuu.

Pada 17 Mei 2011 6:40 AM, Symbian™ <alidariff@gmail.com> menulis:

kalo saiful , azizan ckap bohong /sumpah palsu sure dah kena makan sumpah la beb..xda pon...elok je..

jawb ler MM

2011/5/16 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

 

Kan si sayfool sendiri yg cakap....

Yg lapor pon surat khabar gerombolan…

Fitnah apa plak….

Ko da x percaya kitab ko tu ker?

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Symbian™
Sent: Monday, 16 May 2011 1:13 AM


To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

bercakap tanpa BUKTI=FITNAH..tahu hukum bg pengFITNAH?

2011/5/15 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

Biasanya pungkoq org UMNOnok yg selalu kena main…

Nampak sgt geng ni lemah…

Kaum ko ni gay/lembut/mak nyah ke aper?

Patut ler si Sayfool mintak biasiswa dgn Najis bibir merah….

Hahahaha…..

 

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Lokman Ali
Sent: Sunday, 15 May 2011 8:48 PM


To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

Yg main pungkok tu, aku rasa kaum kau la Makhtar.

2011/5/15 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

Setuju bro….

BE END akan main bangsat bila da terdesak….

Halal haram tolak tepi janji dapat terus berkuasa....

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of kas nako
Sent: Friday, 13 May 2011 3:43 PM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Kristian-Islam: DAP gesa Najib arah Utusan tarik balik laporan, mohon maaf

 

isu ini memang disengajakan oleh UMNO bagi menarik undi melayu, menyeru agar melayu bersatu menentang kristian, agar UMNO kekal berkuasa...supaya undi melayu tidak berpecah dan memberi kemenangan mudah pada PRU 13 nanti

2011/5/13 roslan mohd <mohroslan@gmail.com>

Oleh Syed Mu'az Syed Putra

May 12, 2011

KUALA LUMPUR, 12 Mei — DAP menggesa Datuk Seri Najib Razak mengarahkan Utusan Malaysia menarik balik dan memohon maaf secara terbuka ekoran laporan berunsur fitnah yang mengaitkan parti itu dengan konspirasi menjadikan Kristian sebagai agama rasmi dan melantik perdana menteri daripada kalangan penganut agama itu.

Selain itu, menurut Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng pihaknya juga mahu Utusan Malaysia menggantikan editor dan wartawan akbar itu yang terlibat dengan penyiaran laporan bersifat fitnah dan boleh merosakkan gagasan 1 Malaysia yang diperjuangkan Najib.

Kata beliau, hanya dengan cara itu Najib boleh membuktikan bahawa Utusan Malaysia tidak mendapat imuniti apabila mengeluarkan laporan salah dan fitnah.

"Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya boleh meyakinkan rakyat Malaysia bahawa Utusan Malaysia bebas dari imuniti dengan mengarahkan Utusan Malaysia menarik balik dan memohon maaf kerana menyiarkan laporan palsu.

"Selain itu, beliau juga harus menukar editor dan wartawan yang terlibat dengan laporan yang bahaya ini dan boleh membakar gagasan 1 Malaysia ," kata Ketua Menteri Pulau Pinang itu dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Laporan Utusan Malaysia bertajuk "Kristian Agama Rasmi?", Sabtu lalu mendakwa wujudnya perbincangan untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara, sekali gus melantik perdana menteri dari kalangan penganut itu.

Akhbar berbahasa Malaysia milik Umno itu juga mendakwa ada konspirasi mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi, usaha didakwa disokong oleh pemimpin-pemimpin DAP.

Utusan Malaysia melaporkan perkara itu selepas memetik laporan sebuah blog yang menuduh DAP menghasut dengan cuba meminda undang-undang negara untuk menjadikan mereka yang beragama Kristian menjadi perdana menteri, dengan menunjukkan gambar berbintik-bintik yang didakwa mereka sebagai pakatan rahsia antara DAP dan paderi-paderi di sebuah hotel di Pulau Pinang minggu lalu.

Bagaimanapun kumpulan Kristian dan DAP menafikan dengan keras dakwaan itu sambil menyifatkan laporan Utusan Malaysia itu "pembohongan yang bahaya."

Kata Lim, Utusan Malaysia berani bertindak mengeluarkan laporan yang tidak benar kerana akhbar itu didokong sepenuhnya oleh Umno malah agenda mingguan akhbar tersebut ditetapkan oleh Biro Politik Umno yang dipimpin oleh diketuai Najib.

"Presiden Kesatuan Wartawan Nasional (NUJ), Hata Wahari, mendedahkan agenda-agenda dalam Utusan Malaysia ditetapkan Biro Politik Umno yang mengadakan perbincangan setiap Isnin untuk menentukan agenda mingguan akhbar itu.

"Mereka yang berada dalam biro itu adalah Najib, timbalannya (Tan Sri) Muhyiddin Yassin, tiga naib presiden (Datuk Seri) Ahmad Zahid Hamidi, (Datuk Seri) Hishammuddin Hussein dan (Datuk Seri) Shafie Afdal termasuk Setiausaha Agung Umno (Datuk Seri) Tengku Adnan Tengku Mansor dan Ketua Penerangan Umno (Datuk) Ahmad Maslan," katanya.

Tambah Lim, beliau juga mencabar parti komponen BN untuk membantah tindakan Utusan Malaysia dalam mesyuarat Kabinet.

"DAP mencabar menteri MCA, Gerakan dan Parti Bersatu Rakyat Sarawak (SUPP) mengemukakan bantahan tegas terhadap Utusan Malaysia dalam Kabinet.

"Sekiranya mereka gagal berbuat demikian bermakna mereka adalah talam dua muka seperti Umno," katanya.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com




--
ﻪﺘﺎﻜﺮﺒﻮ ﷲﺍﺔﻤﺤﺭﻮ ﻡﻜﻴﻠﻋ ﻢﻼﺴﻠﺍ

http://www.rizal.bizonline2u.com

Regards
Rizal Jalil
60134481000

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com




--
ﻪﺘﺎﻜﺮﺒﻮ ﷲﺍﺔﻤﺤﺭﻮ ﻡﻜﻴﻠﻋ ﻢﻼﺴﻠﺍ

http://www.rizal.bizonline2u.com

Regards
Rizal Jalil
60134481000

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

No comments:

Post a Comment