[kl-bogel] Peristiwa Di Genting Highland

Kisah ni bermula semasa kami bermalam ni genting highland,  nak di

pendekkan cerita awek tudung ni custemer aku… oh ye aku ni jual kereta…

aweks tudung ni memang cun giler nama dia sue ( bukan nama sebenar

la ) kalau taruk nama betui pun bukan korang kenal pun heheheheheheh

….

memula awek tudung ni just custemer lepas tu aku ayat awek ni..memula

tu just kawan kawan, dah lama2 kenal dah naik cintan la konon..heheh

utk pengetahuan korang semua aku ni dah kawin. aku terang kan kat awek

tudung ni jugak yang aku ni dah kawin….tapi dia ni lak jenis tak kisah

la konon..just friend dio kate….hheheeh… kisah kitaorg bermula selepas

kami berkenalan hampir 3 bulan…

pakwe dia kena paksa kawin dengan pilihan keluarga dia.. utk

melepaskan tension dia… Dia ajak aku ni naik genting… aku on je la

konon2 simpati la… tapi dalam kepala otak aku..aku nak try dia pasal

dia ni cun giiler kulit putih melepak..

mana leh tahan tgk je…heheheh ook kang makin aku melalut makin tak

best..di pendenkkan citenye..aku pun turun la kat pahang utk amik awek

ni kat umah dia….

dalam perjalanan tu aku pun layan la dia punya cite sedih,amik simpati

dia…kesian gak aku dengar cerita dia..siann…dan perjalanan yang amik

masa 2 3 jam tak terasa..bila sampai je kat genting…aku dok plan dalam

otak ni macm mana aku nak rasa barang awek ni…

emm aku dapat idea..aku ajak dia bermalam kat sana,,tapi memula dia

taknak dan takut..mcm macm alasan dia bagi..tapi aku ayat dia

jugak..aku cakap a ari dah jauh malam dak drive mata aku tak nampak..

so nak taknak dia terpaksa setuju gak tapi dengan syarat bilik lain2…

aku kate ok….n aku pun pegi kat counter reception utk book bilik…emm

aku cakap kat dia yg bilik takde kosong… so nak taknak kena tidur satu

bilik gak..aku konon2 buat la janji yang aku janji tak buat ape2 kat

dia…hehehheh konon le… hehehe ni part best nak masuk dah ni…

bila dah sampai ke bilik aku suruh la dia mandi semua..cuci apa yang

patut ( dalam hati aku cakap le )…. bila dah selesai mandi semua aku

pun dok sembangngan dia… sembang2 nye lama aku mula la pasang plan mcm

mana nak rasa barang awek ni…memula aku baring2 sebelah dia sambil

cite pasal pakwe dia yg kena paksa kawin tu…dia pun mula cite sedih…

aku pun pujuk dia,memula tangan aku peluk belakang dia urut2

belakang..ygk respon dulu line clear ke tak…heheh memula dia mengelak

la…

hehehe tapi biasa la org dah kawin kan mesti la tau titik2 kelemahan

perempauan ni..memula dia mcm taknak..tapi dah makin lama dia makin

layu..dari belakang tangan aku merayap ke bahu..aku tgk mta dah

kuyu,,,ish bole dapat ni…..aku teruskan adegan aku…

aku ayat dia perlahan2 sambil tangan aku meneruskan adegan tak reti

dok diam..aku tgk dia dah makin resah gelisah..nafas dah turun

naik..hehehe aku dah tau awek ni mesti tumpas kat aku malam ni…dah

lama tak rasa dara ni hhehehehee…..

aku mula kan aksi yg lebih lembut lagi..tangan aku dah merayap ke

leher dia dan dengan perlahan aku tarik muka dia ke muka ku…aku

mencium mulutnya dengan penuh ghairah..

dia mula semakin resah,semakin gelisah dengan mulut dia yang telah ku

lumatkan dengan mulutku dia meresah abg tolong bang sue tak nak bang

tapi mulut je la tangan dia dok tarik2 kepala aku….

aku buat tak tau jeaku mula meraba dada nye yang masih berbalut dengan

baju…uh uh boleh tahan gak besar buah dada dia…ahhh ahhh bang tolong

bang sue tak tahan ni jgan ramas lagi…

bebel lagi dia ni…aku makin tak tahan dengan rengekan dia…dengan penuh

kelembutan aku baringkan dia ketilam yang empuk tu….aku mulakan aksi

lagi ganas tapi penuh kelembutan a….aku singkapkan bajunye ke

atas..perghhhh……

aku terpana dengan keputihan kulit dada nye..dengan lemah lembut aku

pun cium dada nye yang berukuran 36 B tu dengan penuh lemah

lembut..lagi sekali dia bersuara berdesir “ahhhhh ah ahh ahh abg

tolong bang cepat bang sue tak tahan ni…”‘

aku mula menghisap sambil menjilat dari hujung leher ke ke buah dada

nya yang mekar…puting nye yang halus sebesar biji kacang aku nyonyot

dengan sepuas hati aku…

dia mengerang makin kuat..ahhhhhhh ahhhhhh ahhhhhh…..aku mulaa

menjilattt makin kebawah..dia dah makin resahh aku mula buka seluar

dia..perghhhh dah lencun rupanya…aku gigit seluarr dalam dia tarik

seluar dalam dia kebawah…perghhh takde bulu line clear la ni……

aku bertambah geram..aku jilat pukinya dengan penuh berselera rasa

masin2 kelat dah tak kuhiraukan..dia menjerit keghairahan arh arh

abgggggg sue nak keluar ni….

crett crett terpancut air mani dia kemuka ku..aku dah tak heran dah

aku makin menjilat sampai kering airnya…selepas dia klimak kali kedua

dia makin tak tahan..dia bangun sambil menolak aku pula dia bawah..

dengan muka yang penuh ghairah dia membuka seluar ku sambil mencium

batang ku yang macma nak patah kerana terlalu stim…bila dia melucutkan

seluar dalam ku..dia tergamam…..

ahh abg besarnya abg punya..tak sempat aku berkata apa dengan

gelojohnya dia menjilat sambil hisap batang ku dengan penuh khusyuk…

aku dah seperti berada di atas langit ..

aku cakap syg hisap abg punya batang tak mcma abg punya isteri

hisap..syang mcm ade pengalaman…dia tak peduli….

habis semua telur2 k semua dia hisap..aku dah makin tak tahan…aku

mulakan aksi yg lebih sedap lgi….aku mulakan aksi 69 dia menghisap

batang ku yg 7 inci panjang sambil aku menjilat pukinya yang sungguh

sedap rasanya..ah ah ah ah abg jilat lagi abg…

sue nak pancut lagi bang…ahhh crettt crett crett memancut2 air mani

nye kemuka aku….aku jilat biji kelentitnya yang kuras panjang semacam…

ahh aha hh…

sue makin gelisah aku cakap sue abg nak masukkan abg punya konek

ni..boleh takk…dia hanya pejamkan mata tanda setuju…aku yang punya

banyak pengalaman… tak punya bnyak masaalah utk menundukkan sue…

aku ambil sebuah bantal dan ku selitkan di bawah pinggang sue..tu dia

terserlah keindahan pukinya yang kemerahan tanpa sehelai pun bulu-bulu

puki yang menghalang penglihatan aku…

aku mulakan dengan menjilat pukinya dengan perlahan lagi…sue menjeit

lagi ahh ahh ahhh abg cepatt banggggg fuck me abg …masukkan cepat…

ahhhh…aku dengan perlahan menghunuskan batang ku ke rekahan pukinya yg

indah itu..dengan perlahan ku hunuskan ahhhh ahhhh abg sakit abg….

bila separuh kepala kote ku masuk…aku keluarkan sedikit…bila sue dah

selesa maku hunuskan lebih sedikit sue mengerang ahhhh ahhh perlahan

bang senakk…

aku berhenti kutarik semula keluar…ku masukkan lagi tup tup …aku

terasa sesuatu menghalang batang ku dari terus masuk ku tekan kuat

sedikit sue menjerit arhhhhhhh abg sakittt …

aku cium mulutnya utk mengurang sakit nye,bila sue dah selesa aku

mulakan pertarungan aku dengan lebih jentel sue mengerang tak tertahan

lagi abg ahh ah ahh sedap bang laju lagi abg..

ahhh HHH hh bermacam posisi aku lnyak sue malam tu..dan setelah sue

mencapai klimaknya yg kali ke 5 aku melajukan lagi henjutan aku…dengan

pengalaman aku dan selepas hampit 1 jam 30 minit aku projek dengan sue

kami sama2 mancapai klimak kami..sambil sue menjerit kepuasan

arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh……..

aku puas dapat anak dara lagi malam tu…selepas projek yang pertama tu…

selang 1/2 jam kemudian aku dan sue sambung lagi…perghh mcm nak

tercabut lutut aku..malam tu tak tidur aku dan sue buat projek hingga

pukul 12 keesokannya… sekian…

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Cikgu Zana

[kl-bogel] Rogol Cikgu Syikin

[kl-bogel] Pak Din Dusun