Tuesday, May 3, 2011

[kl-bogel] PAK AZIZ part2

Kemudian mulutnya bergerak turun ke payudara jururawat muda yang tadinya
menjadi milikku. Pak Aziz kelihata rakus menikmati gunung kembar yang kenyal itu.
“Eemmhh…aahhh…aahh !”
Lina mengerang menikmati hisapan-hisapan pak jaga tua pada payudaranya, tangannya memeluk kepala yang rambutnya sudah tipis dan beruban itu.Lina merasakan kedua putingnya semakin mengeras akibat rangsangan yang terus datang sejak tadi tanpa henti. Sambil menyusu, jaga tua itu juga mengorek-ngorek vaginanya, jari-jarinya masuk mencungkil liang kemaluannya membuat daerah itu semakin basah oleh lendir.
“Aku dah tak tahan, boleh aku nak tutuh?” Pak Aziz berbisik ditelinga jururawat muda.
Lina hanya mengangguk. Pak Aziz segera menempelkan kepala pelirnya ke mulut
vagina gadis itu. Terdengar desahan sensual dari mulut gadis itu ketika Pak Aziz menekan kepala pelirnya ke dalam.
“Uuhh…sempit betul, kamu ni masih dara ke?” Erang lelaki tua itu sambil terus mendorong-dorongkan pelirnya. Lina mengerang dan mencengkam kuat dengan Pak Aziz setiap kali batang pelir itu terdorong masuk. Setelah beberapa kali tarik dorong akhirnya pelir itu tertancap seluruhnya dalam lubang bur*t jururawat muda yang cantik
itu.
“Aahh... sempit dan ketat. Sedapnya.” Pak Aziz yang tua itu cuba mengimbangi perempuan muda. Dia tak mahu mengalah terlalu cepat. Sementara itu Lina menarik wajah pak jaga itu mendekat dan mencium bibirnya, sebagai tindak balas kepada Pak Aziz. Bibir indah yang merah basah itu berpadu dengan bibir lebam yang berbau tembakau kepunyaan pak jaga tua.
Pak Aziz mula menggoyangkan pinggulnya mengepam vagina gadis itu. Desahan
tertahan terdengar dari mulut Lina yang sedang berciuman. Pak Aziz memulai dayungannya yang makin lama makin bertenaga. Hebat juga lelaki tua yang sudah pencen tapi pelirnya masih keras dan sanggup membuat gadis itu menggeliat kenikmatan. Dia mahir juga mengatur frekuensinya agar tidak terlalu cepat kehabisan tenaga. Sambil mendayung mulutnya juga bekerja,
kadang mencium bibir gadis itu, kadang menggeletek telinganya dengan lidah,
kadang menggigit kecil lehernya. Aku hanya memerhati saja sambil mempelajari
teknik Pak Aziz. Lina pun semakin terbuai dan menikmati persetubuhan bersama lelaki
yang sebaya bapanya itu. Dia tidak menyangka pak jaga kamar mayat itu mampu
membawanya melayang tinggi. Lelaki tua itu semakin laju menggerakkan pelirnya dan mulutnya semakin kuat mengerang, nampaknya Pak Aziz akan segera orgasme.

“Tak perlu buru-buru Pak Aziz, biar saya yang gerak sekarang!” kata gadis muda itu tanpa malu-malu lagi. Pak Aziz tersenyum mendengar permintaan jururawat itu. Mereka pun bertukar posisi, Pak Aziz tidur telentang dan Lina mengangkangi pelirnya.
Batang itu digenggam dan diarahkan ke vaginanya, Lina lalu menurunkan tubuhnya
dan desahan terdengar dari mulutnya bersamaan dengan pelir yang terbenam
dalam vaginanya.
Mata Pak Aziz terbeliak ketika pelirnya tersepit di antara dinding kemaluan Lina yang sempit. Ia mulai menggerakkan tubuhnya naik turun dengan kedua tangannya saling menggenggam bahu Pak Aziz untuk menjaga keseimbangan.
“Sssshhh…oohh…yah…aahh !” Lina mengerang sambil menaik-turunkan tubuhnya
dengan penuh gairah.
Lina dan pak jaga kamar mayat itu memacu tubuhnya dalam posisi woman on top.

Lina demikian liar menaik-turunkan tubuhnya di atas pelir Pak Aziz,
dia merasakan kenikmatan ketika batang pelir lelaki tua itu menggesel dinding vagina dan kelentitnya.
“Aahh.. goyang sayang, goyang. Sedap... sungguh sedap!” kata Pak Aziz sambil meramas payudara si gadis yang mengkal.
Akhirnya Lina tidak tahan lagi, ia telah mencapai orgasmenya,mulutnya mengeluarkan erangan panjang. Pak Aziz yang juga sudah mendekati puncak mempercepat hentakan pinggulnya ke atas dan meramas payudara itu lebih kencang. Ia merasakan cairan hangat mula berkumpul di pangkal pelirnya dan otot-otot vagina wanita itu meramas-ramasnya sehingga tanpa dapat ditahan lagi spermanya terpancut didalam.
Setelah klimaksnya selesai tubuh Lina melemas dan tergolek di atas tubuh tua itu. Lina yang baru berusia 24 tahun itu begitu kontras dengan pria di bawahnya yang lebih wajar menjadi datuknya, yang satu begitu ranum dan segar sementara yang lainnya
sudah mendekati liang jubur.
“Sungguh sedap Cik Lina, sudah lama saya tak buat begini,” ujar Pak Aziz dengan tersenyum puas.
“Man, giliran kamu pula,” Pak Aziz mempelawa aku.

“Boleh ke saya tumpang sekaki, Cik Lina.” Aku bertanya.
Dalam hati memang aku teringin. Melihat adegan Pak Aziz dengan Cik Lina jururawat muda itu nafsuku sudah tak dapat dibendung lagi. Dari tadi rasanya aku ingin menerkam Cik Lina yang cantik molek itu tapi apakan daya Pak Aziz telah menguasai Cik Lina.

“Boleh saja, kalau saya tak bagi tentu burung itu tak boleh tidur,” jawab Cik Lina sambil menunjuk ke arah pahaku.

Lina turun dari katil dan berjalan menghampiriku. Jantungku berdegup kencang
melihat jururawat cantik itu sudah berdiri di hadapanku tanpa sehelai benang pun di tubuhnya. Butir-butir keringat masih nampak di tubuhnya yang putih mulus bekas pergomolan dengan Pak Aziz tadi. Lina membantu membukakan pakaianku, ketika melepaskan kemejaku, aku merasakan telapak tangan lembut gadis itu membelai dadaku, enak sekali sampai mataku terpejam menikmati.Lina melemparkan kemejaku ke meja di sudut bilik. Setelah bahagian atas terdedah, kini gadis itu berlutut di depanku. Tangannya bergerak lincah membuka talipinggangku dan menarik zip seluarku. Seluar dalamku turut ditarik dan aku telanjang bulat dihadapannya.
Lidah Lina bergerak liar menjilat batang pelirku sambil tangannya melakukan
gerakan melancap. Setelah batangku basah dengan liurnya, ia membuka mulut dan memasukkan pelirku ke dalamnya. Pelirku dihisap-hisap sampai aku pejam celik keenakan. Lina sendiri sebenarnya merasa mulutnya penuh dengan pelirku yang agak besar, namun dia tidak perlu waktu lama untuk menyesuaikannya.
“Aahh... sedapnya,” aku mengerang sambil meramas-ramas rambut Lina.
Tubuhku bergetar menahan nikmatnya dihisap terutama bila lidah kasar dan hangat itu membelai bahagian kepalanya. Aku rasa seperti ingin terpancut dilakukan begitu oleh jururawat muda yang sungguh cantik. Aku tak mahu selesai awal maka aku memeluk dan mengangkat tubuh wanita muda tersebut ke katil di bilik tersebut.Lina duduk di tepi katil sementara aku berdiri di antara kedua belah pahanya. Bibir kami beradu dan berciuman dengan penuh ghairah.
Tanganku bergerak menjamah belakang, payudara dan pahanya.
Kemudian aku
menolak perlahan hingga Lina terbaring telentang di tengah katil. Aku menguak
luas paha Lina dan aku merapatinya. Aku halakan kepala pelirku yang keras
sejak tadi ke lurahnya yang merkah basah.

“Aahh... sedapnya,” aku mengerang sambil meramas-ramas rambut Lina. Tubuhku bergetar menahan nikmatnya dihisap terutama bila lidah kasar dan hangat itu membelai bahagian kepalanya. Aku rasa seperti ingin terpancut dilakukan begitu oleh jururawat muda yang sungguh cantik. Aku tak mahu selesai awal maka aku memeluk dan mengangkat tubuh wanita muda tersebut ke katil di bilik tersebut.
Lina duduk di tepi katil sementara aku berdiri di antara kedua belah pahanya. Bibir kami beradu dan berciuman dengan penuh ghairah. Tanganku bergerak menjamah belakang, payudara dan pahanya. Kemudian aku menolak perlahan hingga Lina terbaring telentang di tengah katil. Aku menguak luas paha Lina dan aku merapatinya. Aku halakan kepala pelirku yang keras sejak tadi ke lurahnya yang merkah basah.
"ahhhh…pelan-pelan bang. Burung abang besar,” desah Lina ketika kepala pelirku menyentuh muara kemaluannya.
Memang aku akui pelirku lebih besar dan panjang daripada Pak Aziz.
Walaupun vagina Lina sudah basah tapi tetap saja terasa sukar untuk memasukinya.

"Aduuhh.. sempit sungguh lubang Cik Lina.”
Aku cuba beberapa kali menekan. Mula-mula pelan kemudiannya lebih kuat.
Setelah masuk separuh aku mula menggerakkan maju mundur hingga akhirnya seluruh batang pelirku terbenam. Lina menggeliat dan mendesah menerima sondolan dariku. Memang aku akui lubang jururawat muda ini sungguh ketat dan
sempit. Sambil mendayung aku menggentel kele*tit Lina hingga jururawat cantik itu mengangkat punggungnya tinggi-tinggi dan mengayak kiri kanan. Lina mengerang dan menjerit penuh nikmat.
"Pelan-pelan Cik Lina nanti orang dengar,” Pak Aziz yang duduk diluar bersuara bila mendengar jeritan nikmat dari Cik Lina sungguh kuat. Aku makin berghairah mendengar jeritan Cik Lina. Ukuran pelirku yang besar itu memberi rasa nikmat yang tak terhingga terutama ketika gerakan kasar dariku. Lina menggelupur nikmat tiap kali aku menekan rapat-rapat batang pelirku. Terasa kepala pelirku seperti menyentuh pangkal rahimnya.
“Aahhh.. sedap bang, laju lagi bang,” Lina bersuara sambil mencakar-cakar belakangku. Menatap wajah cantik Lina yang sedang terangsang hebat dengan rambut terurai membuar semangat dan nafsuku bagaikan ledakan gunung berapi.
Frekuensi dayunganku semakin laju membuat bujang itu bergoyang-goyang. Sambil
terus menghayun dengan nikmatnya mulutku mengisap payudara Lina yang
membukit.

Putingnya yang mengeras aku nyonyot bagaikan bayi sedang menyusu.
"Oohh...saya dah nak keluar bang,” erang Lina tanpa malu-malu.
Gadis itu memeluk erat-erat tubuh kekarku sambil mengeluarkan cairan orgasme
dari vaginanya yang menyebabkan pelirku semakin lancar mendayung.
Tubuhnya terlonjak-lonjak seperti terkena kejutan elektrik dan mulutnya mengerang
nikmat. Lina sangat puas dan lemas sekali setelah orgasme panjang itu, namun
aku masih terus mendayung vaginanya. Aku cuba bertahan, aku tidak mahu mengalah lebih awal. Aku ingin menikmati sepuas-puasnya jururawat muda dan cantik ini.
Aku kemudiannya mengajak Lina berganti gaya, aku suruh Lina menungging diatas katil lalu aku bergerak di belakangnya untuk melakukan doggie style.
Aku halakan batang pelirku pada vaginanya yang sudah penuh dengan cairan yang meleleh keluar membasahi daerah kelangkang dan paha bahagian dalamnya. Kali ini aku rasa mudah saja membenamkan batang pelirku kerana adanya cairan pelincir yang banyak. Aku mula menghayun dan badan Lina terbuai-buai mengikut irama dayunganku.
"Sedap bang, lagi.. lagi..” Lina mendesah sambil ikut menggoyangkan pinggulnya sehingga pelirku menancap makin dalam. Aku mendayung makin laju. Lina mula menjerit-jerit nikmat. Mendengar jeritan ghairah ini membuat Pak Aziz masuk ke bilik dan ikut serta meramas tetek Lina yang terhayun-hayun. Di tarik zip seluarnya dan pelirnya yang kembali keras itu disuapkan ke mulut Lina. Lina dengan senangnya mengisap kepala pelir lelaki tua tersebut.
Bila Lina kembali mengejang dan mengerang kuat tanda mengalami orgasme
maka aku memegang pinggangnya dan melajukan hayunanku. Sampai akhirnya aku
menekan kuat badanku ke badan Lina dan kepala pelirku mula memancutkan maniku yang aku simpan beberapa hari. Terasa nikmat bila satu demi satu pancutan menerpa rahim jururawat muda. Sementara itu Pak Aziz juga tak dapat bertahan dan memancutkan maninnya ke dalam mulut comel Cik Lina. Diluar hujan mencurah-curah turun, di dalam air nikmat mencurah-curah keluar dari kepala pelir kami.
Selepas beberapa ketika bila tenaga kami pulih kembali, kami masing-masing
mengenakan pakaian semula.
"Cik Lina sungguh hebat. Besok-besok datanglah lagi.” Pak Aziz bersuara.Boleh saja, abang berdua juga hebat. Saya benar-benar puas,” Lina bersuara manja.
Cik Lina melambaikan tangannya sambil tersenyum meninggalkan kami. Cik Lina
dengan seragam putihnya itu berlenggang lenggok hingga hilang disebalik bangunan hospital. Aku berbaring di katil sementara Pak Aziz duduk dikerusi di luar bilik. Aku akhirnya terlena hingga ke pagi.
Keesokan paginya kira-kira pukul 7.30 pagi aku dikejutkan oleh Pak Aziz. Aku
melihat mukanya pucat sambil memegang akhbar pagi.
"Man, cuba kau lihat ni.” Pak Aziz menunjukkan dada akhbar.
Sambil menggenyeh mata aku melihat akhbar yang ditunjuk oleh Pak Aziz.

Berbalam-balam aku melihat gambar seorang perempuan cantik.
"Ini Cik Lina yang bersama kita semalam. Glamor juga ya Cik Lina hingga masuk dalam surat khabar.” Aku bersuara.
“Memang glamor, cuba kau baca lagi.”
Aku mengambil surat khabar di tangan Pak Aziz. Aku membaca baris-baris yang terdapat di bawah gambar tersebut: “Seorang jururawat muda bernama Noor Azlina binti Mokhtar, berusia 24 tahun, ditemukan mati di kamar mandi rumah sewanya. Tubuhnya ditemukan dalam keadaan telanjang bulat di bawah siraman shower, kematiannya disebabkan oleh arus elektrik yang bocor dari water heater yang digunakannya. Jenazahnya ditemui oleh kawan serumahnya dan mayat Noor Azlina telah dibawa ke bilik mayat hospital tengah hari kelmarin untuk bedah siasat. Cik Noor Azlina sepatutnya melapor diri untuk bertugas dihospital pagi kelmarin....”
Aku tergamam bila membaca akhbar tersebut. Peluh dingin mula membasahi
muka dan badanku. Aku lihat Pak Aziz seperti terketar-ketar di hadapanku.
“Jadi siapa yang bersama dengan kita malam tadi?” tanyaku kepada Pak
Aziz.

No comments:

Post a Comment