Thursday, May 26, 2011

RE: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

Senang jer bro...

UNSUBSCRIBE lor....

Dah tak payah nak DELETE lagi...

Ada beran? Hehehehe....

 

-----Original Message-----
From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Ahmad Fadzil
Sent: Thursday, 26 May 2011 1:06 PM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

 

Saya dah beberapa kali delete cerita ni, tapi ia datang lagi ke dalam

email sbb walaupun cerita ini tak kisahlah rekaan ke atau realiti tapi

ia membabitkan kakak kandung dan adik kandung tu yang saya tak suka

baca.

 

On 5/26/11, mantoya ems <mantoya.ems@gmail.com> wrote:

> MELAYU BODOOOOOO

> 

> 2011/5/24 Brady Allany <niteshooter69@yahoo.co.uk>

> 

>>  nama pun cerita... faham faham la, kalau tak suka dan banyak komplain

>> jangan baca... baca kitab la beb...

>> kalau citer tu betul pun ok, tak betul pun ok...

>> 

>>  ------------------------------

>> *From:* Hisham <hisham@soem.sharp-world.com>

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Sent:* Tue, 24 May, 2011 16:21:17

>> *Subject:* RE: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>>  *Amir Black,*

>> 

>> *Rasa saya laa….ayat MM “ org yg baca tu yg BODO sebenarnya” bukan

>> dimaksudkan khusus pada sume yg baca termasuk awak,  tp ditujukan khas

>> pada

>> mat rambo yg sedap2 mulut longkang dia komplen begini  “*cerita orang

>> gila, bodoh betullah si makhtar ni.......”

>> 

>> *Saya peminat MM, saya tgk MM bkn jenis mulut longkang yg suka maki hamun

>> tak bertempat. MM byk memeriahkan group ini dgn postingnya. Cuba baca

>> balik

>> dua tiga kali reply email MM utk si Rambo tue…*

>> 

>> 

>> 

>> * *

>> 

>> * *

>> 

>> *Org yg baca tu yg BODO sebenarnya….*

>> 

>> *Citer ni mesti ada kaitan dgn ko....*

>> 

>> *Tu yg marah sgt tu....*

>> 

>> *Huhuhu....*

>> 

>> 

>>  ------------------------------

>> 

>> *From:* kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] *On

>> Behalf Of *rambo

>> *Sent:* Saturday, 21 May 2011 9:52 AM

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Subject:* Re: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>> 

>> 

>> cerita orang gila, bodoh betullah si makhtar ni.......

>> 

>> 

>> 

>> 

>> 

>> *From:* kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] *On

>> Behalf Of *Makhtar, Mahadir: Mr.

>> *Sent:* Tuesday, May 24, 2011 4:07 PM

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Subject:* RE: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>> 

>> 

>> *BODO lagi org yg baca & komplen….*

>> 

>> *Huhuhu….*

>> 

>> 

>>  ------------------------------

>> 

>> *From:* kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] *On

>> Behalf Of *Amir Black

>> *Sent:* Tuesday, 24 May 2011 1:31 PM

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Subject:* RE: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>> 

>> 

>> dah ko cakap BODO kat org yg bace... ape la BODO la ko nih...

>> 

>> --- On *Tue, 5/24/11, Makhtar, Mahadir: Mr.

>> <mahadir.makhtar@epcos.com>*wrote:

>> 

>> 

>> From: Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

>> Subject: RE: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> To: kl-bogel@googlegroups.com

>> Date: Tuesday, May 24, 2011, 4:54 AM

>> 

>> *Ko ler yg komplen… jadi ko pon kira BODO jgk ler…*

>> 

>> *Hahahaha….*

>> 

>> 

>>  ------------------------------

>> 

>> *From:* kl-bogel@googlegroups.com [mailto: kl-bogel@googlegroups.com ] *On

>> Behalf Of *Amir Black

>> *Sent:* Monday, 23 May 2011 6:32 PM

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Subject:* Re: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>> 

>> 

>> bingung la ko mahtar...ko jgn la BODO kan org yg bace tu...ko BODOkan org

>> yg komplain tu...!!! dah org bagi bace..bace je la..ngan korang nak

>> membongak pulak....!! badigol so'od...!!!

>> 

>> 

>>  ------------------------------

>> 

>> *From:* Mazlan Abdul Hamid <lan8955ster@gmail.com>

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Sent:* Mon, May 23, 2011 11:49:13 AM

>> *Subject:* Re: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>> layan jerr laaa..jgn byk soal...

>> 

>> 2011/5/21 w0men Iser <w8meniser@gmail.com>

>> 

>> Dah tau ini cerita merapu, asal nak emo sangat..

>> 

>> 2011/5/21 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

>> 

>> 

>> 

>> *Org yg baca tu yg BODO sebenarnya….*

>> 

>> *Citer ni mesti ada kaitan dgn ko....*

>> 

>> *Tu yg marah sgt tu....*

>> 

>> *Huhuhu....*

>> 

>> 

>>  ------------------------------

>> 

>> *From:* kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] *On

>> Behalf Of *rambo

>> *Sent:* Saturday, 21 May 2011 9:52 AM

>> *To:* kl-bogel@googlegroups.com

>> *Subject:* Re: [kl-bogel] Pukulan Nafsu

>> 

>> 

>> 

>> cerita orang gila, bodoh betullah si makhtar ni.......

>> 

>> 

>> 

>> 2011/5/20 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

>> 

>> Aku ada seorang kakak. Dia merupakan seorang kakitangan kerajaan. Suaminya

>> bekerja sendiri sebagai kontraktor. Memang dia banyak duit. Anaknya pun

>> dah

>> besar-besar. Kakak aku ni berumur 50 tahun, dah nak bersara lagi beberapa

>> tahun lagi. Kalau tengok dari angka usianya, memang kalian andaikan dia

>> sudah berusia. Tapi sebenarnya dia masih cantik. Dengan wajah putih

>> berseri,

>> kakak ku yang sentiasa bertudung memang kelihatan berusia kerana tubuhnya

>> yang gempal dan berlemak. Buah dadanya tidak setegang zaman mudanya, namun

>> ianya mengkal meski pun sudah melayut. Pasti bergegar jika berjalan. Peha

>> dan punggungnya yang semakin lebar dengan lemak kelihatan gebu dan montok.

>> Bontotnya mempunyai lentikan yang maut. Jika berjalan tak ubah seperti

>> itik.

>> Senang kata tonggeklah. Peha dia yang gebu tu macam drumstick, nampak

>> sedap

>> menyelerakan. Perut dia yang berlemak dan bertayar spare nampak membuncit.

>> Tidaklah kelihatan seperti orang yang mengandung, tetapi nampaklah

>> tembamnya

>> hingga ke tundun, dan sudah pastinya membuatkan tubuhnya kelihatan semakin

>> tonggek.

>> 

>> Sejak aku kanak-kanak, kakak ku itulah yang menjadi dewi hati ku. Dan

>> setelah aku akil baligh dan tahu melancap, dialah sumber inspirasi untuk

>> ku

>> melepaskan syahwat ku. Imaginasi hubungan kelamin yang berbagai gaya

>> menjadi

>> objek angan ku dan yang paling menjadi kegemaran adalah persetubuhan

>> melalui

>> punggungnya yang lebar dan tonggek. Kegilaan ku kepadanya semakin

>> menjadi-jadi hingga aku tergamak melancap ketika melihatnya tidur dan

>> menyemburkan air mani ku ke atas tubuhnya, terutamanya punggungnya. Bukan

>> sekali, malah berkali-kali ku lakukannya. Berkali-kali air mani ku menodai

>> punggungnya dan meninggalkan kesan yang jelas kelihatan setelah ianya

>> kering. Paling melampau yang telah ku lakukan kepadanya adalah melancap

>> dan

>> memancutkan benih ku ke dalam mulutnya ketika dia sedang tidur dengan

>> mulut

>> sedikit ternganga. Namun, itu adalah kelakuan ku yang ku lakukan ketika

>> aku

>> tingkatan 3. Ketika itu kakak ku baru berumur 35 tahun dan anaknya baru

>> sahaja mencecah 5 tahun. Kelakuan buruk ku itu sentiasa berlaku setiap

>> kali

>> mereka pulang ke rumah ibu bapa ku.

>> 

>> Selepas tamat SPM, aku melanjutkan pelajaran ke luar negara. Pulang

>> setahun

>> sekali dan kadang kala tidak bertemu langsung dengan kakak ku. Ini

>> membuatkan ku rindu kepadanya. Selama lebih kurang 6 tahun aku

>> diperantauan,

>> aku menemui kakak ku hanya sekali sahaja dan peluang itu tidak ku lepaskan

>> dengan menjamah tubuhnya, terutamanya punggungnya dengan hanya melancap

>> sepuas hati ku. Begitu banyak air mani yang ku tumpahkan di tubuh dan

>> pakaiannya. Kelakuan kakak ku juga ku lihat semakin mengghairahkan. Dia

>> semakin gemar memakai skirt yang ketat dan sudah pasti tubuh montok kakak

>> ku

>> itu semakin menggiurkan ku. Tidak cukup dengan itu, nafsu ku semakin

>> terangsang dengan gayanya yang semakin gemarkan menonggeng dan melentikkan

>> tubuhnya di hadapan ku. Kelihatan dia seakan menggoda ku. Ia membuatkan

>> aku

>> sentiasa memikirkan pelbagai cara untuk menikmati tubuhnya dan membawa

>> kepada tumpahnya air mani ku di atas tubuhnya yang sedang tidur. Setiap

>> perbuatan jahat ku lakukan ketika ketiadaan suaminya. Cuti semester tamat

>> dan aku pulang ke luar negara bersama sehelai kain batik lusuhnya yang ku

>> curi dari bakul pakaian kotornya. Itulah pengubat rindu ku tatkala berada

>> di

>> tempat orang. Setiap kali ku rindu, ku cium kain batik itu di bahagian

>> punggungnya. Ku simpan di bekas kedap udara agar baunya tidak hilang.

>> Kekadang ku fikirkan boleh tahan juga psycho diri ku ini. Dengan hanya

>> kain

>> batiknya, ku sudah membazirkan air mani ku dan menggunakannya untuk

>> melancap

>> dengan membalut zakar ku. Selepas bau punggung kakak ku hilang sama sekali

>> ditenggelami bau air mani ku, baru lah ku cuci dan ku gunakannya sebagai

>> objek melancap ku yang membayangkan persetubuhan dengan kakak kandung ku.

>> 

>> Setelah tamat pengajian dan kerja kursus, aku kembali ke tanah air dan

>> ketika itu umur ku 27 tahun manakala kakak ku 47 tahun. Aku amat terkejut

>> melihat keadaan diri kakak ku yang semakin tembam dan sangat berbeza dari

>> dulu. Kakak ku yang sudah lama tidak bertemu dengan ku kelihatan seakan

>> malu-malu setelah melihat ku. Anaknya sudah dua orang, seorang sudah pun

>> berumur 17 tahun dan seorang lagi 14 tahun. Kedua-duanya perempuan.

>> Kemontokan tubuh kakak ku membuatkan dia merasa rendah diri dan sering

>> mengatakan dia sudah tua dan gemuk, tidak secantik dahulu. Namun bagi ku

>> berbeza pula. Aku semakin meminatinya dan tanpa ku sedari, aku semakin

>> menyintainya. Setiap kali ku melihat kakak ku, nafsu ku bergelora di lubuk

>> hati ku. Jiwa ku bergetar menahan gelojak batin seorang adik yang bernafsu

>> kepada kakak kandungnya. Tubuhnya yang semakin montok berlemak bagaikan

>> mencabar nafsu ku. Apatah lagi apabila ianya berpakaian bagaikan sarung

>> nangka, sendat dan mendedahkan lengkuk tubuhnya, terutamanya apabila kakak

>> ku berkain batik, punggungnya yang licin kerana tidak memakai pakaian

>> dalam

>> kelihatan montok dan bulat. Lentikkan punggung tonggeknya yang menjadi

>> sumber lancap ku sejak dulu menjadi semakin memberahikan. Perut kakak ku

>> meski pun lebih buncit berbanding dulu, namun ketembaman tundunnya

>> membuatkan ku seringkali menelan air liur ku sendiri. Apatah lagi pehanya

>> yang gebu dan padat itu. Pertama kali aku melihat kakak ku setelah pulang

>> dari perantauan, aku segera ke tandas di lapangan terbang melepaskan air

>> mani ku. Aku tidak dapat menahan gelora nafsu ku kepada kakak kandung ku

>> itu.

>> 

>> Kakak ku mengajak aku tinggal di banglonya sementara menantikan panggilan

>> kerja dari perbadanan yang membiayai pengajian ku di luar negara. Aku yang

>> banyak menghabiskan masa di rumahnya membantunya membersihkan halaman

>> rumah

>> dan pelbagai kerja-kerja pertukangan mudah yang mampu ku lakukan, lantaran

>> mereka tidak mengambil sebarang pembantu rumah. Sekurang-kurangnya dapat

>> juga aku mengambil hati abang ipar ku. Meskipun dia seorang lelaki yang

>> baik

>> dan rapat kepada ku, namun aku perlu membalas budi mereka yang mengajak ku

>> tinggal bersama-sama. Hendak tinggal di kampung, yang tinggal hanya abang

>> ngah dan keluarganya. Mak dan ayah sudah lama meninggal dunia.

>> 

>> Sepanjang aku bersendirian di rumah, aku mengambil peluang menjalankan

>> misi

>> memuaskan nafsu ku. Aku masuk ke dalam biliknya, ku buka almarinya dan ku

>> temui deretan baju kurung serta kebaya milik kakak ku. Mata ku tertarik

>> kepada sepasang baju kurung sutera licin yang ku lihat pernah dipakai

>> kakak

>> ku sewaktu menjemput ku pulang di airport. Baju yang membaluti tubuh

>> montok

>> kakak ku dengan sendat hingga membuatkan aku melancap di tandas airport.

>> Aku

>> buka seluar ku dan ku lancapkan zakar ku menggunakan kainnya yang lembut

>> itu. Di fikiran ku terbayang kemontokan tubuh kakak kandung ku yang

>> berpunggung tonggek dan lebar itu. Aku membayangkan kelembutan daging

>> punggungnya yang berlemak dinikmati zakar ku. Aku cium baju kurung itu

>> sedalam-dalamnya. Zakar ku keras dilancap menggunakan kain sutera yang

>> licin

>> dan lembut. Aku teruskan melancap menggunakan baju kurung sutera kakak ku

>> hinggalah akhirnya aku melepaskan air mani ku membasahi baju kurung kakak

>> ku, tepat di bahagian punggungnya. Biar nanti dia pakai baju kurung itu

>> bersama bekas air mani ku.

>> 

>> Pada petangnya, sewaktu anak-anak saudara ku kembali ke sekolah atas

>> aktiviti sukan, aku kembali menceroboh bilik kakak ku. Aku selongkar

>> almari

>> pakaiannya dengan berhati-hati agar tidak nampak bersepah. Aku menjumpai

>> pelbagai jenis tudung milik kakak ku di dalam laci. Mata ku tertarik

>> kepada

>> tudung satin berwarna kuning yang pernah dipakai kakak ku sewaktu aku

>> pulang

>> cuti semester dahulu. Malah, kerana tudung itulah aku berkali-kali

>> melancap

>> sewaktu pulang cuti semester hingga air mani ku memancut di wajahnya di

>> dalam angan ku. Aku ambil kain tudung satin berwarna kuning itu dan ku

>> cari

>> lagi apa-apa yang boleh ku curi untuk memuaskan nafsu ku. Mata ku tertumpu

>> kepada lipatan berbagai jenis kain batik basahan. Aku memilih salah satu

>> yang seringkali membuatkan nafsu ku bergelora tidak menentu dan yang

>> sering

>> membuatkan air mani ku meledak dilancap sendirian. Aku terpikat dengan

>> salah

>> satu kain batik yang dipakainya beberapa hari lepas, kain batik yang

>> membuatkan air mani ku dibazirkan buat kali pertama sejak ku tinggal di

>> rumah kakak ku lantaran keberahian melihatkan tubuh kakak ku yang montok

>> dan

>> melentik tonggek dibaluti kain batik yang ku maksudkan.

>> 

>> Ku tutup almarinya dengan sempurna dan ku bawa kedua-dua kain tersebut ke

>> dalam bilik ku dan terus sahaja ku setubuhi zakar ku yang keras dengan

>> kain

>> tudung satin kuning milik kakak kandung ku. Ku kocok zakar ku

>> perlahan-lahan

>> bagi menikmati kelembutan dan kelicinan tudung satin yang menyelimuti

>> zakar

>> ku. Zakar ku menegang dengan penuh kenikmatan. Wajah kakak ku yang memakai

>> tudung satin kuning itu bermain-main di fikiran. Bayangan tudung yang

>> licin

>> membaluti kepala kakak kandung ku itu sungguh memberahikan ku. Aku menyeru

>> namanya di dalam kenikmatan. Ku bayangkan mulut comelnya menghisap zakar

>> ku.

>> Kepalanya yang bertudung satin kuning yang licin itu ku bayangkan turun

>> naik

>> mengolom segenap zakar keras ku sambil ku sebut namanya berkali-kali

>> lantaran kesedapan. Akhirnya ku lepas kan air mani ku hingga tudung satin

>> kuning milik kakak ku itu habis lecun dengan air mani ku yang baunya kuat

>> memenuhi bilik ku. Aku terkujat-kujat disaat ku rocoh tudung satin licin

>> itu

>> di zakar ku. Air mani ku memancut penuh keghairahan. Aku sebut nama kakak

>> ku

>> perlahan bersama kenikmatan. Nikmatnya melancap menggunakan tudung satin

>> milik kakak kandung ku. Aku kepenatan dan terlena sendiri.

>> 

>> Esoknya, sewaktu aku sendirian lagi di rumah, aku pulangkan kain batik

>> kakak ku yang menjadi pengubat rindu ku sewaktu berada di luar negara.

>> Kain

>> batik lusuh yang penuh dan hamis dengan bau air mani ku itu ku letakkan di

>> dalam longgokan pakaian kotor kakak ku. Kain batik dan tudung satin yang

>> ku

>> curi semalamnya masih berada di dalam simpanan ku. Namun hati ku berdebar

>> disaat ku terlihat sesuatu di dalam bakul pakaian kotor itu. Kelihatan,

>> baju

>> kurung sutera yang menjadi mangsa lancapan ku pada pagi semalamnya berada

>> di

>> dalam bakul pakaian kotor. Sedangkan kakak ku masih belum lagi memakainya.

>> Adakah kakak ku dapat mengesan perbuatan ku. Ku belek baju kurung sutera

>> itu

>> untuk kepastian. Sah, memang itulah baju kurungnya. Kesan air mani yang

>> bertompok besar di bahagian punggungnya membuktikannya. Aku serta merta

>> gugup. Patutlah dari malam tadi sampailah ke pagi tadi, kakak ku asyik

>> senyum meleret kepada ku. Aku pada mulanya agak hairan dengan senyumannya,

>> namun tidak ku endahkan lantaran malam tadi pun kakak ku hanya memakai

>> baju

>> kelawar yang besar dan kurang menarik minat nafsu ku. Rupa-rupanya dia

>> senyum kerana sudah tahu akan perbuatan ku. Langsung aku teringat akan

>> kain

>> batik serta tudung satin yang ku curi dari simpanan kakak ku semalamnya.

>> Aku

>> sedapkan hati bahawa dia tidak tahu akan hal tersebut.

>> 

>> Petangnya, kakak ku pulang dari kerja dan ku lihat dia mencuci pakaian di

>> dapur. Dari pangkin yang terletak di luar belakang banglonya, ku lihat

>> sahaja kelakuan kakak ku mencuci pakaian. Tubuhnya yang masih sendat

>> dibaluti baju kurung sutera kerana baru pulang dari kerja itu nampak

>> mengghairahkan ku, lebih-lebih lagi kedudukan ku membolehkan aku

>> melihatnya

>> seluruh tubuh dan perbuatannya dari sisi. Maka, sudah tentu lentikan

>> tubuhnya dan punggungnya yang tonggek itu menjadi perhatian utama ku.

>> Perhatian ku kemudiannya tertarik kepada perbuatan kakak ku yang kelihatan

>> seakan terkejut dan matanya tertumpu kepada sesuatu yang berada di dalam

>> tangannya. Ku perhatikan, kakak ku rupa-rupanya sedang melihat kepada kain

>> batik lusuh yang ku letakkan di bakul pakaian kotornya pagi tadi. Dia

>> belek-belek kain batik itu dan ku lihat dia menghidu kain itu seakan ingin

>> mengetahui bau apa yang menusuk hidungnya. Kemudian dia tersenyum dan

>> memasukkan kain batik itu ke dalam mesin basuh. Setelah kakak ku siap

>> memasukkan pakaian dan mesin pun mula mencuci, kakak ku melemparkan

>> pandangan ke luar dan matanya tepat memandang ke arah ku yang sedang

>> memerhatikan setiap perbuatannya. Kakak ku tersenyum kepada ku, wajahnya

>> kelihatan sungguh ceria. Kemudian dia berlalu hingga hilang dari pandangan

>> ku.

>> 

>> Pada satu hujung minggu, setelah aku bangun dari tidur dan mandi, aku

>> menuju ke dapur untuk bersarapan. Rumah sungguh sunyi tanpa suara

>> anak-anak

>> saudara ku. Yang kelihatan hanyalah kakak ku berada di dapur sedang

>> membakar

>> roti. Ku tanyakan kepada kakak ku ke mana perginya semua orang. Kakak ku

>> mengatakan anak-anaknya dan suaminya pergi shopping di pusat bandar. Jadi

>> maknanya hanya tinggal kami berdua sahaja ketika itu. Sambil bersarapan,

>> mata ku tak jemu memandang kakak ku. Tubuh gebunya yang sendat dengat

>> t-shirt menyerlahkan kemontokan tubuhnya. Malah, punggungnya nampak sendat

>> memakai kain batik lusuh yang pernah menjadi bahan lancap ku dan dipenuhi

>> air mani ku sewaktu di luar negara dulu. Lentikan punggungnya menyerlahkan

>> betapa tonggeknya punggung kakak ku. Kakak ku kelihatan sengaja

>> menyelakkan

>> bajunya yang sendat itu ke pinggang seakan mempamerkan punggungnya untuk

>> menjadi tatapan ku. Kemudian kakak ku bertanya, mengapa aku melihatnya tak

>> henti-henti. Aku tergamam dengan soalannya, aku hanya mengatakan tiada

>> apa-apa. Kemudian dia bertanyakan adakah kerana kain batik yang dipakainya

>> itu. Aku hanya diam. Dia bertanya lagi kepada ku kenapa kain batiknya

>> penuh

>> dengan air mani sambil senyuman tak henti terukir di bibirnya. aku tidak

>> tahu apa hendak dijawab lagi. Aku hanya diam. Kemudian dia bertanya lagi,

>> mengapa aku menggunakan baju kurung suteranya untuk melancap dan mengapa

>> tidak melancap sahaja dihadapannya. Hati ku berbelah bahagi dengan

>> soalannya

>> itu.

>> 

>> Aku akui, memang aku cukup bernafsu ketika itu. Kakak ku melemparkan ku

>> dengan soalan-soalan yang cukup sukar untuk ku jawab. Malah, dia juga

>> melentik-lentikkan tubuhnya seakan menggoda ku. Lebih teruk lagi, dia

>> mengatakan kenapa tidak ku lancap sahaja di hadapannya. Sungguh tercabar

>> nafsu ku ketika itu. Sesungguhnya zakar ku keras yang teramat sangat di

>> dalam seluar pendek sukan ku. Ku bangun dari kerusi dan aku hampiri kakak

>> ku. Dia melihat zakar ku yang membonjol di seluar pendek sukan ku. Dia

>> hanya

>> tersenyum dan ku lihat dia juga turut menelan air liurnya sendiri. Ku

>> rapatkan tubuh ku ke sisi tubuhnya membuatkan zakar ku mencucuk

>> pinggulnya.

>> Ku lakukan berkali-kali. Kakak ku dengan lembut memegang zakar ku yang

>> membonjol di dalam seluar pendek ku. Dia merocohnya perlahan sambil

>> matanya

>> melihat mata ku dalam. Aku hampiri wajahnya dan aku kucup bibir kakak ku.

>> Kakak ku memejamkan mata dan menerima kucupan ku. Kami berkucupan

>> seakan-akan bukan adik beradik kandung. Aku memberanikan diri memegang

>> pinggulnya dan ku ramas-ramas daging yang lembut berlemak itu. Kakak ku

>> lantas memeluk ku. Zakar ku terus rapat menghimpit perut buncitnya. Tubuh

>> montok kakak kandung ku akhirnya berada dalam dakapan ku. Aku kucup

>> rambutnya dan ku ciumi telinganya. Ku ucapkan kata-kata sayang dan rindu

>> yang mendalam kepadanya. Aku juga turut meluahkan betapa aku benar-benar

>> mencintainya sejak aku mengenalinya sebagai kakak kandung ku sejak dari

>> kecil lagi.

>> 

>> Kakak ku mendongak memandang wajah ku. Senyuman terukir di bibirnya.

>> Pipinya yang gebu ku elus manja. Ku kucup keningnya yang nipis. Kemudian

>> sekali lagi kami berkucupan dan berpelukan. Zakar ku kuat menekan perut

>> kakak ku yang berlemak. Sambil mengucupnya dalam pelukan, aku singkap kain

>> batik yang sendat membaluti punggungnya ke pinggang. Ku raba punggung

>> tonggeknya, tiada tanda-tanda kewujudan seluar dalam tersarung di

>> tubuhnya.

>> Kakak ku menggelek-gelek punggungnya seakan malu dengan perbuatan ku. Dia

>> melepaskan bibirnya dari mulut ku. Dengan senyum-senyum malu, dia ketawa

>> kecil dan cuba menurunkan kembali kain batik lusuhnya yang ku singkap

>> tadi.

>> Kelihatan dia malu-malu kepada ku. Aku tarik tangannya ke arah zakar ku

>> yang

>> keras di dalam seluar pendek ku. Kakak ku memegang zakar ku dan

>> melancapkan

>> ku dengan seluar pendek sukan ku masih menyarung zakar ku. Aku lorotkan

>> seluar pendek ku hingga terlucut ke lantai. Kakak ku memegang zakar ku

>> lembut. Dia mendongakkan wajah melihat ku. Sambil tersenyum dia berkata

>> zakar ku semakin gagah. Aku diam melihat kakak ku melancapkan zakar ku.

>> 

>> Ku paut pinggang kakak ku yang berlemak. Punggungnya yang tonggek ku raba

>> dan ramas penuh perasaan dan keberahian. Zakar ku semakin menegang di

>> dalam

>> genggaman kakak kandung ku. Ku cium lehernya dan seterusnya ku hidu aroma

>> tubuhnya. Keberahian ku semakin membuak-buak. Ku sebut nama kakak ku

>> berkali-kali sambil menyatakan perasaan nikmat yang ku kecapi dilancap

>> tangannya yang lembut. Kakak ku dengan masih tersenyum mengatakan zakar ku

>> nakal kerana suka main pancut-pancut di pakaiannya. Aku hanya tersengih

>> mendengar kata-katanya. Kakak ku menyingsing kain batik lusuh yang

>> dipakainya ke atas. Kemudian sebahagian kainnya yang lembut itu digunakan

>> bagi menutupi zakar ku. Terangguk-angguk zakar ku keberahian akibat

>> pergeselan antara kepala takuknya dengan kain yang lembut itu. Aku

>> mendesah

>> gelisah hasil perbuatan kakak ku. Zakar ku kelihatan menongkat kain batik

>> kakak ku yang menutupinya. Kakak ku kemudian melakukan sesuatu yang

>> sememangnya ku nanti-nantikan.

>> 

>> Tangannya yang lembut itu pun lantas memegang zakar ku yang diselumuti

>> kain

>> batik lusuhnya. Zakar ku di rocoh perlahan-lahan di dalam balutan kain

>> batiknya yang pernah menjadi objek nafsu ku dahulu. Nafsu ku serta merta

>> menggunung tinggi angkara tangan kakak ku yang lembut merocoh zakar ku. Ku

>> lihat kakak ku takjub melihat bonjolan zakar ku yang dilancap di dalam

>> kainnya. Tidak ku tahu apakah perasaannya memegang kemaluan adik kandung

>> sendiri yang keras itu, malah sedang melancapkannya dalam gelombang

>> syahwat.

>> Ku usap perut buncit kakak ku yang berlemak. Punggungnya sekali lagi ku

>> ramas. Timbul keinginan ku untuk menyetubuhi kakak ku dengan lebih serius

>> dan melepaskan air mani ku di dalam tubuh saudara kandung seibu sebapa ku

>> itu. Ku meminta untuk mengucup punggungnya yang ku gilakan sejak kecil.

>> Kakak ku mengizinkan dan melepaskan zakar ku dari genggamannya. Langsung

>> ku

>> terus membongkok di belakangnya dan menciumi belahan punggungnya yang

>> dibaluti kain batik lusuh itu. Ku hidu aroma punggung yang selama ini

>> hanya

>> menjadi sasaran air mani ku di atasnya. Perlahan-lahan ku singkap kain

>> batiknya ke atas. Kakak ku menundukkan tubuhnya dan memaut mesin basuh

>> bagi

>> memudahkan perbuatan ku. Kain batiknya yang ku selak ku sangkutkan ke

>> pinggangnya. Kucupan sayang dari seorang adik yang psycho akan

>> ketonggekkan

>> punggung kakak kandungnya hinggap di permukaan kulit punggung kakak. Ku

>> hidu

>> segenap punggungnya yang berlemak dan berselulit itu. Ku jilat daging

>> montok

>> yang selama ini menjadi tempat persetubuhan ku di dalam angan-angan.

>> Jilatan

>> ku maju ke belahan punggungnya. Lubang dubur kakak kandung ku itu seakan

>> bergerak-gerak sendiri. Ku dekatkan wajah ku dengan lubang duburnya dan ku

>> kucup laluan najis kakak kandung ku itu. Kakak ku merengek kecil dan

>> berkata

>> dia kegelian diperlakukan begitu. Ku jilat lubang najisnya. Ku sedut air

>> liur ku yang mencuci laluan beraknya. Kakak ku melentikkan punggung

>> menandakan dia juga seronok lubang duburnya dijilat oleh adik kandungnya.

>> Aku meludah beberapa kali di pintu gua najisnya. Niatku agar laluan

>> masuknya

>> mudah dan tidak menyakitkan kekasih kandung ku itu.

>> 

>> Aku bangun dan ku rapatkan zakar ku di belahan punggungnya. Zakar ku di

>> tekan punggungnya hingga tenggelam di belahan daging punggungnya yang

>> berlemak dan lebar. Ku bisikkan di telinganya bahawa punggungnya kelihatan

>> semakin menarik. Kakak ku bertanya kepada ku, menarik yang macam mana

>> maksud

>> ku. Ku katakan kepadanya bahawa punggungnya semakin tonggek dan besar

>> serta

>> membuatkan ku semakin tidak keruan. Kakak ku hanya ketawa kecil. Kemudian

>> ku

>> hunuskan zakar ku ke pintu keluar najisnya yang ku jilat tadi. Kakak ku

>> merintih halus disaat kepala zakar ku menekan lubang duburnya. Kakak ku

>> mengeluh panjang sebaik kepala zakar ku menceroboh lubang kumbahan

>> miliknya.

>> Kakak ku meminta ku berhenti sebentar dan ku turuti kemahuannya. Dengan

>> seluruh kepala kemaluan adiknya yang masih melekat di lubang punggungnya,

>> kakak ku membetulkan kedudukannya berdiri. Kedua-dua sikunya menongkat

>> tubuhnya di atas mesin basuh di kedudukan yang paling selesa baginya.

>> Sementara tubuhnya semakin dilentikkan mengikut keselesaan duburnya

>> menerima

>> sulaan zakar adik kandungnya.

>> 

>> Kemudian kakak ku meminta ku meneruskan namun dengan perlahan-lahan. Aku

>> pun dengan lembut menekan dan mengensot zakar ku dengan perlahan

>> sehinggalah

>> seluruh kemaluan ku hilang di dalam terowong kumbahan najis milik tubuh

>> kakak ku. Ku biarkan zakar ku di peram sejenak di dalam lubang idaman ku

>> itu. Aku tekan-tekan zakar ku hingga peha ku rapat di punggungnya.

>> Kemudian

>> ku terus tarik zakar keras ku hingga hampir keluar dari lubang nikmat

>> terlarang itu dan ku kembali menusuknya jauh ke dalam laluan sempit itu

>> hingga ke pangkal zakar ku. Kakak ku mengerang kuat. Ku lakukan sekali

>> lagi

>> dan dia mengerang lagi. Tanpa berfikir panjang, ku terus sorong tarik

>> zakar

>> ku di lubang dubur kakak ku. Kakak ku melolong kuat kerana duburnya di

>> liwat

>> laju oleh ku. Ku peluk tubuh gempalnya dan ku hayun zakar ku ke dalam

>> punggung tonggeknya yang berlemak itu. Aku sungguh ghairah meliwat dubur

>> kakak kandung ku itu. Malah ku nikmatinya tanpa memerlukan paksaan. Zakar

>> ku

>> keluar masuk lubang yang secara normalnya hanya menjadi tempat najis di

>> keluarkan. Mungkin kerana bentuk punggung kakak ku yang tonggek, malah

>> lebar

>> dan bulat berlemak, bersama persembahannya yang sentiasa tampil sendat dan

>> seksi dihadapan ku membuatkan ku hilang kewarasan hingga tergamak meliwat

>> kakak kandung ku sendiri. Aku lunaskan keberahian yang selama ini ku

>> pendamkan. Ku hayun zakar keras ku bertalu-talu ke dalam dubur kakak ku

>> yang

>> tonggek dan lebar. Wanita yang ketika itu berusia 47 tahun, bertubuh

>> montok

>> dan berpunggung tonggek, isteri orang dan juga ibu kepada 2 orang anak

>> perempuan kelihatan sedang menonggeng di mesin basuh membiarkan punggung

>> lentiknya di liwat oleh adik kandungnya sendiri. Di wajahnya ku lihat raut

>> kesengsaraan dan keberahian silih berganti dalam henjutan tubuhnya yang

>> sedang ku tunggang.

>> 

>> Kemudian kakak ku meminta ku agar segera memuntahkan benih ku. Aku menanya

>> kepadanya ingin ku lepaskan benih ku di mana. Kakak ku memberitahu ku

>> bahawa

>> aku boleh melepaskan air mani ku di mana-mana sahaja yang ku ingini.

>> Dengan

>> punggung lebarnya yang semakin melentik itu, nafsu ku semakin hilang

>> kawalan. Rengekan suaranya yang meminta ku melepaskan air mani membuatkan

>> aku semakin tidak keruan. Punggung tonggeknya semakin menolak zakar ku

>> menusuk lebih dalam. Aku keberahian di tahap paling maksima. Dubur empuk

>> kakak kandung ku yang lebar berlemak itu ku tujah semakin laju. Zakar ku

>> keras bak kayu, menusuk lubang dubur yang enak dan berselulit itu. Gegaran

>> punggung tonggeknya semakin memaksa air mani ku untuk segera keluar dari

>> kantungnya.

>> 

>> Ku katakan kepadanya bahawa aku ingin lepaskan air mani di dalam duburnya.

>> Kakak ku meminta agar aku meneruskan keinginan ku. Berkali-kali dia

>> meminta

>> ku menyemai benih ku di dalam lubang najisnya yang selalu ku idamkan itu.

>> Aku sudah tidak mampu lagi bertahan. Akhirnya tumpah jua benih adik

>> kandungnya ini di dalam lubang najisnya. Aku menolak zakar ku jauh ke

>> dalam

>> lubang dubur kakak ku. Ku bagaikan menikmati satu gelombang kenikmatan

>> yang

>> tiada taranya. Aku bagaikan berada di khayalan. Zakar ku

>> memancut-mancutkan

>> benih zuriat ku ke dalam dubur kakak kandung ku sendiri. Kerana kenikmatan

>> yang begitu agung ku rasakan ketika itu, ku luahkan segala perasaan sayang

>> dan cinta ku kepada kakak ku. Ku luahkan betapa aku menggilai tubuh

>> montoknya yang melentik itu. Ku luahkan kepadanya betapa ku sungguh

>> bernafsu

>> kepada punggungnya yang tonggek itu dan ingin menikmatinya setiap hari.

>> 

>> Kakak ku hanya mampu diam menerima curahan air mani ku yang

>> memancut-mancut

>> laju dari zakar keras ku. Hanya hembusan nafasnya yang kencang dapat ku

>> dengari. Kakak ku membiarkan aku menghabiskan sisa-sisa air mani ku yang

>> terakhir di dalam duburnya. Dia melentikkan punggungnya dan mengisar zakar

>> ku seakan mahu ianya menyemburkan air zuriat ku lebih dalam.

>> 

>> Kakak ku pun menarik punggungnya ke hadapan selepas zakar ku tidak lagi

>> berdenyut di dalam lubang punggungnya. Sebaik sahaja zakar ku tercabut

>> dari

>> lubang kumbahan najis kakak ku, mengalirlah air mani ku laju dari lubang

>> duburnya. Bunyi decitan jelas kedengaran dari muara duburnya yang

>> dibanjiri

>> air mani ku. Kakak ku menutup lubang punggungnya dengan telapak tangannya

>> dan berlari anak menuju ke tandas. Aku hanya melihat dalam keadaan

>> kelelahan. Dari luar tandas, ku dengar bunyi-bunyian cirit birit memenuhi

>> ruang tandas berserta diselangi bunyi kentut. Sungguh lucah sekali

>> bunyinya

>> dan aku sungguh teruja dengan hasil nafsu ku.

>> 

>> Tidak lama kemudian kakak ku keluar dari tandas dengan wajah yang kusut.

>> Nampak jelas dia juga kelelahan. Bibirnya cuba untuk senyum namun

>> kelihatan

>> payah. Jalannya juga bersimpang siur dan menonggeng serta terkangkang. Aku

>> pimpin kakak ku menuju ke ruang tamu. Ku baringkan dia di atas sofa

>> panjang.

>> Kakak ku menarik leher ku dan mengucup pipi ku dalam keadaan yang lemah.

>> Dia

>> berbisik agar biar pecah di perut, jangan pecah di mulut. Aku faham dan

>> memberikannya jaminan bahawa perkara itu tidak akan bocor kepada sesiapa

>> pun. Ku usap ubun-ubunnya dan ku kucupi dahinya. Aku temani dia yang lemah

>> diliwat oleh ku hingga kakak ku terlena. Aku biarkan kakak ku lena di sofa

>> panjang dan aku naik ke bilik ku. Bilik air ku buka dan seluruh tubuh ku

>> cuci. Zakar ku yang telah bergelumang di dalam laluan najis kakak kandung

>> ku

>> itu ku cuci demi menjaga kebersihan dan keselamatannya.

>> 

>> Sejak dari hari bersejarah itulah, maka secara rasminya aku dan kakak ku

>> menjadi loving couple yang paling hangat di ranjang. Meski pun kakak ku

>> itu

>> merupakan seorang ibu kepada 2 orang anak, serta isteri kepada seorang

>> suami, namun ianya tidak menghalang kami untuk mengecapi persetubuhan

>> sumbang mahram yang mengasyikkan. Malah setiap kali pulang dari pejabat,

>> jika aku berada di rumah sewa yang ku diami sekarang, kakak ku pasti akan

>> datang bersama alasan menjenguk adik bujangnya ini. Walau pun hakikatnya,

>> kehadirannya hanyalah demi tuntutan nafsu semata-mata. Kakak ku akui,

>> layanan yang ku berikan kepadanya beratus kali ganda lebih baik daripada

>> yang diterima dari suaminya. Meski pun tidak membuahkan hasil,

>> sekurang-kurangnya kakak ku puas dengan pukulan nafsu adik kandungnya yang

>> begitu berahi kepadanya ini. Namun apa yang paling menggembirakan ku

>> adalah,

>> dia tahu selera ku terhadap pakaian-pakaian yang membaluti tubuhnya. Maka

>> tidak hairanlah selain dari pakaian-pakaian ku, pakaian-pakaian kakak ku

>> juga turut memenuhi almari pakaian di rumah sewa ku. Sudah pastinya,

>> pakaian-pakaian tersebut antara yang menjadi kegemaran ku seperti

>> kain-kain

>> batiknya, baju-baju kurung satin serta sutera miliknya berserta

>> tudung-tudung satin dan baju-baju t-shirt yang sendat dan jarang.

>> 

>> Setiap kali bertemu, air mani ku memang tidak pernah dibazirkan. Sekiranya

>> tidak mengisi lubang duburnya, pasti ianya akan mengisi lubuk bunting atau

>> pun di lahap mulutnya yang sentiasa dahagakan minuman air zuriat yang

>> pekat

>> dan mengenyangkan seleranya itu bersama-sama pakaian-pakaian keberahian ku

>> yang membaluti tubuh montoknya. Sepanjang tiga tahun kami menjalinkan

>> hubungan kelamin adik beradik yang bagaikan suami isteri ini, amat jarang

>> sekali kami bersetubuh tanpa seurat benang. Aku lebih gemarkan menyetubuhi

>> kakak kandung ku dalam dirinya dibaluti pakaian-pakaian yang

>> mengghairahkan

>> ku. Kakak ku faham akan kehendak ku dan sebenarnya dia juga dapat

>> merasakan

>> penangan ku sungguh hebat dan mengasyikkan sekiranya tubuhnya dibaluti

>> pakaian-pakaian yang ku mahukan. Maka tidak hairanlah dia sering meminta

>> pendapat ku tentang pakaian-pakaian baru yang dipakainya, samada adakah

>> ianya menarik untuk ku atau tidak.

>> 

>> Beberapa bulan lepas kakak ku menginap di rumah sewa ku selama seminggu.

>> Demi rindunya dan keberahiannya kepada ku, dia sanggup membohongi

>> keluarganya dengan mengatakan bahawa dia mengikuti kursus di sebuah pulau

>> peranginan. Walhal, sebenarnya kakak ku ingin berbulan madu bersama ku

>> berdua di rumah sewa ku tanpa ada apa-apa halangan. Aku pergi kerja ada

>> yang

>> membuatkan sarapan untuk ku. Aku pulang kerja ada yang menyajikan makan

>> malam untuk ku. Hidangan batin tidak perlu lagi di nyatakan, kerana

>> terlalu

>> kerap kami melakukannya tidak kira walau di mana sahaja dan bila-bila masa

>> sahaja sekali pun. Malah pernah aku sanggup pulang sebentar ke rumah sewa

>> ku

>> sewaktu rehat tengahari semata-mata ingin menikmati hidangan tengahari

>> yang

>> melazatkan berupa tubuh seorang kakak kandung yang montok dan dibaluti

>> baju

>> kurung satin yang sendat. Hasilnya adalah, aku pulang ke pejabat dalam

>> keletihan beserta beberapa kesan gigitan cinta di leher ku yang akhirnya

>> menjadi usikan teman-teman sepejabat ku.

>> 

>> Aku tidak tahu sampai bilakah hubungan cinta terlarang ini akan berakhir.

>> Walau pun kakak ku pernah mengajukan persoalan ini kepada ku, namun aku

>> sukar untuk memberikan jawapannya lantaran aku begitu mencintainya dan aku

>> ingin hidup bersama dengannya serta tak mahu kebahagiaan ini lenyap begitu

>> sahaja. Cinta dan keberahian ku kepadanya meluap-luap dan tidak pernah

>> kurang meskipun ke sedari usianya semakin meningkat beserta ciri-ciri

>> fizikalnya yang kini lebih mirip atau lebih sesuai untuk digelar 'makcik'.

>> Mungkin keberahian yang terpendam sejak dari kecil membuatkan cinta dan

>> nafsu ku kepadanya adalah sesuatu yang hakiki dan tidak mungkin akan dapat

>> dipisahkan lagi. Sesungguhnya hanya masa yang mampu memberikan ku jawapan

>> yang sebenar. Selagi air mani ku masih lagi mampu memenuhi terowong najis

>> di

>> punggung tonggeknya itu, selagi itulah aku kan terus berahi kepadanya.

>> Hanya

>> dialah cinta ku, hanya dialah kekasih ku…..

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> 

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> 

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> 

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

>> --

>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

>> "kl-bogel" group.

>> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

>> To subscribe or unsubscribe at

>> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

>> For more options, visit this group at

>> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

>> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

>> 

> 

> --

> You received this message because you are subscribed to the Google Groups

> "kl-bogel" group.

> To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

> To subscribe or unsubscribe at

> http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

> For more options, visit this group at

> http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

> Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

> 

 

--

You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.

To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com

To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en

Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

1 comment: