Tuesday, May 3, 2011

[kl-bogel] Guru yang gersang

Kini genaplah 6 bulan Cikgu Noridah menjanda setelah suami kesayangannya meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Cikgu Noridah tidak dapat melupakan kemalangan yang dilihatnya di dalam tv itu, rupa-rupanya melibatkan suaminya. Cikgu Noridah hanya mengetahui bila mana adik iparnya sendiri membawa dia ke hospital untuk pengecaman mayat suaminya. Hatinya bederai, matanya tidak berhenti menangis.

"Bangun semua… Selamat pagi Cikgu!"

"Selamat pagi murid-murid, sila duduk."

"Cikgu hari ni, kenapa Cikgu ganti kelas kami ke?"

"Iye, Cikgu Cikgu Tini tak dapat hadir, dia kurang sihat."

Itulah rutin Cikgu Noridah setiap hari, mendidik anak bangsa di negara tercintanya. Cikgu Noridah bukanlah cikgu yang senang dibawa beborak, dia amat mementingkan pembelajaran anak-anak muridnya. Hari ini Cikgu Tini tidak dapat hadir kerana dia kurang sihat katanya. Cikgu Tini berjanji pada Cikgu Noridah, dia akan belanja Cikgu Noridah makan petang ni, lagi pun Cikgu Tini masih belum berkahwin.

Cikgu Noridah meneruskan pembelajarannya. Terpandang di hujung kelas Cikgu Noridah, kelihatan Raju dan Kamal duduk memberikan tumpuan sepenuhnya di atas pembelajaran yang sedang berlangsung. Baru Cikgu Noridah teringat, Cikgu Tini berpesan pada Cikgu Noridah, setelah habis kelas pada hari tu, Cikgu Tini menyuruh Cikgu Noridah membawa mereka berdua ke rumahnnya.

"Kamal, Raju, mari ke mari!"

"Ada apa yang kami boleh bantu Cikgu?"

"Oohhh tidak, cuma tadi Cikgu Cikgu Tini ada berpesan pada saya."

"Hal mustahak ke Cikgu?"

"Tidak lah, dia cuma pesan pada saya menyuruh membawa kamu berdua datang ke rumahnya petang ini."

"Oohhh kami ingat ada hal mustahak tadi."

"Ingat pukul 3 petang, saya tunggu di tempat parking kereta."

Kamal dan Raju hanya tersenyum melihat Cikgu Noridah. Bagi Cikgu Noridah tiada apa yang berlaku. Jam menunjukkan 2.30 petang. Cikgu Noridah bersiap sedia untuk pulang, dia sempat melihat jadualnya keesokkan harinya. Sabtu tiada aktiviti di sekolah. Jadi dapatlah dia berehat di rumahnya dua hari, Sabtu dan Ahad.

Cikgu Noridah berjalan ke parkir kereta melintasi tandas guru. Dia terasa untuk membuang air sebentar. Dia melihat ke parkir kereta dari beranda bilik guru yang juga berhampiran parkir kereta. Terlihat Raju dan Kamal menanti hanya berpakaian ko-kurikulum.

Cikgu Noridah megangkat tangan isyarat menunggu sebentar. Cikgu Noridah melangkah masuk ke tandas. Selesai dia membuang air, dia ke parkir kereta mendapatkan Kamal dan Raju. Mereka menyusuri jalan ke rumah Cikgu Tini.

Di dalam perjalanan mereka hanya berdiam membatukan diri, mungkin perasaan malu Raju dan Kamal, mereka jarang bercakap. Sepatah Cikgu Noridah bertanya, sepatah mereka menjawab. Ketika Cikgu Noridah ingin melihat cermin sisi kiri, Cikgu Noridah teperasan satu bonjolan di seluar Kamal, separuh mengeras, betul betul memanjang di celah peha Kamal.

Degupan jantung Cikgu Noridah kuat begetar. Belum pernah dia melihat remaja berusia 15 tahun, mempuyai saiz sebesar itu. Nafsunya kini bergelora. Sudah lama dia tidak merasa bonjolan panjang itu di telaga keramatnya. Nafsu Cikgu Noridah yang mudah terangsang itu, mengemut sendirian di dalam seluar dalamnya. Kelembapan mula terasa.

Cikgu Noridah membelok ke kanan dan terlihat Cikgu Tini sedang membuang sampah di depan rumahnya. Kelihatan Cikgu Tini hanya bert-shirt putih nipis dan seluar panjang yang juga kelihatan agak nipis. Cikgu Noridah hanya mengelengkan kepala. Memang terang keadaan yang membaluti tubuh Cikgu Tini yang berada di dalam baju dan seluar tersebut. Warna yang mungkin menaikkan nafsu remaja yang di bawanya.

Cikgu Noridah meletakkan kereta di hadapan rumah Cikgu Tini. Ketika ingin turun, Cikgu Noridah menjengok kebelakang ingin mencapai begnya. Ketika itu juga Cikgu Noridah terpandang susuk bonjolah seperti ingin meletup dari belahan peha Raju. Cikgu Noridah tergamam tapi meyembunyikan perasaan ghairahnya.

"Wahhhh senang kau cari rumah saya Ida."

"Alah Cikgu Tini, rumah kau ni bukan jauh dari sekolah pun."

"Iyer aku tahu, bagaimana kelas tadi? Ok ke?"

"Ok je, takde masalah.
Wah! Kau bukan main lagi, terang betul kaler dalam tu!"

"Alah Ida, bukan ada orang kiri kanan rumah aku ni, biasa-biasa je."

"Aku dengan kau biasa-biasa la… yang dua orang ni!"

Cikgu Tini hanya tersenyum melihat Raju dan Kamal, lagak tidak tahu apae yang
Berlaku. Cikgu Tini menjemput mereka masuk ke dalam untuk meyajikan mereka
Makanan. Raju membontot dari belakang, manakala Kamal berlari masuk hendak ke tandas untuk membuang air.

Mereka menjamu makanan yang tersedia di atas meja. Sungguh berselera Kamal dan Raju menjamu makanan, mungkin juga kerana lapar. Cikgu Tini begitu bersungguh bercerita. Cikgu Noridah pula hanya ketawa melihat gelagat Cikgu Tini, Kamal dan Raju. Tapi ada sesuatu yang menjalar dari bahagian dalam badannya. Sesuatu yang kebiasaannya bila berdampingan dengan lelaki sahaja dia akan mendapatkan sensasi tersebut.

Cikgu Tini mengemas barang-barang di atas meja makan, ditemani oleh Cikgu Noridah, tetapi Cikgu Noridah terasa pelik apa yang berlaku keatas dirinya, perasaan resah dan gelisah mula meyelinap ke dalam tubuhnya.

"Kau kenapa Ida? Pelik semacam aku lihat kau ni!"

"Tak tau la Tini. Badan aku ni terasa meluap-luap tapi tak tau mana datangnya."

"Emppphh… perkara biasa je tu. Apa yang kau fikirkan?"

"Entah Tini. Aku pinjam baju kau boleh? Aku rasa nak mandilah."

"Kau naiklah bilik aku, kau pilih saja mana yang kau suka."

Cikgu Noridah terus ke bilik Cikgu Tini ke bahagian atas. Jam menunjukkan pukul 6 petang. Cikgu Noridah menutup pintu bilik Cikgu Tini, terus dia membogelkan dirinya. Resah masih menjalar ke tubuhnya.

Cikgu Noridah mencapai tuala mandi lalu ke bilik air, dibuka shower air, mula membasahi badannya yang putih mulus itu. Digosok kesemua angota badannya. Apabila sampai di buah dadanya, dia mula mengentel sedikit puting susunya. Dia merasakan kenikmatan di situ, sementara tangan kanannya pula mencari permata di celah pehanya.

Cikgu Noridah kini terduduk di atas tandas di dalam bilik air mengentel permatanya. Desahan mulutnya tak keruan, bergetar keluar dari mulutnya. Cikgu Noridah terbayang balak kepunyaan Kamal dan Raju sebentar tadi di dalam kereta. Khayal dia sementara. Dia membayangkan balak Raju berada di dalam telaganya. Cikgu Noridah segera melajukan pegerakan jarinya semakin lama semakin laju dan tidak disangka-sangka Raju membuka pintu bilik air, di mana Cikgu Noridah sedang mandi!

Cikgu Noridah terkejut dengan anak muridnya yang membuka pintu. Lalu dia menutupi bahagian atas dan di bawah kemaluannya. Raju menghampiri Cikgu Noridah di dalam keadaan berbogel, sasa juga badan Raju.

"Mari Cikgu! Saya tolong Cikgu.”

"Apa yang kamu lakukan ni Raju?"

"Saya hanya ingin membantu Cikgu. Dari Cikgu bermain sendirian, biarlah saya menemani Cikgu."

"Jangan Raju! Saya tak mahu... jauhi saya sebelum saya menjerit!"

Raju tidak mempeduli apa yang Cikgu Noridah luahkan. Dia semakin berani menghampiri Cikgu Noridah. Cikgu Noridah pula teperangkap dinding. Raju menghampiri Cikgu Noridah, dipeluk pinggang Cikgu Noridah, sementara Cikgu Noridah seperti merelakan walaupun pada mulanya dia merasa jijik tetapi nafsu mula menguasai dirinya.

Kini Raju mula membelai tubuh Cikgu Noridah. Tangan Cikgu Noridah yang tadi menutupi buah dadanya, ditarik ke pinggang Raju. Raju mula mencumbui Cikgu Noridah. Bermula dari leher Cikgu Noridah, Cikgu Noridah hanya berdiam diri. Dia mula bertindak balas memeluk Raju. Tangannya kini membelai kepala Raju. Kini dia pula beria mencumbui Raju, lidah seorang Cikgu Melayu bertikam lidah bersama pelajar India.

Cikgu Noridah mula mencari senjata Raju. Dia membelai dan kini duduk di atas tandas. Kini Cikgu Noridah seperti terpaku melihat senjata Raju. Dia membelai nafsunya, meruap-ruap melihat betapa gagahnya senjata anak muridnya.

Kini Cikgu Noridah perlahan-lahan menelan dengan mulut comelnya. Puas dia mengulum senjata Raju tetapi tidak muat sepenuhnya, sementara Raju hanya menarik-narik rambut Cikgunya. Dia memdesis kesedapan. Sensasi dari seorang wanita Melayu menyebabkan punggungnya terangkat-angkat.

Raju sudah tidak dapat bertahan lagi. Dia mencapai tangan Cikgu Noridah dengan keadaan basah itu mereka ke katil. Raju menolak Cikgu Noridah ke katil. Dia kini berada betul-betul di celah kangkang Cikgu Noridah tapi bukan mudah bagi Raju untuk menyelami telaga Cikgu Noridah.

Dia memaut kakinya ke pinggang Raju lalu menarik Raju ke arahya. Dia mencapai tengkuk Raju, lalu mereka bertikam lidah. Cikgu Noridah mula menolak kepala Raju ke arah pukinya. Raju terpaksa walaupun dia sudah tidak tahan dengan telaga Cikgu Noridah. Cikgu Noridah menongkat badannya dengan siku sebelah kiri, sementara tangan kanannya menekan-nekan kepala Raju ke arah pukinya. Raju kelemasan diasak Cikgu Noridah. Kini permainan di ketuai oleh Cikgu Noridah.

"Eeiiii uuurrhhh ahhhh apa kau ingat senang kau nak puki aku emmphh…"

"Emmpphh ahh Cikgu punya sedap! Aahhh air banyak…"

"Kau yang goda aku, sekarang kau puaskan aku dengan mulut kau dulu ahhh…"

Hampir 10 minit Cikgu Noridah menekan kepala Raju ke arah pukinya. Kini Cikgu Noridah menolak Raju. Cikgu Noridah masih tidak puas hati dengan jilatan Raju ke pukinya. Raju terbaring, Cikgu Noridah duduk di atas dada Raju lalu menyuakan pukinya ke arah Raju. Kelihatan sungguh ganas Cikgu Noridah petang itu.

Raju hanya menurut kata Cikgunya. Setelah puas Cikgu Noridah kembali merocoh balak Raju, diludahnya balak Raju. Kini dia mengenggam balak Raju. Perlahan-lahan Cikgu Noridah memasukkan ke telaganya telaga yang 6 bulan kering tanpa sebarang air likat didalamya.

Namun bukan mudah bagi Cikgu Noridah memasukkannya. Cikgu Noridah bengang dengan keadaan itu. Nafsunya harus dipenuhi petang itu juga. Cikgu Noridah terpandang ke arah meja solek Cikgu Tini. Terdapat minyak baby oil. Dia mencapainya lalu kembali ke katil. Dia mengulum balak Raju, lalu menuangkan minyak ke balak Raju, lebihannya pula disapu sedikit ke pukinya.

Raju menghunus balaknya ke arah puki Cikgu Noridah. Kini barulah lancar pergerakkan balak Raju ke telaga Cikgu Noridah. Penuh, ketat, sensai itu yang dirasakan Cikgu Noridah. Belum permainan bermula, klimaks pertama telah menghantuinya. Dia mengigit dada Raju, kemutan enam bulan dirasai oleh Raju. Dengan Cikgu Tini pun belum pasti dia dapat kemutan begini, bagai nak terputus kepala balak Raju!

Sementara Cikgu Noridah mengalami klimaksnya, Raju kembali bertikam lidah dengan Cikgu Noridah. Raju membiarkan Cikgu Noridah mengambil ruang apabila semuanya sudah. Acara menyorong telaga dilakukan oleh Raju penuh kasih sayang. Cikgu Noridah kini hanya mampu melelapkan matanya menerima tusukkan mengasyikkan dari Raju.

Perlahan tapi getarannya menusuk ke dalam badan Cikgu Noridah. Kini Raju melajukan hentakkan. Cikgu Noridah meraung asyik. Kini dia mengambil alih posisi. Cikgu Noridah pula menunggang Raju. Laju hentakkannya sehinggakan Raju hanya menerima asakkan Cikgu Noridah.

Raju tidak dapat bertahan. Dia memberhentikan permainan Cikgu Noridah. Cikgu Noridah kebingungan. Kini Raju bangun dari katil dia mendapatkan bantal, disuruhnya Cikgu Noridah meniarap di atas bantal tetapi punggung Cikgu Noridah diangkatnya.

Kini tusukkan besar datang dari arah belakang. Raju begitu geram dengan jubur Cikgu Noridah, bersih tiada kesan hitam di lubang juburnya. Raju mengambil minyak lalu dilumurnya ke dubur Cikgu Noridah. Kini dia menunggang Cikgu Noridah di bahagian belakang tetapi ke puki Cikgu Noridah, sementara ibu jari Raju bermain-main di dubur Cikgu Noridah. Kadangkala Raju saja mencungkil-cungkil dubur Cikgu Noridah tanpa disedarinya.

"Emmpphh ahhh Raju… please kuat lagi…"

"Aahhh uuhhh... Cikgu suka…"

"Aahh Raju… please lepas ni kamu mintak sahaja saya boleh tunaikan ahhh…"

"Aahhhh uhhhh cikgu mesti tunai… itu janji…"

"Tak jadi masalah… yang penting kamu puaskan saya!"

Seronok mereka bersetubuh. Cikgu Tini membuka pintu. Raju memberhentikan tusukkan ke puki Cikgu Noridah. Terlepas peluang Raju untuk merasmikan dubur Cikgunya, sementara Cikgu Noridah bangun lalu mencapai kain selimut lalu menutupi badannya. Cikgu Tini hanya tersenyum melihat Cikgu Noridah.

"Kenapa berhenti? Ida teruskan sahaja."

"Eemmpphh Cikgu Tini, aku mintak maaf. Aku terpengaruh dengan nafsu aku."

"Aku memang sengaja panggil mereka ni datang."

"Jadi....."

"Iyer mereka ni dah lama sangat geram dengan kau."

"Jadi kau yang aturkan semua?"

"Iya Ida… maafkan aku."

"Tapi tak mengapalah… benda dah terjadi. Kau tengok balak Raju ni sedap tau Cikgu Tini!"

"Emmpphh nampaknya kau suka sangat dengan Raju tu, tapi kita ada lagi tetamu."

"Ehhh! Cikgu Tini… bukan kita berempat sahaja ke?"

"Mari sini aku tunjukkan kau tetamu tu sapa."

Cikgu Noridah mengikut Cikgu Tini ke ruang tamu hanya berkemban, manakala Raju memakai seluar pendek. Dari atas rasanya Cikgu Noridah sudah tahu siapa tetamu yang dimaksudkan oleh Cikgu Tini tu. Kalau Cikgu Noridah tak salah, Cikgu Noridah semakin yakin orang yang bakal Cikgu Tini kenalkan itu adalah orang yang selalu mereka temui di sekolah. Nampaknya Kamal sedang duduk di atas sofa, manakala tetamu yang dimaksudkan oleh Cikgu Tini itu sedang sibuk membersihkan balak Kamal.

"Cikgu… nilah ahli baru saya katakan itu."

"Ooohhh kamu Cikgu Noridah, nampaknya kamu dah ambil bahagian dalam group ni."

"Emmpphh ya Puan Pengetua, tapi apa kurangnya dengan puan."

"Cikgu Tini, nampaknya kita boleh tubuhkan persatuan ni."

"Persatuan Guru Gersang."

"Tapi ahli lelakinya cuma 2 orang sahaja yang baru kita temui."

Mereka gelak di tengah ruang tamu. Puan Pengetua adalah seorang wanita yang awal 40an, suaminya seorang ahli perniagaan dan mempunyai seorang lagi isteri. Pengetua sering kali ditinggalkan, sehingakan suatu hari Pengetua menangkap Raju sedang asyik bermadu kasih belakang sekolah bersama kekasihnya.

Pengetua memberi amaran kepada Raju, sama ada dibuang sekolah atau dia harus memuaskan dirinya. Kamal pula diajak oleh Raju. Pada mulanya Kamal sebenarnya amat meminati Cikgu Tini tapi setelah Kamal dan Raju memuaskan Puan Pengetua, mereka pula membuat tawaran kepadanya sama ada dapatkan Cikgu Tini atau mereka melaporkan pada suami Puan Pengetua.

Puan Pengetua akur, lalu memberi amaran pada Cikgu Tini. Cikgu Tini yang ketakutan pada masa itu dipindahkan ke sekolah lain hanya menuruti kehendak Pengetua.

"Jadi Puan,sekarang kita berlima.”

"Uah la panggil Puan Cikgu Tini, panggil saya Kak Maria sahaja."

"Baiklah kak Maria, jadi sapa yang harus kita mulakan dahulu?"

"Baik… macam ni, Cikgu Tini dan Cikgu Noridah ambil Raju, saya dan Kamal."

"Macam mana Ida?"

"Aku ok je tapi kau pun tahu tadi, aku dah separuh jalan."

Cikgu Tini hanya tersenyum. Cikgu Noridah terus melucutkan kembannya, menarik Raju ke sofa panjang. Cikgu Noridah menolak Raju terduduk, lalu kembali mengulum, sementara Puan Pengetua menarik Cikgu Tini ke celah pehanya, sementara dia pula membersihkan balak Kamal. Mereka bekerjasama.

Cikgu Tini begitu asyik membersihkan puki kak Maria sambil matanya ke arah Cikgu Noridah. Kini Cikgu Noridah kembali menunggang Raju. Cikgu Noridah memaut leher Raju, ditariknya kepala remaja itu ke busung dadanya. Raju kelemasan, Cikgu Noridah sudah tidak keruan meracau bagai nak gila.

Nafsu Cikgu Tini kini sampai kepuncaknya. Dia meningalkan puki kak Maria. Kini dia menghampiri Raju dan Cikgu Noridah. Cikgu Tini mula menyedut buah dada Cikgu Noridah di sebelah kiri, manakala kanan disedut oleh Raju. Cikgu Noridah sampai ke puncak klimaksnya yang terakhir, bergetar tubuhnya.

Raju memberhentikan permainan. Air nikmatnya masih belum lagi menunjukkan tanda-tanda ingin muntah. Cikgu Tini megambil alih tugas Cikgu Noridah, ditariknya Raju ke permaidani ruang tamunya. Raju di bawah Cikgu Tini. Kini sibuk mengulum balak Raju, kemas dalam mulut Cikgu Tini, sementara Cikgu Noridah duduk di sofa mengentel puting susunya sambil melihat Cikgu Tini dan kak Maria.

Kak Maria tidak kurang hebatnya, kini dia menawan Kamal sepenuhnya. Baju dalam tidak dibukanya, dibiarkan melekat kemas didadanya. Kini Kamal begitu agresif menghentak puki Pengetua sekolahnya, kak Maria meraung kesedapan. Mujurlah tiada siapa di kiri kanan rumah Cikgu Tini.

"Aahhhh uuhhh sayang Kamal uhhhh... ahhhh balak kamu memang sedap ahhh…"

"Sayang suka... sayang suka balak ni?"

"Suka… mengalahkan suami aku ahhh auuuww ahhhh…"

"Saya aahh uuhh ada satu permintaan."

"Aahhhh uuhhh apa dia?"

Kamal hanya berdiamkan diri, sambil menghenjut hebat puki kak Maria. Raju tersenyum melihat Kamal. Kini Kamal menongengkan kak Maria, dihenjutnya dari belakang. Ganas Kamal melakukan hubungan seks.

Cikgu Noridah seperti tidak mempercayai apa yang sedang berlaku. Kalau dia tahu anak muridnya boleh memuaskan nafsu seperti ini, mungkin dia tidak segersang ini selama 6 bulan.

Kini Raju mula menghentak puki Cikgu Tini, mulut mereka bertikam lidah, bagaikan ada kontra antara mereka. Perbezaan kulit nampak jelas antara mereka putih dan hitam, segalanya jelas di situ. Kini Cikgu Tini melekat di dada Raju, punggungnya kemerah-merahan ditunggang Raju, sementara kak Maria telah selesai permainan antara mereka.

Kamal masih belum puas menikmati seks. Dia begitu terpesona melihat dubur Cikgu kesayangannya dari belakang. Dia mencapai sesuatu didalam beg sekolahnya, minyak pelincir. Itulah apa yang dilihat oleh Cikgu Noridah dan kak Maria tetapi tidak pada Cikgu Tini, yang begitu asyik dilanyak Raju.

Kini Kamal meloroti minyak ke balaknya dan dititiskan sedikit ke dubur Cikgu Tini tanpa pengetahuan Cikgu Tini. Kak Maria menghampiri Cikgu Noridah duduk bersama di atas sofa mellihatkan anak murid mereka melanyak rakan sejawat di sekolah. Kamal menunjukkan isyarat kepada Raju.

Kini Raju mengunci pinggang Cikgu Tini dengan tangannya kemas dan Raju menghentikan pergerakkan. Cikgu Tini bingung. Kini Kamal sudah sedia sepenuhnya balaknya betul-betul di pintu dubur Cikgu Tini. Cikgu Tini sempat menoleh kebelakang. Belum sempat Cikgu Tini bersuara Kamal menghunuskan balaknya.

"Uuuhhhh ahhhhhh mak ahhhhhhh Ida… kak Maria… uhhhhhh tolong…"

"Hhhhaaaaahhhhhh uhhhhh sedapnya ahhhhhh Cikgu ahhhh jangan tekan!"

"Kamal… tolong jangan di situ, koyak saya rasa!"

"Rileks la Cikgu, sekarang memang sakit, sekejap lagi reda la."

"Tolonng Kamal…"

"Aahhh Cikgu Tini, jangan la macam ni, bagi la sikit ruang untuk mereka."

"Tapppiii ahh uhh kak… sakkiittt."

Serentak itu juga, Cikgu Tini belum selesai berkata-kata, Kamal menghunus sedalamnya. Balaknya setengah sudah sampai ke pangkal duburnya. Cikgu Tini meraung. Raju melepaskan kuncian tangannya.

Kini Raju dan Kamal berusaha memuaskan Cikgu Tini. Kini Cikgu Tini sudah mula menyesuaikan diri dengan dua balak di dalam rongganya. Kamal tidak dapat menahan.

Setelah 10 minit bertarung di dubur Cikgu Tini, kini mereka melajukan hentakkan. Mereka bekerjasama. Kamal mencabut balaknya. ditutup lubang kencingnya. Raju juga bertindak, juga Cikgu Tini ditolak ke tepi. Terbaring kedua-dua anak murid ini mencangkung di muka Cikgu Tini.

Kak Maria datang bersebelahan Cikgu Tini, membuka mulut Cikgu Tini. Serentak itu juga kedua-dua air nikmat remaja tersebut berhamburan keluar lurus menerokai ke dalam mulut Cikgu Tini. Cikgu Tini tersedak, ada yang tertelan, ada yang melimpah keluar. Raju dan Kamal terduduk di sofa.

Belum sempat mereka berehat, Cikgu Noridah telah meyambar balak mereka. Kini Cikgu Noridah pula megulum kemas balak remaja tersebut. Cikgu Tini masih terbaring. Kak Maria pula ke dapur megambil jus oren dan memberi mereka minum, terasa kelat air oren yang diminum. Kak Maria memang sengaja memberi mereka minum air tersebut kerana dia telah mencampurkan ubat perangsang didalamnya.

Lama Cikgu Noridah mengulum balak mereka, terasa bahang Raju dan Kamal balak mereka kembali tegang tahap maksimum. Kini Cikgu Noridah pula di sandwich oleh mereka, serupa dengan Cikgu Tini. Habis dubur dan puki Cikgu Noridah dibalun oleh mereka.

Hampir 30 minit bertarung, Kamal dan Raju sampai ke kemuncak. Kini Cikgu Tini pula membuka mulut Cikgu Noridah. Cikgu Tini seolah-olah membalas dendam. Kini Cikgu Noridah menjadi mangsa seterusnya.

Kak Maria tersenyum girang. Dilihatnya jam di dinding tepat pukul 9 malam. Mereka mandi bersama, kelesuan teryata di muka mereka. Malam itu mereka bergelak ketawa membersihkan diri lalu berpakaian kemas pergi ke gerai berhampiran menjamu makan malam.

Selepas pulang dari makan, mereka keletihan kesemua. Mereka bersetuju untuk menyambung nikmat pada keseokkan harinya. Mereka tidur awal malam itu tapi tidak pada Kamal dan Raju.

"Raju, kau pegi periksa betina betina jalang tu, semua dah tidur ke?"

"Dah! Aku dah periksa, siap jolok 3 jari ke lubang puki masing-masing. Semua tidur mampus, letih la tu!"

"Ok! Jom kita periksa camcodeer yang kita pasang tu. Lepas tu kita edit semua."

"Kau pegi ambil, aku nak pegi kunci bilik mereka dan ambil laptop."

"Ok... ahhhh siap juga akhirnya video ni!"

"Hahahahaha padan muka betina tua ni!"

"Betul tu Kamal, ok sekarang kau download dalam handphone aku."

"Ok... kau tahu apa seterusnya."

"Itu kau tak payah risau, tahu lah aku nak jalankan misi seterusnya."

"Ok Kamal, aku pegi dulu. Kau tunggu sini. Bagi aku masa satu jam."

"Cepat Raju! Sebelum mereka terjaga."

***************************************

"Hello... kak Zie ke tu?
Ni Raju."

"Iyer Raju, ada apa kau fon akak malam-malam ni?"

"Akak dah tidur ke?"

"Belum lagi, tengah study dengan Mira."

"Hahhh elok lah tu kak Zie dengan Mira datang kat luar sebentar. Saya ada hal nak bincang."

"Apa hal Raju? Penting ke?"

"Penting kak. Ini pasal mak akak ni."

"Mak akak? Ok kau tunggu kat luar."

******************************************

"Ehhhh Raju! Mana kau dapat video ni?"

"Hahhhh sekarang saya tak kisah, akak setuju atau tidak, akak kena ikut saya."

"Ehhhh Raju! Kau biar betul! Ni mak aku ke?"

"Eehhh Mia,tak kan aku nak tipu.”

“Jadi kak… apa kita nak buat ni?"

"Akak malu adik, akak malu."

"Jadi kak?"

"Kita pergi. Akak tak percaya kita lihat dengan mata kepala kita sendiri."

Itulah perangkap yang cuba dipasang oleh Raju dan Kamal.

Sementara di rumah, Kamal mengambil alih tugas Raju iaitu menelifon ayah kepada Raju, yang kini telah berada di rumah tersebut. Kamal megaturkan strategi di mana dia membawa puan Pengetua di bilik sebelah. Sebelum itu Kamal telah memberi ubat perangsang kepada kak Maria.

Kamal mencumbui kak Maria. Kak Maria sudah hilang arah, kini dia telah bersedia sepenuhnya. Kangkangnya dibuka luas. Kamal tersenyum. Kak Maria kehairanan. Tiba-tiba muncul ayah Raju dari belakang. Kak Maria terkejut!

Kamal menutup mulut kak Maria. Kini ayah Raju megambil alih posisi Kamal, dikepaknya kaki kak Maria, sementara Kamal menutup mulut dan mengikat tangan kak Maria. Kak Maria teperangkap dalam situasi ini.

Ayah Raju bernama Gopal telah siap sedia untuk merasa puki Melayu. Sekali hentakkan, penuh puki kak Maria dengan balak Gopal. Kamal masih lagi menutup mulut kak Maria. Terbeliak matanya menahan tujahan Gopal.

Kini Gopal mula meyorong tarik puki kak Maria. Kesan ubat perangsang mula meyelinap ke tubuhnya. Kini kak Maria sudah tewas. Kamal mula membuka ikatan tangan kak Maria, mulutnya kini menjerit kesedapan. Kak Maria hanyut, sementara Raju memberi pesanan kepada Kamal. Kamal membalas semuanya sudah selesai.

Raju membawa anak dara kembar kak Maria masuk ke rumah Cikgu Tini. Anak dara baru berusia 17 tahun itu pula bakal disula oleh Kamal dan Raju, sedang asyik kak Maria ditunggang Gopal.

Anak dara kembarnya membuka pintu. Kamal yang menyorok di belakang pintu sudah siap sedia berbogel. Kini anak dara kak Maria tergamam melihat maknya di tunggang oleh lelaki India. Terkejut mereka!

Sementara Raju pula sudah bersiap sedia berbogel. Raju menarik tangan Zie, sementara Kamal menarik tangan Mira. Kini anak beranak dirogol di dalam satu bilik. Puas hati Raju dan Kamal.

Sementara kak Maria hanya menitiskan air mata melihat anak-anaknya dirogol sebegitu rupa. Kak Maria menangis dirodok oleh Kamal, sementara Zie pula sedang kusyuk mengulum balak Raju sambil tangannya terikat. Akhirnya sempurna. Sementara Cikgu Tini dan Cikgu Noridah mabuk dilamun mimpi.

Lunaslah segala dendam kesumat Raju dan Kamal.

 

No comments:

Post a Comment