Wednesday, May 11, 2011

[kl-bogel] Lecturer Cina Yang Gedik

Kesah nih terjadi 3 tahun yang lalu.Aku mempunyai seorang lecturer berbangsa cina dan berpangkat datin. kami sekelas, memang menyukainya...kerana keramahan nyer.Dan untuk pengetahuan pembaca...aku bukan lah tergolong dalam mereka2 yang rajin mentelaah buku pelajaran.Ini kerana aku lebih suka berfoya2. Aku akui yang aku ini hensem...dan ramai peminat dikalangan perempuan.

nak di pendekkan cerita......aku telah gagal menyiapkan satu assingment.Aku pun dipanggil ke bilik Datin.Walaupun sepatutnyer aku di marahi...tetapi ia tidak terjadi.Datin hanya menasihati aku dan bersedia membimbing aku. Kerana keegoan ku... aku menganggap yang datin mula menyukai aku...walaupun hakikatnyer tidak. Cuma aku yang perasan..(muka tak malu).

One day...aku menjemput Datin dinner. Kerana aku perasan yang datin menyukai aku...aku mempersiapkan diri untuuk memikat bini dato" nih. Aku dinner denagn datin di Hilton. kami makan...Lastly aku order coke...datin agak hairan...tetapi dia minum juga.

aku hantar datin balik...on the dia dah pun pengsan. HEh heh heh...aku dah campur benda la dalam coke dia...heh heh heh. Ku pimpin datin ke kamar ku. Tanpa menunggu lama...ku bogel kan diaaa....ahhhhhhhhh...sungguh menawan

Teteknyer tidak berapa besar...cukup untuk digenggam. Ku ramas, ku picit....tertitis air susu. Baru ku ingat yangdatin masih beranak kecil. Ku gentel2 putingnyer.

Aku mencuba pula...di cipapnya...besar, wangi dan berbulu nupis. Ku jilat2 hingga tak terkata banyak nyer air keluar. aku terpaksa berdayung sendiri....kerana datin hanay dalam sedar dan tak sedar.Ku jolokkan pula konek ku .. masuk...keluar ...masuk... Ku korek pula jubo nyer....agak berbau...arghhhhh persetan itu semua Ku teluskan juga konek ku ker jubo nyer hingga lah aku tak larat...dan terpancut didalam jobonyer

Esok nyer...bila ku sedar.. datin menangis...dan merayu dengan ku supaya jangan di ceritakan perkara ini. Baru aku sedar...yang datin tak der menaruh minat lansung kat aku...aku yang perasan Mungkin kerana nak menjaga imej datin...maka dirahsiakan perkara inih..

hah hah hah...aku lepas dah la tuh...aku juga score A+ dalam subject yang diajar oleh datin sekiannnnnnn

 

No comments:

Post a Comment