Wednesday, July 6, 2011

[kl-bogel] Perempuan Rogol 10 Orang Lelaki Kerana Hobby



Valeria K

assalamualaikum ..salam sejahtera untuk semua pembace setia ps 

haha nak gelak pon ade bace nih .. perempuan rogol lelaki .. aiyak perempuan ni .. dah sangap sangat ke apa .. tau memang gila seks kot .. huhhuhu tapi realiti nya macam ni nak buat macam mana kan .. hee 

Seorang perempuan muda eksentrik ditangkap polis Rusia kerana meracuni dan memerkosa 10 lelaki setelah lebih dulu memancing mereka dengan kecantikannya. Perempuan itu diketahui bernama Valeria K (32). Hobinya cukup unik, iaitu mengumpul labah-labah beracun. Oleh kerana itu, ia digelar "Black Widow", sejenis labah-labah raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya.

Menurut laman Life.ru, polis mulai curiga ketika jumlah pesakit laki-laki dengan keluhan yang khusus meningkat di rumah sakit. Keluhan itu adalah keracunan klonidin dan trauma berat pada zakar. Tidak banyak yang diingat lelaki itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah perumahan. Menurut mereka, perempuan itu juga sangat ramah.

Memang akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, polis masih pelik dengan mod perogolan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mendedahkan bahawa ia memang memujuk lelaki yang berfikiran gila seks itu ke rumahnya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja para lelaki itu menginginkan hubungan seks.

Ternyata suguhan untuk para lelaki itu sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun, sebelum itu, zakar lelaki yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. Tujuannya agar bisa tegak berjam-jam. Saat itulah mereka dirogol.

wahhh dahsyat sungguh perempuan tu ye .. macam macam je la .. kalau di malaysia ni .. ps ase tak ade la kes yang semacam ni kan ??? tau dah ade huhu


--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment