[kl-bogel] Rogol Bini Jiran

Aku memang sudah lama berkenan dan geram dengan kecantikan bini jiran

aku ni. Memang setiap malam aku berkhayal untuk bersetubuh dengan dia.

aku baru saja pindah kawasan ini, lagi pun aku ni jenis pendiam sikit,

jadi aku tak dapat mengenali siapa jiran dan bini nya yang tinggal

tingkat atas apartment tempat aku menyewa ni. Aku berkenan sangat

dengan bini jiran aku ni sebab aku minat sangat dengan Juhi chawla

kena pulak wajah bini jiran aku ni mirip Juhi chawla mula aku jadi

geram nak berburit dengan dia.

 

Aku nekad dalam hati ku walau bagaimana sekali pun aku nak rasa juga

lubang burit dia walau pun dengancara paksa. Aku dah merancang

strategi dan mengkaji masa yang sesuai untuk melampiaskan nafsu ku

itu. Aku perhatikan suami nya kerap juga tiada dirumah mungkin kerja

outstation dan dia juga kebiasaan nya pulang lewat ketika suami nya

tiada di rumah.

 

sementara menunggu kepulangan sasaran ku, aku menyiapkan diri dengan

mengurut batang zakar ku dengan minyak lintah untuk mengeraskan lagi

batang ku yang sedia keras serta untuk memudah kan batang memasuki

lubang burit bini jiran ku bila aku menyetubuhi nanti. Aku siap

memasang video camera untuk merakan aksi ku nanti untuk dijadikan

kenangan dan juga sebagai langkah keselamatan untuk diriku dimanavideo

tersebut akan dijadikan ugutan kepada sasaran ku nanti. Video

tersembunyi tersebut aku pasang dalam rumah kosong bersebelahan dengan

rumah ku, yang aku jadikan tempat untuk merogol bini jiran ku nanti.

Walau pun kosong masih terdapat tilam dan bantal yang ditinggal oleh

penghuni terdahulu dalam rumah tersebut.

 

Setelah setengan jam menunggu, lebih kurang jam 10 malam, aku nampak

kereta yang dipandu oleh bini jiran aku tu berhenti di petak parking

nya. Dengan berbaju kebaya beliau melangkah naik ke atas. Aku memilih

untuk melakukan projek aku malam ni kerana aku tahu suami nya masih

outstation, dah 5 hari dia ditinggalkan, sudah tentu dia juga gersang

untuk disetubuhi. Ketika dia melalui pintu rumah kosong tersebut, aku

mencekup mulut nya dari belakang dan mengheret nya masuk kedalam rumah

tersebut. Dian cuba melawan tetapi aku menggunakan kekuatan sebagai

lelaki untuk mengilas kedua-dua tangan nya kebelakang dan menutup

mulut nya dengan tape yang telah aku sediakan. Jangan melawan kalau

tidak mahu dicederakan, aku cuma mahukan tubuh awak, ugut ku. Aku

menolak nya tertiarap di atas tilam lusuh yang sedia ada di tengah

ruang rumah tersebut dan mengikat kedua-dua belah tangan dan kaki nya

dengan tali yang telah aku sedia kan. Selepas itu aku menutup mata nya

dengan kain untuk mengelak daripada dia mengecam diri ku. Setelah

semua selesai dan aku rasa selamat, barulah aku membuka butang baju

kebaya nya lalu mendedahkan buah dada nya yang montok dan masih

berbungkus dengan coli berwarna pink. Dia cuba meronta ronta, tetapi

tenaga perempuan setakat mana sangat bila dah penat dia diam lah. Aku

menindih badan nya untuk mengelak dia meronta lalu membuka coli dan

melurutkan kain beserta dengan seluar dalam nya sekali, lalu

mendedahkan mutiara hitam nya yang terurus rapi dan begitu temban yang

menjadi idaman ku selama ini. Tanpa membuang masa aku terus menggosok-

gosok burit dan kelentik nya. manakala tangan yang satu lagi sibuk

meramas buah dada nya yang montok itu. Aku mula merasa puting buah

dada nya mula mengeras dan burit nya mula berair menandakan nafsu nya

juga terangsang dengan tindakan yang aku lakukan terhadap tubuh nya.

Aku melepaskan ikatan pada kaki nya untuk memudahkan aku untuk

mengangkangkan kaki nya. Ternyata tiada tentangan lagi dirinya,

mungkin dah penat agak nya, tubuhnya hanya diam kaku seolah-olah

pasrah dan menyerah dengan apa yang akan aku lakukan terhadap

tubuhnya. Tanpa membuang masa lagi aku menggentel kelentik nya dan

menusuk jari hantu ku kedalam lubang burit nya sambil menggaru-garu

kawasan g- spot nya. Tindakan aku tersebut menyebabkan tubuh bini

jiran aku ni, mengelinjang dan mengejang lalu melepaskan air mani nya

yang terpancut keluar membasahi tangan ku. Wah boleh tahan juga bini

jiran aku ni, tubuh je kecil tapi air banyak.

 

Selepas itu aku mula menindih tubuh nya dan menggesel-gesel kepala

zakar ku pada lubang faraj nya yang sudah lencun itu. Hangat dan

nikmat aku rasakan ketika itu. Aku menekan perlahan-lahan kepala zakar

ku memasuki rongga burit nya yang agak ketat dan suam-suam hangat itu.

Aku lakukan denagan lembut dan perlahan-lahan supaya dapat menikmati

setiap inci faraj bini jiran aku ini. Lagi pun tindakan aku tersebut

tiada bantahan daripada dia, oleh itu aku lakukan selembut mungkin

agar dia juga merasakan kenikmatan persetubuhan paksa ini. Setelah

kesemua 7 inci batang zakar ku tenggelam di dalam lubang faraj nya,

aku mendiam kan sebentar batang ku untuk memberi ruang kepada faraj

nya menikmati batang zakar ku. Sambil menggoyang-goyang punggung ku

dapat aku rasakan faraj nya mula memberikan tindak balas terhadap

kehadiran zakar ku, terasa batang zakar ku seperti dihisap dan dikemut

oleh otot faraj nya. Ketika itu aku cuba mengesan kedudukan batu

merinyam dengan mengesel-geselkan kepala zakar ku di dasar faraj nya

bila terkena sahaja kawasan tersebut badan nya mula mengelinjang dan

otot faraj nya mengemut kemas batang zakar ku. aku teruskan

menggeselkan kepala zakar pada kawasan tersebut sehingga tubuh bini

jiran aku ni mengejang untuk kali kedua di mana dia mencapai klimak

yang kedua.

 

Selepas itu baru lah aku menghenjut faraj nya dengan aksi keluar masuk

zakar ku kedalam rongga faraj nya. Aku melakukan dengan lembut untuk

menghayati kenikmatan yang disalurkan oleh faraj nya. Sehinggalah aku

terasa untuk memancutkan air mani ku, lalu aku menekan zakar ku

sedalam mungkin sehingga aku rasakan kepala zakar ku rapat pada pintu

rahim nya, sekali lagi aku rasakan tubuh bini jiran ku ni mengejang,

aku melepaskan berdas-das pancutan air mani ku memenuhi rahim dan

rongga burit nya. Setelah aku rasakan batang zakar ku mula mengendur

barulah aku mencabut nya dari rongga faraj bini jiran aku tersebut

yang terkulai kepenatan akibat dikerjakan oleh aku. Aku mengelap

cairan mani yang turut mengalir keluar bila aku mencabut batang zakar

ku, mungkin terlalu banyak dan tidak tertampun oleh rongga farajnya

agak nya. Selepas itu aku memakai kan nya kemabli kain sarung dan baju

kebaya nya. Aku melepas kan ikatan tangan nya dan membisik kan kepada

nya perbuatan kita telah dirakam, kalau tak mahu tersebar, jangan

dilaporkan kepada polis, biarlah ianya habis disini sahaja. Selepas

itu aku berlalu pergi meninggak dirinya dalam rumah kosong tersebut.

Selepas kejadian tersebut aku memerhatikan juga pergerakan nya,

seandainya dilaporkan kepada polis memang aku membawa diri ke tempat

lain. Selepas beberapa hari kejadian tersebut, nampak dia hanya diam

kan sahaja kejadian tersebut, aku nampak dirinya biasa sahaja macam

tiada apa yang berlaku keatas diri nya, pernah juga aku berselisih

dengan diri nya, aku cuban menegur nay sebagai jiran, dia hanya

tersenyum pada ku, nasib baik dia tidak cam diri ku. Aku berasa lega

dan puas kerana dapat menikmati tubuh bini jiran ku yang cun itu.

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana