Wednesday, May 4, 2011

[kl-bogel] Eskay Lagi...

Semasa menyiarkan berita dari tvsnews semalam mengenai penafian Eskay mengkaitkan Anwar dengan zina, ramai persoalkan apakah benar Eskay berkata demikian. Ini kerana tvsnews adalah portal berita milik kerajaan Pakatan rakyat Selangor, justeru kemungkinan berita itu adalah rekaan wartawan untuk membersihkan Anwar.

Namun, GB bawa tulisan dari Berita Harian di atas untuk buktikan memang benar Eskay menafikan pernah mengkaitkan Anwar dengan perlakuan zina seperti yang terkandung di dalam video seks berkenaan.

Baca ayat ini:

“Saya sudah buktikan... perlu faham, saya tidak tuduh Anwar berzina, sebaliknya hanya menunjukkan video berkenaan kepada kumpulan media supaya menyaksikan sendiri siapa pelaku dalam video berkenaan,” katanya.

Sedangkan sebelum ini Eskay melakukan sumpah laknat yang berbunyi:

"Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Aku bersumpah aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video itu dan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video itu. Sekiranya aku memfitnah, Allah akan melaknat akan ku."

Sekarang Eskay sudah tidak mengaku mengkaitkan Anwar sebagai pelaku di dalam video yang melakukan perzinaan dengan perempuan tersebut. Dan enggan mengulas samada beliau pembekal wanita berkenaan:

No comments:

Post a Comment