Tuesday, May 10, 2011

RE: [kl-bogel] Ketika harga minyak dunia menjunam, kerajaan naikkan RON97

Keh keh keh…. Ko cakap pon berterabur….

Itu jer ker yg UMNOnok ajar ko?

BM pon FAIL ada hati nak komen....

Hahahahaha....

 


From: kl-bogel@googlegroups.com [mailto:kl-bogel@googlegroups.com] On Behalf Of sarawak best
Sent: Monday, 9 May 2011 10:25 AM
To: kl-bogel@googlegroups.com
Subject: Re: [kl-bogel] Ketika harga minyak dunia menjunam, kerajaan naikkan RON97

 

PR nie jenis manusia tak reti mengira laaa.... subsidi punyer mentaliti ler tuu ... hehehe ingat murah ke minyak kat pasaran dunia? org semenanjung memang gitu sikit2 nak mintak sibsidi itu ini ... semua sibsidi nak jana ekonomi jauh sekali tu pa pasal tak beri bonus je election kalah ...sekarang nie masa bentang udget tak penting masa election je penting sebab masa tu la nak announce kalau tak kalah ngundi ...jadi rakyat ape gitu rakyat yg nak je beri tak mau ...tu la permainan rakyat yg diajar oleh PR .... bagus sangat la gitu 

 


From: Symbian™ <alidariff@gmail.com>
To: kl-bogel@googlegroups.com
Sent: Saturday, 7 May 2011 18:42:35
Subject: Re: [kl-bogel] Ketika harga minyak dunia menjunam, kerajaan naikkan RON97

haha..mabukk

kat indon minyak lg mahal...

aku rasa lak PR memrintah minyak lg naik..

mmg la turun ..tp kat benda lainnaik la kot...biasa la tuh...

kera dpt bunga...aku xpcaya 100%

2011/5/7 rambu ramba. <koleksirambu@gmail.com>

tapi kebanyakkan kereta yg guna ron97 aku tenguk kereta kerajaan jer,dan pemilik kereta2 mewah yg tak sesuai keretanya guna 95..selagi diaorang tak naikkan harga ron95 oklah..kalau pr memerintah lagi lah turun..

2011/5/6 Makhtar, Mahadir: Mr. <mahadir.makhtar@epcos.com>

KUALA LUMPUR: Ketika harga minyak di pasaran dunia jatuh menjunam, selepas tercetus kebimbangan terhadap permintaan tinggi di Amerika Syarikat, kerajaan Umno-BN pula bertindak menaikkan harga minyak Ron97.
Harga minyak mentah di pasaran dunia dilapor  turun sejak Rabu terutama selepas berita kematian pemimpin Al Qaeda, Osama Ben Laden.
Minyak mentah jenis West Texas Intermediate @Light Sweet Crude oil (diperdagang di AS) turun sebanyak 0.4 peratus menjadikannya US$112.9 setong.
Sementara minyak mentah jenis Brent North sea (diperdagang di London) pula turun $1.26 kepada US$121.19 setong. Malah, penurunan harga minyak dunia itu turut diikuti dengan pengukuhan dolar Amerika Syarikat.
Ia adalah hari kedua berturut-turut kejatuhan mendadak untuk WTI dan Brent, yang dilihat mengukuhkan harga pasaran sejak bulan-bulan kebelakangan ini, di tengah- tengah pergolakan Arab yang memarakkan kebimbangan terhadap bekalan bahan mentah itu.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "kl-bogel" group.
To post to this group, send email to kl-bogel@googlegroups.com
To subscribe or unsubscribe at http://groups.google.com.my/group/kl-bogel/subscribe
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/kl-bogel?hl=en
Sebarang email pertanyaan, hantar kepada abangmod@gmail.com

No comments:

Post a Comment