Friday, May 20, 2011

[kl-bogel] Ilusiku ternyata

Aku seorang lelaki yang normal, baru berusia lingkungan 40an dan isteriku menghampiri umur aku jarak 4 tahun dari umurku. Memang kami bahagia, hubungan kelamin berjalan lancar walau telah mempunyai lima orang cahaya mata. Yang bongsu berusi 4 tahun manakala yang sulong telah berusia tujuh belas tahun.

Walaupun zakar aku berukuran 3.5 inci sewaktu tegang, isteriku mencapai klimiks lebih dahulu dari aku. Sewaktu bersetubuh aku selalu berilusi jikalah isteriku disetubuhi oleh lelaki yang punya zakar lebih panjang dan besar dari aku tentu ia akan lebih berasa puas.

"Mas, abang beli 'benda' tiruan nak tak?" Aku bertanyakan kepada isteriku selepas mengadakan persetubuhan dengannya. "Suka hati abang....." balas isteriku lelah. AKu memeluknya sambil mencium pipinya, bau air mani aku menusuk kelubang hidung aku. Memang cara kami menjarangkan kelahiran dengan membuang air mani diluar. "jika yang original ada tak?" Soal isteriku membuatkan aku berfikir panjang, samada soalan tersebut hanya menduga atau ia memang benar dari nalurinya. AKu tidak membalas tetapi aku terus memeluk dan kami terus tertidur.

Selang beberapa minggu aku telah memesan dildo yang berukuran sekitar 7 inci panjang dan sebelah malamnya kami melakukan persetubuhan. Seperti hari-hari sebelumnya, kami mengadakan hubungan seks seperti baisa. Setelah aku mencapai kelimiks, aku mengambil dildo dan memasukkan kedalam faraj isteriku.

"eh... apa nie bang...." tanya isteriku bila dia merasakan sesuatu yang lain dari zakar kepunyaanku. "ala... 'barang' tiruan yang abang tanya dulu ..." bisik aku sambil membenamkan zakar tiruan kedalam farajnya secara perlahan-lahan dan hinggalah tenggelam sepenuhnya. Punggung isteriku terangkat apabila zakar tiruan membenam kedalam farajnya. "emmm... ooo.... sedaaaap baannnggg" Renget isteriku, aku terus menyorong dan menarik zakar tiruan secara perlahan-lahan dan hinggalah aku mempercepatkan berselang seli cepat dan perlahan.

"oooo... takkk tahan.. emmmm..... sseeeeedaaapppp" rintih isteriku sambil menarik cadar dan ia mencapai kelimiks yang belum pernah aku saksikan sebelum ini. Kakinya kejang dan kepalanya terangkat sambil meneran kenikmatan. Akhirnya isteriku perlahan-lahan menjadi lemah dan memeluk erat aku.

"Sedapnya bang... kalau yang ori agaknya lagi sedap yer bang..." Bisik manja isteriku ditelinga. Aku membisu sambil memeluk erat badannya yang berpeluh. Isteriku terlena, mungkin kepenatan mencapai kenikmatan yang belum pernah ia rasai sebelum ini, dan aku malam itu tidak dapat tidur nenyak memikirkan samada isteriku meluahkan perasaannya secara jujur atau tidak.

"Abang, balik nanti belikan Mas buku resipi yang baru yer." Pesan isteriku sebelum aku keluar ketempat kerja. "Ok.. sayang..., abang pergi dulu.." aku mencium dahi isteriku sambil tanganku disambutnya bersalaman.
"Enak tak malam tadi?" Aku mengusik isteriku, tiba-tiba aku dicubit sambil melemparkan senyuman manjanya.

Sejak aku menggunakan zakar tiruan, hampir setiap malam, isteriku menginginkan ia disetubuhi oleh zakar tiruan, dan aku terpaksa melayannya, dan pernah aku tanya samada sewaktu ketiadaan aku dirumah ia menggunakan zakar tiruan tersebut dan secara jujur ia mengakuinya sebab ia terlalu suka mencapai kenikmatan dari zakar tiruan tersebut.

"emmm.... abang...." "ada apa yang..." "jika abang tak larat.... abang boleh gunakan yg nie....." ujur isteriku sambil menunjukkan zakar tiruan kepadaku. Kelelakian aku mulai tercabar. namun aku pendamkan.

"Bang..., tadi kedai tv talipon, kita dah 3 bulan tak bayar hutang tv" Ujur isteriku mengingatkan hutang tv yang telah 3 bulan tidak aku bayar. Aku memang kesempitan wang dengan perbelanjaan yang tinggi duit minyak, kad kredit membuatkan gaji aku hampir tidak cukup untuk membiayai kami sekeluarga.

"Nanti abang bayar ler... tak paham2 si Chong nie.." bentak aku kepada tokey tv tu.

Dua hari selepas isteriku memberitahu aku tentang hutang tv yang belum aku jelaskan lagi, aku diberitahu oleh isteriku bahawa tokey tv si Chong nak jumpa aku dirumah malam ini. Aku jadi risau sebab duit belum ada lagi.

"Abang tak ada duit lagi nie..., aduhhh... matilah abang kali nie" rungut aku.
"Ala.. jika dia nak suruh bayar juga.. suruh ler dia ambil balik tv tu." Cadang isteriku dan aku bersetuju jika Chong mendesak juga menyuruh aku bayar, aku akan suruh dia ambil balik tv tu.

Malam tu tepat jam 9 malam, pintu rumah aku diketuk, dan bila dibuka terjenguh muka si Chong tokey tv bersama deriver lori Ramasamy. Aku secara hormat menjemput mereka duduk dan mereka menurut sambil duduk di sofa. Chong meminta aku membayar duit ansuran yang telah 3 bulan aku tidak bayar. Sebagaimana cadangan isteriku siang tadi, aku menyuruh Chong mengambil semula tv tersebut. Isteriku keluar membawa minuman, Chong melihat isteriku yang membawa minuman,

"jemput minum tokey chong... " pelawa isteriku sambil menuangkan air kedalam gelas. Malam itu isteriku memakai baju t tanpa lenggan. Apabila isteriku membongkok kelihatan lurah payudaranya dan sebahagain payudaranya kepada penglihatan tokey Chong. Isteriku memang cantik dan seksi.

Setelah selesai minum, tokey Chong meminta diri, dia memberi aku 3 hari lagi masa untuk aku membayar hutang tertunggak ansuran tv. Aku menganggukkan kepala.

"Abang nampak tokey Chong tu macam tertarik jer kat Mas tadi.." ujur aku setelah tokey Chong balik. "Ala.... biarkan jer ler bang..." Balas isteriku sambil mengemaskan meja.

Selang dua hari selepas itu, sewaktu ketiadaan aku dirumah, tokey Chong datang bersama Ramasamy kerumah. Isteriku baru lepas membasuh dan waktu tu hanya berkemban.

"Tokey.. kan ada sehari lagi, ngapa datang sekarang?" Tanya isteriku
"Wa.. mau itu utang cepat langsai woo" Ujur tokey Chong disambut senyum sumbang pemandu lori Ramasamy. "Sekarang wa mana ada wang...." Ujur isteriku sambil melangkah masuk kedalam rumah. "Jika lu mau juga... lu ambil balik lu punya tv..." sambung isteriku sambil memandang kearah tokey Chong.
"Okey.... wa ambil itu tv..." Balas tokey Chong sambil melangkah masuk bersama Ramasamy. "Ha... apa lagi... itu tv angkat ler...." Desak isteriku. Tokey Chong segera mendapatkan isteriku sambil memeluknya, diciumnya leher dan serentak itu kain kemban isteriku dilondehkan.

"Apa nie... jangan buat wa macam nie... nanti laki wa tahu mampus lu..." Bentak isteriku melawan. Ramasamy menutup pintu hadapan dan tokey Chong menghisap punting susu isteri ku sambil tangannya meramas-ramas buah dada isteriku. "Lu punya utang, ini ari hangus jika lu layan wa..."Balas tokey Chong sambil menghimpit isteriku kedinding sambil tangannya terus meramas-ramas buah dada isteriku. "Eh.. jangan ..... tak boleh....." jerkah isteriku mulai lemah dan bernafsu. Tokey Chong sedar dan ia segera mendukung isteriku kedalam bilik tidur. Isteriku segera dibaringkan dan Tokey Chong terus mencium seluruh badan isteriku sambil Ramasamy memegang kedua-dua belah kaki isteriku untuk mengangkangkannya.

"Macam nie... lu jangan lawan... lu punya utang wa kasi angus.." Bisik tokey Chong bernafsu ditelinga isteriku. Air mazi isteriku mulai meleleh. Isteriku menganguk lemah sambil membiarkan tokey chong berbuat sesuka hatinya. Tokey Chong menanggalkan pakaiannya dan berbogel. Isteriku yang hanya berseluar dalam dan bercoli setelah kain kembannya ditanggalkan tadi melihat dengan bernafsu. Tokey Chong memiliki zakar yang sedikit panjang dari zakar aku. Tokey chong segera menanggalkan coli dan seluar dalam isteriku. Terpukau dengan kecantikan buah dada dan faraj isteriku, tokey Chong segera memasukkan zakarnya kedalam faraj isteriku...

"Lu jangan kasi buang dalam..." isteriku memberi ingatan agar tokey Chong tidak membuangkan airmaninya kedalam farajnya. Tokey chong hanya mengangguk. Dia terus menusuk zakarnya kedalam faraj isteriku, hampir lima minit, isteriku telah mencapai kelimiks namun tokey chong masih meneruskan dayungannya. Pelbagai gaya yang telah dibuat oleh tokey Chong, namun tokey Chong masih tidak mencapai kelimiks. Hampir 25 minit, tokey chong mencabutkan zakarnya dan meletakkannya ditengah-tengah buah dada isteriku, sambil tangan tokey chong meramas dan menghimpit zakarnya dengan buah dada isteriku, tiba-tiba tokey chong menghayun zakarnya sekuat-kuat tenaga hingga termasuk kedalam mulut isteriku yang sedang ternganga menahan kelimiks yang memuncak, serentak dengan kemasukan zakar tokey Chong kedalam mulut isteriku serentak itu juga airmani tokey chong memancut bertalu-talu. Setelah tokey Chong mengeluarkan zakarnya, isteriku memuntahkan airmani tokey chong yang pekat keatas cadar.

Tiba-tiba Ramasamy yang entah bila membuka pakaiannya memegang isteriku dan mencium belakang isteriku. "Jangan ler... cukup dah.... mana boleh mmacam nie..." Bentak isteriku pada tokey Chong.

"Ala... sekali jalan... apa salahnya...ma..."Pujuk tokey Chong, tanpa berlengah lagi Ramasamy terus memasukkan zakarnya kedalam faraj isteriku.
"Auww..... pelahan.. eemmm..." Rintih isteriku bila Ramasamya cuba memasukkan zakarnya, meskipun faraj isteriku telah berair banyak, namun zakar Ramasamy sungguh besar untuk membolehkan ia masuk. Melihat sukar untuk dimasukkan Ramasamy memperlahankan kemasukan zakarnya. Dan sedikit demi sedikit zakar Ramasamu mulai tenggelam didalam faraj isteriku.
"Eee.... auwww.w....." Renget isteriku bila seluruh zakar Ramasamy yang panjangnya sekitar 9 inci memasuki keseluruhan farajnya. Ramasamy segera menyorong dan menarik dan berlanjutan beberapa kali isteriku klimiks.
Hampir 30 minit Ramasamy menyetubuhi isteriku, tiba-tiba ia mulal melanjukan dayungannya, isteriku memeluk erat leher Ramasamy dengan kakinya, kenikmatan yang luarbiasa diperolehi oleh isteriku dari Ramasamy membuatkan ia terlupa bahawa ia mempunyai suami dan suaminya bukan Ramasamy.
"uhhh..uh,.............uuuuuuu........"Tiba-tiba Ramasamy mengerang kuat diikuti tusukan yang mendalam kedalam faraj isteriku, serentak itu bertalu-talu airmani Ramasamy memasuki faraj isteriku.

"Lu banyak bagus...." Bisik Ramasamu ditelinga isteriku sambil mencabutkan zakarnya yang telah mulai layu.

"Okey.. lu punya utang langsai..." Jelas Tokey Chong sambil berlalu. 

No comments:

Post a Comment