[kl-bogel] Zieyla Aziela Gadis Jelita Dari Kelantan


Mengenali ZIeyla Aziela bukan semudah yang kita lihat gaya photonya yang mengoda. Sifat sopan santunnya membuatkan setiap lelaki mudah tergoda. Gadis berusia lingkungan 19 tahun, berbintang capricorn ini memang mudah mesra jika berjaya mendekatinya.Namun tidak semudah itu di digoda setiap lelaki. Adat melayu dan agama jadi pegangannya menjaga maruah diri sebagai seorang gadis.

Zieyla masih menuntut di salah sebuah politeknik kota bharu. Semestar 2 Pengajian dalam bidang diploma marketing. SEorang gadis yang menjiwai seni dan budaya meminati lagu-lagu Datok Siti Nuraliza.Pelakon yang diminat Farid Kamil, Membaca novel jadi kegemaran masa lapangnya.Sebagai seorang gadis yang memang cantik dia mempunyai satu kegemaran yang jarang ada pada gadis-gadis lain, Dia lebih memilih mengemari bunga. Masa lapangnya selalu diluangkan untuk bersembang dengan kawan-kawan dan kenalan baru, di halaman FB
Ketika diajukan satu soalan apabila berchating, pernahkah ada lelaki cuba mengodanya? Dia menjawab dengan senyuman malu " Em!!! Selalu, ramai, tapi saya tak layan". Bila ditanya kenapa? "Saya dah berpunya." Jawapnya jujur sambil melemparkan lirikan manja.
Meminat pakaian berwarna merah dan hijau.Gadis manis berasal dari Tanah Merah Kelantan, anak kedua dari dua beradik dalam keluarga bercita-cita sebagai seorang exskutif marketing dan ahli perniagaan wanita berjaya suatu ketika nanti.Ingin mengenali gadis ini sila ke halaman FB zyla_aziela@yahoo.com.

Photo ikhsan dari Zieyla Aziela /http://misszieyla.blogspot.com/

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana