Wednesday, May 11, 2011

[kl-bogel] MERDEKA

biar saya memperkenalkan diri saya sebagai zam (nama samaran) masih menuntut di salah sebuah ipt tempatan. dan wanita yang saya tiduri ini berumur dalam lingkungan 25 tahun. perkenalan saya dengan ina secara kebetulan. ianya adalah hasil drpd pertemuan diantara ina dan abg sedara saya .

pada malam 31 ogos 98 ina telah menelefon saya dan mengatakan bahawa dia berada di kl dan bercuti selama 2 hari. ina ingin berjumpa dengan saya pada hari tersebut dengan datang ke tempat penginapannya di hadapan Puduraya.

seperti yg dijanjikan saya tiba ke biliknya pada pukul 9 malam dan ina sudah sedia menunggu dia atas katil dengan pakaian yg agak berani dengan hanya bercoli dan seluar dalam. ina menjemput saya masuk dan jangan takut bahawa dia tak makan orang katanya.

apabila saya duduk di sisi katil ina datang ke arah saya dan sepantas kilat tangannya sudah berada di batang saya yg agak tegak pada masa itu. ina terus memainkan peranan yg pada dasarnya yg amat diminati oleh kaum saya yakni mengulum batang yg tegang dengan rakusnya. ina amat berpengalaman memandangkan usianya yg agak matang berbanding saya yg hanya 23 tahun pd masa itu.

setelah puas mengulum ina hanya berkata "turn awak pulak" saya hanya tersenyum kerana ina pada masa tu tengah "high". saya tahu apa yg dia inginkan dari saya. dengan ganasnya saya menarik seluarnya dari posisi asal dan saya amat meminati puki yg tiada bulu. tu favourite saya. saya dengan semahunya terus mengerjakan tempat sulitnya dengan semahunya. maklumlah kali pertama dapat lubang beb.

ina mengerang syok, dan ini menaikkan lagi nafsu shawat saya yg sememangnya muda. setelah ina merengek untuk meminta saya terus meneroka ke lembah dalamnya saya bertanya kan padanya adakah ina seorang dara. dia hanya inginkan seorang yg boleh memuaskan nafsunya sahaja. walaupun pada pandangan kasar ina seorang yg agak gempal tetapi aksinya amat berani dan tersusun. ina tahu apa yg diperlukan oleh lelaki.

saya terus memasukkan batang ke dalam lembahnya dan ternyata ina bukan dara lagi. sungguh senang memasukkannya. tanpa ada masalah. setelah mendayung selama 20 minit akhirnya air mazinya melimpah keluar tanpa hentinya dan sekali lagi permainan di teruskan. dan satu kebolehan ina ialah dia pandai mengurut batang yg layu setelah permainan. sungguh cekap. pada dasarnya ina amat power samalah dengan saya. takkan 4 round pun ina kata best bila ngan saya.

 

No comments:

Post a Comment