[kl-bogel] Kurang ajar punya PEREMPUAN!!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum... Ingatkan nak buat entri wordless wednesday... Owhhh, tak sesuai... Tak sabar-sabar nak post ni! Walaupun baru saja tiba di rumah! Walaupun penat letih belum hilang lagi...


Situasi yang berlaku dalam ladies coach komuter petang tadi...


Caitttt.... Betul-betul kurang adab ini negro! Engkau orang bayangkan sajalah, punyalah ramai penumpang yang sedang berdiri dalam coach tu, tapi ini PEREMPUAN dengan senang hatinya, dengan tiada rasa bersalahnya, dengan bangganya, melunjurkan sebelah kakinya sehingga occupy 3 tempat duduk. Kau ingat komuter ini kau yang punya yang kau boleh buat sesuka hati kau?! Ini komuter bukan Ahmad Albab yang punya seorang, kau tau! Semasa mengambil gambar di atas (punyalah susah saya nak tangkap gambar tu sebab takut dia perasan), kebetulan dia sedang membengkokkan kakinya sekejap sebelum melunjurkannya kembali. Sahabat dia sorang, sama keturunan jugak dengan dia, perangai pun sama, duduk bertentangan dengan dia, occupy 2 tempat duduk pulak!

Serius saya sangat marah! Saya mau tegur jugak, tapi tak berani sebab saya seorang saja. Minah negro ni, tengok cam samseng jer, tak pasal-pasal satgi saya lak yang kena lanyak dalam komuter tu. Hukhukhuk. Tapi kalau ada 'orang-orang yang memerlukan' tempat duduk tu, memang saya tegur la, ada jugak la alasan. Nasib baik yang sedang berdiri tu, orang-orang muda saja. Tapi serius panas hati weh!

Baca selanjutnya di sini: http://lunalanun.blogspot.com/2011/07/kurang-ajar-punya-perempuan.html

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana