[kl-bogel] Pertama kali merasa faraj

Sejak dibangku sekolah saya sering mengeluarkan air mani saya dengan tangan apabila saya terlalu stim. Berbagi2 pelincir telah saya gunakan seperti sabun, minyak losyen, air lior dan juga krim rambut.Selepas air mani saya terkeluar, saya akan merasa amat lega. Kini setelah saya tamat bersekolah, saya telah pun bekerja sebagai kerani disebuah bank di KL. Umur saya 23 tahun dan saya tinggal menyewa bersama2 kawan2 saya di Keramat.

Pengalaman seks saya bermula ialah apabila saya menerima gaji saya yg pertama sebanyak RM 680.00. Saya memang bertekad untuk merasai faraj wanita. Tempat yang saya tuju ialah Rumah Urut atau Massage Parlour yang terdapat banyak di KL. Pada mulanya, saya memang agak takut kalau2 ada serbuan oleh pegawai pencegah maksiat. Tetapi .... saya masih lagi bernasib baik sehingga sekarang.

Rumah urut yang saya kunjungi ialah di Jalan Hj Taib. Sebaik sahaja saya masuk kedalam rumah urut tersebut, saya di jemput duduk oleh seorang lelaki cina sambil bertanyakan siapa yang saya hendaki. Keadaan dlm rumah urut tersebut agak gelap. Saya pura2 dah biasa tempat itu. Tetapi lelaki tersebut mungkin mengetahuinya kerana dia tersenyum sambil bercakap bahasa cina kepada seorang wanita cina. wanita cina tersebut mendekati saya lalu memimpin tangan saya ke satu meja sambil bertanya..."Lu mau minum apa?...beer ka?". saya terperanjat lalu menjawab." tak mau...tak mau beer, saya mau coke saja." Amoi tersebut ketawa lalu meminta coke pada lelaki tadi.

Sebentar kemudian coke saya pun sampai.Saya minum dlm keadaan menggeletar....amoi tersebut memerhatikan saja gelagat saya. Sebentar kemudian dia bersuara" Lu mau body massage kaa?". Saya tak tahu apa itu body massage.Sebentar kemudian, lelaki cina tadi pun dtg lalu berkata " Encik, sekarang boleh masuk massage". saya pun tanpa banyak bicara terus mengekori amoi tadi masuk ke sebuah bilik. Sesampai sahaja saya dalam bilik tersebut amoi tadi terus mengunci pintu dan menanggal pakaiannya....bogel habis 100%.

saya amat stim bila lihat amoi yg berbogel dihadapan saya. Saya bertanya"...amoi, baju saya mau buka ka?". Amoi tersebut ketawa " Yaaa laa...haiyaaa. lu tak pernah mari kaaa?....bukak semua nanti saya kasi massage.....lu tak tau kaa?". Saya pun tanggal semua pakaian saya... yg tinggal hanya underwear...konek saya keras tercacak.Amoi tersebut suruh saya baring meniarap. saya menurut saja. badan saya diurut perlahan2....dia bertanya " mau massage pakai lotion ka atau powder?". saya cakap.." apa2 pun boleh". Lalu badan saya diurut dengan lotion baby oil....fuuuh lamak...sikit punya best ke....saya bertanya " Amoi... boleh kongkek kaa..?" Amoi itu menjawab...." Boleh...itu lu suka...tapi mau pakai kondom.... semua kasi kongkek 30 ringgit bolee kaa?".

Saya tersenyum....30 ringgit kira oraitlah..lalu bangun. Amoi tersebut marah pada saya ." nanti dulu laa...lu tak pernah kongkek ka?" saya menjawab ya sahaja. Dia tersenyum. Dia menyuruh saya baring terlentang , lalu diselaknya underwear saya. Konek saya terpacak...dibelek2nya konek saya. lalu berkata " Lu mau hisapka...saya kasi hisap lu punya lanchow mau ka.....50 ringgit ...OK?". Aku pun setuju sahaja. Amoi tersebut melihat jam dinding lalu berkata "Encik lu ada lagi 5 minit...cepat kasi basuh lanchow....nanti saya bikin ice krim sama lu." Saya cepat2 cuci konek saya yg keras macam batu lalu baring atas katil. Amoi mengambil tissue lalu mengelapkan konek aku. Dikala itu konek aku macam besi kerasnya. Sebaik saja dikulum aku terasa amat nikmat sekati. memang amoi tersebut sangat pandai menghisap batang konek lelaki. agak lama juga dia kulum dan hisap tapi air mani saya masih belum keluar lagi. lalu dia bersuara "lu kasi kongkek samam saya....wa lu punya adik manyak kuat loo". saya menurut sahaja sebab memang lubang farajnya lah yang saya inginkan.

Amoi baring dgn kaki terkangkang....saya menindih dan memasukkan batang saya. amoi membantu sambil mengerang sedikit. Semasa itu saya nampak jelas rupa wajah amoi itu...tidaklah cantik mana tetapi dgn make-up ia kelihatan okay....bandan putih melepak dan solid.
Semasa saya henjut..konek saya keluar masuk lubang farajnya saya rasa dah berair dan licin. Saya perhatikan tetek dan lehernya....putih melepak....bulu ketiaknya baru dicukur. Saya dgn ghairahnya mencium dan menjilat ketiak amoi itu. Amoi itu kegelian sambil merengek manja. Saya perhatikan amoi ini agak dah berumur juga dlm lingkungan awal 30-han tapi badan memang solid. Peha dan betisnya habis saya jilat dan hisap. Setelah bertungkus lumus akhirnya saya pun terpancutkan air amni saya dan begitu juga amoi itu.

Itu lah sedikit sebanyak pengalaman seks sebenar saya. Sehingga kini saya masih lagi mengunjunggi hotel2 dan rumah urut yg terdapat di KL tetapi sejak tahun lepas saya agak kurang menyetubuhi wanita2 tukang urut sebab khuatir kalau di serbu.

 

Comments

  1. Bro gv me the adress in Jln taib...hw much is full massage include....does the price varies wit the woman

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[kl-bogel] Huzaida..

[kl-bogel] Sasha Isteri Teman

[kl-bogel] Cikgu Zana