Thursday, May 26, 2011

RE: [kl-bogel] Isu Video: Sah !!! Ianya bukan Anwar

Bro… saja nak tanya…

Group Datin Azurah dulu tu ko yg punya ker?

Mana hilang grup tu?

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Datin Azurah
Sent: Thursday, 26 May 2011 2:11 PM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Isu Video: Sah !!! Ianya bukan Anwar

 

kah kah kah........

2011/5/26 der ranjau <kapprix@gmail.com>

tapi nak wat camner

  ramai lagi lembu2 dan keldai2 kat luar kaki fitnah masih lagi percaya
 siap mengedar cerita PORNO lagi dibawah pengawasan ketat PDRM




 hHAhahAH Malaysia DARUL PORNO ... !!!!




2011/5/26 Datin Azurah <datin_azurah@rediffmail.com>

Isu Video: Sah !!! Ianya bukan Anwar

Perhatikan betul-betul video di bawah... 


Ini semua konspirasi... Ini bukan Anwar... Ini semua rancangan jahat UMNO... Anwar bukan macam ni... Dia bakal Perdana Menteri... tak kan dia nak melalut dan menyanyi tak tentu pasal macam orang giler masa berada dalam kenderaan...

Biasanya dalam kenderaan Anwar sebagai pemimpin anugerah tuhan akan sentiasa berwirid dan berbincang tentang perkara-perkara yang mendatangkan manfaat untuk semua rakyat..


Komen RT: Ada kawan aku tu...masa dulu memang hebat dan dikagumi ramai... tapi dia ni kuat menipu orang dan amat hipokrit.... akibat terlalu obses nak jadi org berjaya dan kaya, akhirnya dia kini gila dan berada distesen bas sambil menyanyi dan bercakap seorang diri.... tp kandungan "ceramah"nya sampai kini masih hebat didengar wpun dah gile... mungkin inilah akibat krn banyak menipu orang dulu... wallahualam...

Untuk bonus tengok juga video ini... sampai abisss tahu.. jangan komen sebelum tgk abiss...

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment