Saturday, July 9, 2011

[kl-bogel] AWEK NI MAIN GITAR LAGI POWER DARI NAJWA LATIF

Korang semua tentu kenal dengan Najwa Latif kan.. awek yang pandai main gitar dan boleh nyanyi dengan suara yang mendu bak buluh perindu gitu.. hehe.. kalau korang tak kenal jugak.. tengok gambar yang ada kat bawah ni.. tengok betol- betol sampai ingat wajah dia.. nanti kalau korang jumpa dia, senang cket nak tolong sampaikan salam aku kat dia.. hehe



Tapi..

Tadi sedang aku duk sedap baca Oh! Bulan.. aku ada terjumpa entri pasal awek yang terer main gitar.. nama cewek tu, Prisa Adinda Arini Riazi.. cewek Indonesia ni.. dia ni bukan sekadar orang- orang biasa yang memang dah kira hebat kalau boleh main gitar ala- ala Man Kidal tu.. dia ni lagi dahsyat dari tu..



Cuba korang tengok dia mainkan lagu " Drifting- Andy McKee " yang memerlukan skill main gitar yang hebat macam gaban gitu.. memang mantap r skill dia.. bukan senang nak main lagu tu.. aku dah berapa kali try, tapi masih tak boleh- boleh lagi.. dah lemah semangat aku dibuat nya.. mungkin aku kena menuntut ilmu dengan cewek ni dulu kot..

Jom tengok kehebatan si cewek ayu ini bermain gitar..

http://www.youtube.com/watch?v=YdcGXxv5YeU

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment