Sunday, May 15, 2011

RE: [kl-bogel] PM Paling Bangang Dalam Sejarah

Hehehehe… nak buat mcm mana….

Terpaksa isi 97 lar bro….

Bukan nak berlagak, tp terpaksa….

Ingat pakai 95 bleh jimat, rupanya dok tambah masalah plak….

Org UMNOnok mana tau buat calculation bro….

KERAjaan suruh isi air pon, diaorg ikut….

 

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of atuk_aji
Sent: Friday, 13 May 2011 12:47 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] PM Paling Bangang Dalam Sejarah

 

bukan hipokrit tuan, kena tau jugak kebanyakkan kenderaan2 kerajaan, mewah separa mewah ada menggunakan ron97. Duit minyak tu datangnya dari sumber2 cukai2 itu dan ini. Titik peluh kita, rezeki dariNYA amanah dan tanggungjawab untuk membahagiakan keluarga yang kita sayangi.
mmm...aku pakai ron97 kat keta yang lagi 2 hehe..minyak bagus, enjin x rosak. 95 x berapa bagus. Tanya ngan geng2 mekanik diorang bagitau enjin mudah rosak, kena maintain = duit kuar. Elok2 duit tu aku boleh belanja keluarga aku, dah ke tempat lain peginya. Aku sayang keluarga aku lagi dari kenderaan2 aku. Tapi, nak buat macam mana kan, cukai nak kena ayar nih hehee.

/5/5 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

Mana ada… minyak jer naik kan?

Harga barang x naik lar....

Cuma ada penyelarasan jek….

Hehehehehe….

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Abu Bakar
Sent: Thursday, 5 May 2011 4:05 PM

Subject: Re: [kl-bogel] PM Paling Bangang Dalam Sejarah

 

apa la lu...guna ron 95 tapi bila ron 97 naik macam nak kiamat. hipokrit betoi.

Pada 5 Mei 2011 12:49 PM, Lokman Ali <lipanbatu@gmail.com> menulis:

Thursday, May 5, 2011

15 DALIL MEMBUKTIKAN ANWAR NI SEKS MANIAK !

 Gagasan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) mengariskan 15 dalil mengapa Negeri Selangor tidak memerlukan seorang pelaku video lucah, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor, ujar Pengerusi GAPS Hamidzun Khairuddin.

 

1. PENGESAHAN WARTAWAN KANAN- kumpulan pertama yang menonton video ini dari beberapa buah media cetak, elektronik dan media maya sendiri telah mengesahkan pelaku dalam video itu adalah 200% Anwar.

2. OMEGA. Jam omega anwar ditemui dalam bilik hotel itu.

 

3. DNA. Anwar sehingga kini takut dan tidak mahu memberikan DNA nya, bagi mengesahkan yang jam itu bukan miliknya.

 

4. SUMPAH. Datuk Eskay telah bersumpah mubahalah sebagai keinsafan bahawa apa yang dia bongkar adalah suatu kebenaran. Namun sehingga ini anwar takut dan kecut untuk melakukan sumpah mubahalah untuk menafikan kebenaran Video itu.

 

5. POLIGRAF. Sehingga ini anwar takut dan kecut serta tidak berani melakukan ujian tidak menipu.

 

6. DATUK ESKAY. Dia adalah sahabat baik Anwar. Dia berada di dalam video itu, dia membawa masuk gadis idaman anwar itu. Dia yang membongkar video itu.

7. PELACUR CHINA DOLL. Pelacur itu berasal dari China, dia adalah seorang pelajar IPTS yang buat kerja sambilan.

 

8. MANAGER CHINA DOLL. Dia adalah orang yang membawa china doll itu kepada Datuk Eskay.

 

9. CCTV. Cctv hotel apartment itu merakam dengan jelas kelibat Anwar datang dan pergi dari hotel itu.

 

10. TWITTER. Anwar nak gunakan alibi yang waktu itu dia sedang melayan twitter. Bila di periksa twitter Anwar didapati ada selang 2 jam yang twitter Anwar "diam". Ya waktu itu dia sedang sibuk memuaskan nafsu syahwatnya.

 

11. PAKAR VIDEO. Pakar video dalam dan luar negara mendapati video itu adalah 100 % betul.

 

12. BUKAN SUPERIMPOSED. Pakar filem menyatakan teknologi superimposed untuk filem atau video masih belum ada. Mereka berpendapat adalah mustahil untuk video superimposed apatah lagi untuk pergerakan seks selama 22 minit.

 

13. BODY LANGUAGE. Anwar menjadi manusia yang sangat takut semacam apabila isu ini di bongkar oleh Datuk Eskay. Kenapa ? Semua rakyat sudah tahu jawapannya.

 

14. AMK PKR. Perbuatan AMK PKR yang menghasut rakyat untuk menentang usaha Datuk Eskay yang mahu bersumpah laknat di Masjid Bandar Baru Sentul adalah usaha desperado Anwar untuk menafikan hak Datuk Eskay yang mahu membongkar kebenaran.

 

15. PAPAGOMO. Papagomo.blogspot.com merupakan blogger amar maaruf nahi mungkar yang paling berani membongkar video ini di alam maya. Kini rakyat boleh menonton dengan jelas lakonan seks penasihat ekonomi Selangor itu di banyak medan maya.

 

Dengan 15 dalil ini Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) mendesak Anwar meletakkan jawatan sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri atau Menteri Besar Selangor wajib memecat Anwar dari jawatan Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor.

 

 

2011/5/5 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

Posted by Addin at 5/05/2011



KUALA LUMPUR - Kerajaan Umno-Barisan Nasional sekali lagi menaikkan harga Petrol Ron 97, kali ini sebanyak 20 sen menjadikan harga baru bahan bakar itu RM2.90 seliter. Kenaikan itu adalah tertinggi dalam sejarah negara selepas ia dinaikkan sebanyak 20 sen pada 1 April lalu. Ini adalah kali ke tujuh harga bahan bakar itu dinaikkan kerajaan sejak 31 Januari lalu, selepas ia diapungkan mengikut harga pasaran semasa. 

Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli sebelum ini berkata, beliau tidak terkejut jika harga petrol RON 95 pula akan naik jika BN terus kekal berkuasa./KD

Addin:

Aku kata PM paling bangang dalam sejarah negara bukannya apa.. Kerajaan PR Penang yang ko tuduh macam-macam ..cauvanis ler.. dikriminasi ler..menindas orang Melayu ler..akhir-akhirnya yang menaikkan 80% elaun untuk tok imam dan tok siak masjid yang majoritinya adalah Melayu Islam.. Yang ko UMNO, kononnya pejuang Melayu dan Islam hanya tau menaikkan harga barang je...selagi UMNO Be End perintah selagi tu lah barang naik..memang bangang punya PM!!

KAH KAH KAH… SIANG MALAM TUDUH KJAAN PR PENANG MACAM2, TP AKHIRNYA YG PALING BANGANG PEMIMPIN UMNO YG ISLAM, TERIMA KASIHLAH KPD UMNO MEMENANGI PRN SARAWAK

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com




--
atukaji

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment