Tuesday, May 17, 2011

RE: [kl-bogel] POLIS - Pasukan Orang Liar, Iblis & Syaitan

POLIS RAJA DI MALAYSIA…..

Hehehehe….

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of catdog
Sent: Tuesday, 17 May 2011 10:15 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] POLIS - Pasukan Orang Liar, Iblis & Syaitan

 

dia orang ni memang pandai menghasut ..konon polis zalim...padahal dia orang yang menzalimi diri sendir...polis tangkap mereka2 yang benar-benar buat hal...ko ingat polis tuh sorang ker..beratus orang dok memerhati so polis tahu siapa yang mula buat kecoh...mereka2 ni ditangkap adalah kepala2...

2011/5/16 PP VTR <ppvtr89@gmail.com>

Bro, Lu tak de sana, lu baca artikel saja. Brother polis tu juast buat keje dia. Yang salah tetap salah. Berhimpun cara haram kenelah di ambil tindakan.Bila nak kene tangkap lari ,masuk restoren pura-pura makan. Bila kene tangkap kata polis zalim.

 

2011/5/13 mohd fais mohd nadzir <faisrb32_82@yahoo.com.my>

hidup polisssssssssssss

yang korang tuh bangang sangat nak berpiket2 macam indonesia tuh buat ape................????

kite bukan dalam budaya yang macam tuh...............

baik korang bawak anak bini korang pergi melawat mak bapak korang kat kampong tuh yang dah lame suruh korang balik datang kenduri jiran2 atau orang kampong buat kenduri kawen........................

 

bast regards,

fais- pencinta keamanan.....


From: chopii <ucoppii@gmail.com>


To: kl-bogel@googlegroups.com
Sent: Friday, 13 May 2011 5:02 AM
Subject: Re: [kl-bogel] POLIS - Pasukan Orang Liar, Iblis & Syaitan

 

bro....

aku merayakan hari pekerja dengan family bro...

buang masa je berarak...

apa motif....

org bagi cuti suruh berehat...

bukak akta la bro...

mana2 tiga atau lebih hingga lima berkumpul polis bleh tahan...takpayah nak warning2...tanpa waran tu bro....

 

 

 

 

 

Pada 4 Mei 2011 4:21 PM, Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com> menulis:

Monday, May 2, 2011

Kerajaan Rakyat - SHAH ALAM 2 MEI : Parti Sosialis Malaysia (PSM) akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (SUHAKAM) berhubung tindakan biadap polis menahan 21 orang awam ketika perhimpunan aman sempenan Hari Pekerja semalam.

Setiausahan PSM, S. Arutchelvam berkata beliau kesal dengan perlakuan ganas polis walhal perhimpunan itu terlebih dahulu dimaklumkan kepada pihak berkuasa.

"Polis langsung tidak menghormati hari pekerja. Kita sudah menulis surat untuk memaklumkan bahawa kita akan merayakan hari pekerja dan kita juga mengatakan kepada polis bahawa kita akan berkumpul dan berarak," kata Arutchelvam.

Polis juga dibidas kerana menangkap orang awam secara semberono termasuklah mereka yang sedang menikmati makanan tengah hari di restoren di Ibu kota.

"Polis tidak memaklumkan kepada kita agar jangan berkumpul. Tapi pada 1 Mei (semalam), polis dengan ganasnya menangkap dan menyuraikan dengan ganas orang ramai yang hadir.
Orang yang sedang makan dalam restoren pun ditangkap dan sebagainya.

"Ini satu pencabulan yang dashyat semasa Hari Pekerja dan kita akan membuat aduan kepada SUHAKAM. Polis memang kurang ajarlah dalam hal ini," katanya lagi.

Bagaimanapun, beliau mendedahkan polis sebenarnya bercadang mahu melanjutkan penahanannya dengan tuduhan terlibat dengan perhimpunan haram di Alor Setar pada tahun 1995.

“Polis sebenarnya hendak meletakkan satu tuduhan baru terhadap saya bahawa kononnya pada tahun 1995 saya terlibat dalam satu perhimpunan di Alor Setar. Jadi mereka hendak mereman saya, tetapi disebabkan orang ramai tidak mahu keluar daripada balai, polis terpaksa bebaskan saya," katanya.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com




--
TERIMA KASIH....

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment