Sunday, June 19, 2011

RE: [kl-bogel] Minta pencerahan gaji menteri bnyak ni ke?

Itu pasal lar pak2 menteri BE END yg BODO ni takut hilang kuasa….

Huhuhu…

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of ppitcrew ppticrew
Sent: Monday, 20 June 2011 9:01 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Minta pencerahan gaji menteri bnyak ni ke?

 

Tu yang nak sgt org PAS , DAP, PKR nak jadi menteri ....

2011/6/19 catdog <y2chot@gmail.com>

menteri pegi kenduri kawin ...menteri pergi melawat kematian..rakyat mintak bantuan...datangnya dari mana bang duit tuh...kaji dulu sebelum cakap...korang jangan ingat nik aziz jer pemurah...

YB BN pun pemurah...sampai tak larat nak layan permintaan rakyat..tuh belum kira lagi ..kalau rakyat kemalangan nak duit cepat...yb juga yang nak menolong...
kalau tak tolong tak nak sokong...lari malam yb BN kalau tak pandai cari duit dan projek..

.yang korang tau..YB BN makan duit..hidup mewah..kebajikan yang disumbangkan langsung korang tak nak cerita...

berhentikanlah kerja menghasut nih...jangan korang ingat pas jer islam dan baik..BN pun banyak orang islam dan baik gak...

kebanyakkan YB BN terpaksa kerja kuat untuk membantu rakyat..rakyat tak pernah faham diaorang anggap YB banyak duit..senang carik fun...korang nih bercakap jer ..tak pernah kaji atau tengok..yang korang tengok keburukan jer..kebaikan tak pernah ada..nik aziz dan anuar berahim jer bagus dan baik...

bawak2lah mengucap syahadah...SEMOGA ALLAH SWT MEMBERKATI PERJUANGAN BARISAN NASIONAL..DAN DIBERI KEMENANGAN YANG GILANG GEMILANG...




 

2011/5/29 joe joe <joelabu00@gmail.com>

jgn harap diaorg nak potong... potong kepala kita ada laaaa huhuhu

2011/5/27 kimi wazer <kimiwazer@gmail.com>

potong je elaun diorang ni... mua dah sangat neh... makin menyusahkan rakyat je...

 

2011/5/27 Syafiq Abdullah <syafiq0000@gmail.com>

 

 

‎1. Bercuti keluar negara sekali setahun terutama selepas persidangan Dewan Negara
- semua perbelanjaan ditanggung oleh kerajaan termasuk tiket penerbangan, hotel, duit poket sebanyak RM50,000.00. Kalau tidak bercuti keluar negara seorang menteri boleh menuntut sebanyak RM50,000.00 tanpa resit.

2. Bil letrik percuma ditanggung oleh kerajaan Malaysia

3. Bil Air percuma ditanggung oleh kerajaan Malaysia

4. Bil telefon percuma ditanggung oleh kerajaan Malaysia

5. Peruntukan perkakasan dapor/perhiasan rumah dll boleh dituntut setahun sekali sebanyak RM40,000.00

6. Sebuah kereta Mercedes S320, di lengkapi dgn telefon bimbit,satu pemandu,minyak percuma.Kalau guna khidmat pemandu kementerian, dapatlah duit percuma.(perdana sebagai kereta rasmi semata-mata)

7. Semua pemberian derma seperti kepada perkahwinan, kematian,atau pemberian kepada badan kebajikan kebajikan boleh dituntut.

8. Boleh mengadakan rumah terbuka setiap hari raya, segala perbelanjaan ditanggung oleh kerajaan. Kebiasaan Menteri menuntut sebanyak RM400,000.00

9. Setiap menteri biasanya tuntutan mereka sebanyak RM45,000.00 semua elaun perbelanjaan tidak termasuk elaun-elaun dalam slip pendapatan bulanan.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment