[kl-bogel] Taman Bukit Maluri, Kepong : Dulu taman permainan, kini taman "SEKS"

www.tips-fb.com
Tahu tak di mana Taman Bukit Maluri di Shah Alam? Taman ini dulunya satu taman untuk seisi keluarga bergiat cerdas dan menghabiskan masa bersama ahli keluarga. Kini menurut laporan Malay Mail, penduduk sekitar Bukit Maluri telah mendapati begitu banyak kerosakan dan masalah di taman ini. Antaranya , lampu rosak kerana wiring yang tak sempurna, kabel elektrik yang terdedah, kotak elektrik yang terbuka dan banyak lagi. Laporan telah dibuat dari masa ke masa tetapi tindakan tidak diambil sehingga berlakulah insiden bulan Mac yang lepas di sebuah taman permianan yang hampir serupa masalahnya, seorang budak - Muhd Naquiddin, telah meninggal dunia selepas terjatuh dan terpegang tiang lampu yang mempunyai kabel yang terdedah sehingga menjana elektrik pada tubuhnya dan membunuhnya.

Taman Bukit Maluri : TAMAN SEKS REMAJA


Selain masalah kerosakan sini sana di taman ini, taman ini juga dikatakan menjadi tempat remaja dari sekolah melakukan seks bebas.
Menurut seorang penduduk, remaja akan melakukan seks di gazebo berbumbung yang terdapat di taman ini kerana gelap dan sunyi pada waktu malam

Selain dari gazebo, remaja ini juga melakukan perkara yang tak bermoral ini si papan gelongsor budak-budak.
Penduduk di sekitar telah memberi nama papan gelongsor itu sebagai " Tunnel of Lust". Bukan saja di malam hari, tetapi ada penduduk yang melaporkan mereka ternampak pelajar melakukan seks pada siang hari di gazebo serta papan gelongsor.Ada penduduk yang pergi menegur tetapi ditentang dan dimaki orang remaja-remaja ini.Mereka tidak berani melakukan apa-apaa kerana takut akan diserang.

credit : mmail

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana