Thursday, May 5, 2011

RE: [kl-bogel] PM Paling Bangang Dalam Sejarah

Keh keh keh… kesian dgn pencacai UMNOnok nih…

Org bg duit pon tak nak… sampai mcm tu diaorg ni diajar oleh BE END….

Mmg betul2 buta hati lar diaorg ni….

Dah x bleh diubah lagi....

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of Hisham
Sent: Thursday, 5 May 2011 4:44 PM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: RE: [kl-bogel] PM Paling Bangang Dalam Sejarah

 

NAIK KAN ELAUN POKET MASUK, NAIK KAN HARGA MINYAK DAN BARANG2 POKET BOCOR….. MANA SATU KAU NAK??   KO DPT SUME BENDA FREE KOT KAT ONE MALAYSIA NIE?? SAPA YANG BENGONG HAA???  KAH KAH KAH

 

From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of amir bun
Sent: Thursday, May 05, 2011 11:28 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] PM Paling Bangang Dalam Sejarah

 

semua kena tipu,cina naikkan elaun pak imam sebab nak pancing bengong....mata duitan lah lu ni bro...

2011/5/5 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

Posted by Addin at 5/05/2011

KUALA LUMPUR - Kerajaan Umno-Barisan Nasional sekali lagi menaikkan harga Petrol Ron 97, kali ini sebanyak 20 sen menjadikan harga baru bahan bakar itu RM2.90 seliter. Kenaikan itu adalah tertinggi dalam sejarah negara selepas ia dinaikkan sebanyak 20 sen pada 1 April lalu. Ini adalah kali ke tujuh harga bahan bakar itu dinaikkan kerajaan sejak 31 Januari lalu, selepas ia diapungkan mengikut harga pasaran semasa. 

Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli sebelum ini berkata, beliau tidak terkejut jika harga petrol RON 95 pula akan naik jika BN terus kekal berkuasa./KD

Addin:

Aku kata PM paling bangang dalam sejarah negara bukannya apa.. Kerajaan PR Penang yang ko tuduh macam-macam ..cauvanis ler.. dikriminasi ler..menindas orang Melayu ler..akhir-akhirnya yang menaikkan 80% elaun untuk tok imam dan tok siak masjid yang majoritinya adalah Melayu Islam.. Yang ko UMNO, kononnya pejuang Melayu dan Islam hanya tau menaikkan harga barang je...selagi UMNO Be End perintah selagi tu lah barang naik..memang bangang punya PM!!

KAH KAH KAH… SIANG MALAM TUDUH KJAAN PR PENANG MACAM2, TP AKHIRNYA YG PALING BANGANG PEMIMPIN UMNO YG ISLAM, TERIMA KASIHLAH KPD UMNO MEMENANGI PRN SARAWAK

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment