[Mcm2Ada] barang lama yang sentimental value (rare)

aku tak sangka ada juga komuniti blogger pengumpul barang-barang lama wujud di malaysia ini.. semalam perasaan aku agak 'slow-motion' sikit ketika mengadap laptop cabuk aku melayari internet.. hehehe.. banyak perkara lama yang aku dah lupa, tapi blog mereka ini berjaya mengingatkan aku kembali peristiwa-peristiwa lama yang telah dilupakan.. untuk tidak melengahkan masa, aku nak kongsi serba sedikit gambar yang membuatkan aku tertarik untuk kongsi dengan anda semua..

sumber : apa yang best sangat?

ini biasa.. sekarang pun ada lagi

lepas habis makan, boleh guna kotak tu buat trumpet

makan semua sekaligus.. baru syok!! hahaha

snake board game

hat ni kalau bawak pi sekolah, pecah pala aaaaa.. hahaha

dulu-dulu, kalau siapa pakai kasut ni, dia la yang paling hensem
sebab bakal jadi jaguh badminton cam rashid sidek (bata badminton master)

hang mau lawan cc ka, top speed ka, harga keta? habaq mai!

kad dulu-dulu... happy family pun yang 1st version punya..
lukisan dia agak horror.. hahahaha.. dulu aku takut tengok muka
bapak tukang masak..

snap 1st edition.. bila pikiaq balik, benda ni pun aku boleh main?? hahaha

coke botol gemok.. zaman sekarang mana ada dah.. 

botol ayaq karbonat dulu-dulu ada tapak hitam.. boleh buat
macam-macam (kraftangan)


alat untuk tengok slide show.. selalunya orang tengok
gambar kaabah / jemaah haji dan lain-lain.. hehehe


contoh disk koleksi slide show

koleksi tiket bas dulu-dulu

bola takraw gajah hijau (rotan).. zaman sekarang ni susah nak carik
bola takraw rotan.. semua plastik ja..


ridsect.. boleh juga dijadikan pistol air ataupun pistol kacang hijau..

dulu shelltox.. sekarang shieldtox
cuba carik kat kedai, ada lagi tak ajinomoto dalam tin camnih..hahahah


bekas ubat nyamuk (lingkaran) sekarang ni orang tak pakai dah ubat nyamuk 
lingkaran.. semua pakai elektrik ja..


kalau takdak benda ni time exam, memang takleh jawab exam beb..

geng miskin pakai water colour panda.. geng kaya pakai 'buncho' 


minuman karbonat sudir.. masa ni semua pakat gila
nak kumpul warna tin yang berlainan.. 


yang ni paling rare.. kah kah kah.. ntah-ntah AC mizal pun dah lupa
ada minuman karbonat 4u2c RAP.. kah kah kah.. zaman ni,
kalau boleh makan megi cup + minum RAP kira habih snoop dog la..



--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana