[kl-bogel] Baru Berusia 29 Tahun, Lelaki Ini Sudah Miliki Cucu


BRIDGEND, RIMANEWS — Baru berusia 29 tahun, tetapi Shem Davies sudah menjadi Atok setelah anak perempuannya yang berumur 14 tahun melahirkan anak. Davies juga menjadi ayah ketika umurnya baru 14 tahun.

Anak perempuan Davies, Tia, melahirkan bayi perempuan seminggu sebelum ulang tahunnya yang ke-15.

Dilapotkan The Sun, Jumaat (15/7/2011), Davies mengungkap "kebahagiaannya yang luar biasa" atas kelahiran cucunya itu.

Tia menamakan bayinya Ava Grace yang dilahirkan 10 hari lebih awal sehingga harus dirawat di dalam inkubator. berat bayi itu hanya sekitar 1 kilogram.

Bayi itu kini dirawat di unit perawatan khusus bayi di sebuah Hospital di Bridgen, South Wales.

Meskipun begitu, Davies mengaku teruja ketika Tia mengaku hamil dengan teman lelakinya, Jordan Williams, yang berumur 15 tahun.

Davies yang kini memiliki anak berusia sembilan bulan dari Robyn Thomas menyatakan, "Rasanya beberapa ketika lalu Tia masih bayi, tiba-tiba dia sudah hamil."

"Saya boleh saja memarahinya, tetapi apa gunanya. Saya menyedari situasi ini sulit bagi mereka kerana saya dulu mengalaminya ketika seusia mereka," ujar Davies

Davies mengaku belum bersedia ketika menjadi ayah di usia 14 tahun. "Saya tidak boleh menghadapinya dan saya kabur," akunya.

Dia berpisah dengan ibu Tia, Kelly, tiga bulan setelah Tia lahir. "Mimpi terburuk saya selama ini adalah Tia mengulangi kesalahan yang saya lakukan dulu, hamil di usia muda," kata Kelly yang kini berusia 30 tahun.

"Padahal, saya sering menasihatinya tentang kontrasepsi," katanya.

* Sumber rimanews.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana